Programy dla rolników 2014

kontrola numerów kolczyka

kontrola wieku zwierzęcia

wprowadzanie informacji o leczniu zwierzęcia

programy dla rolników indywidualnych oraz przedsiębiorstw

 

Panel klienta

E-mail: 
Hasło: 
 
 

Wyszukiwarka

Fraza: 
  
 

Newsletter

Zapisz się do newsletter'a.
 

Wyślij zapytanie

Masz pytanie? Coś jest dla Ciebie niezrozumiałe? Potrzebujesz programu, którego nie możesz odnaleźć? Napisz do nas!
Twój adres e-mail:
Treść:
 

Zamówienia

  • tel. kom. +48 502 258 020
  • od pn. do pt. od 9:00 - 16:00
 

Pytania

  • tel. st. +48 89 623 26 22
  • od pn. do pt. od 9:00 - 16:00
 


Polecamy
 
Partnerzy
 

Asystent Rejestr Bydła 2014 PRO

 
Program w wersji Trial na 30 dni (jest to pełna wersja programu ograniczona czasowo, w przypadku wykupu pełnej wersji programu wszystkie dane zostają w bazie danych bez potrzeby ich przenoszenia do nowej bazy!)

od... 89.00 PLN

Asystent Rejestr Bydła to program dla rolników, przeznaczony do obsługi hodowli bydła. Rejestr bydła umożliwia zapisania podstawowych danych o zwierzętach np. numer kolczyka, pochodzenie, rasę, wiek zwierzęcia, rodzaj zwierzęcia. Dodatkowe funkcje programu to możliwość gromadzenia danych o żywieniu oraz o wadze zwierzęcia. Program posiada moduł planowania czynności, dzięki któremu rolnik może łatwiej kontrolować daty związane z kryciem bydła porodami lub badaniami lekarskimi hodowli. Rejestr bydła umożliwia tworzenie różnego rodzaju raportów. Program wspiera gromadzenie bazy kontrahentów, którzy współpracują w danym gospodarstwem rolnym.



Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Rejestr Bydła 2014 PRO - wer. elektroniczna / lic. 1 rok 89.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Rejestr Bydła 2014 PRO - wer. elektroniczna / lic. doż 99.00 PLN Dodaj do koszyka
Asystent Rejestr Bydła 2014 PRO - wer. w pudełku / lic. doż. 119.00 PLN Dodaj do koszyka
 

Pełny opis Historia zmian

Program posiada moduł planowania czynności, dzięki któremu rolnik może łatwiej kontrolować daty związane z kryciem bydła porodami lub badaniami lekarskimi hodowli. Rejestr bydła umożliwia tworzenie różnego rodzaju raportów. Program wspiera gromadzenie bazy kontrahentów, którzy współpracują w danym gospodarstwem rolnym.

Cechy Wersji PRO

Zestawienie różnic w Asystent Magazyn

Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
Opcje
Rozbudowane informacje o firmie
Obsługa grup
Zarządzanie użytkownikami
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)
Przypomnienia
Logi systemowe
Obsługa załączników
Oznaczanie rekordów kolorem
Baza wiedzy
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
Wysyłanie wiadomości do użytkowników
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych
Proste statystyki
Praca z urządzeń USB (portable)
Zarządzanie etatami
Możliwość edycji wydruków
Stałe komentarze na dokumentach
Import bezpośrednio do wybranej kategorii
Przeszukiwanie raportów zmian
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL 2005/2008/20012, Firebird), możliwość pracy przez internet
Zarządzanie oddziałami firmy
System mailingowy
System masowych SMS-ów
Powiadomienia SMS
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych)
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów
Możliwość przenoszenia uprawnień na innych użytkowników
Moduł: Rejestr bydła
Raport zmian
Moduł: Dane kontaktowe
Obsługa dowolnie wielu kontrahentów i osób
Możliwość dowolnego grupowania danych kontaktowych
Możliwość przypisywania pracowników do wprowadzonych firm
Raport zmian
Możliwość tworzenia oddziałów w ramach kontrahentów
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Moduł: Zaplanowane zadania
Możliwość tworzenia kategorii
Możliwość przydzielenia do zadania wykonawców
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)
Dodawanie przypomnień
Załączniki
Finanse
Raport zmian
Moduł: Sprzedaż i zakupy
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku
Wezwanie do zapłaty
Edycja szablonów dokumentów w HTML
Raporty Kasowe, druki KP i KW
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży
Korekty dokumentów
Noty korygujące
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży
Możliwość sortowania produktów na fakturze
Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ
Załączniki
Możliwość wydruku pól dodatkowych
Dowód dostawy
Raport zmian
Pola dodatkowe
Obsługa dat miesięcznych
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów
Statystyki sprzedaży i obrotów
Możliwość wydruku faktury językowej: angielski, niemiecki
Faktury WNT
Faktury WDT
Zysk na fakturze
Sprzedaż w cenie A,B,C
Możliwość importowania produktów bezpośrednio do faktury
Wydruk oddziału na dokumentach
Obsługa oddziału
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy
Import paragonów z drukarki Erida EuroPOS
Możliwość zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe
Wydruk pól dodatkowych
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów
Moduł: Dokumenty kasowe
Możliwość tworzenia kategorii
Raport zmian
Załączniki
Pola dodatkowe
Obsługa oddziałów
Moduł: Historia kontaktów
Raport zmian
Moduł: Skrzynka pocztowa
Obsługa dowolnie wielu kont pocztowych
Możliwość podglądu /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości
Obsługa ticketów
Możliwość pracy na wspólnej skrzynce pocztowej
Moduł: Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów
Raporty Kasowe (dla modułu Dokumenty Kasowe)
Rejestr VAT (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (dla modułu sprzedaży)
Sprzedaż i zakupy (towary) (dla modułu sprzedaży)
Zysk ze sprzedaży (dla modułu sprzedaży)
Spis z natury (dla modułu sprzedaży)
Raport zmian
Rozliczenie finansów
Dokumenty Kasowe (roczny)
Zestawienie nadanych przesyłek (dla modułu Książka Korespondencji)
Rozliczenie prowizji dla pracowników (faktur)
Raport sprzedaży dla partnerów
Moduł: Magazyn
Możliwość prowadzenia 1 magazynu
Kontrola daty ważności produktu
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących
Możliwość prowadzenia 3 magazynów
Galerie/Zdjęcia
Raport zmian
Możliwość prowadzenia dowolnie wielu magazynów
Możliwość dodania zdjęć do produktów
Generowanie i obsługa kodów kresowych
Możliwość dodawania komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu
Obsługa cen A,B,C
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę]
Dostawcy
Możliwość zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)
Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOS
Statystyki
Komentarze do dokumentów magazynowych
Obsługa oddziałów
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen
Inwentaryzacja produktów
Moduł: Pomoc techniczna
E-mail
Forum
Baza wiedzy - pomoc.meteoryt.pl
Telefon
Drukuj zestawienie

Funkcje wspólne dla programów serii Asystent

  • Możliwość tworzenia wielu baz danych oraz pracy na wielu bazach jednocześnie
  • Narzędzia Importu i Eksportu danych do wielu znanych formatów np. XML,CSV
  • Łatwe przeszukiwanie danych, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach itp.,
  • Możliwość sortowania danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco),
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału itp.,
  • Zarządzanie przypomnieniami. Obsługa przypomnień cyklicznych,
  • Możliwość redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi itp.,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy kontaktu:
    • Masowa korespondencja poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa korespondencja poprzez wiadomości SMS;
  • Narzędzie Pokaż na mapie - pozwalające na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Narzędzie Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Narzędzie Edytor / Raporty SQL, umożliwiające wykonywanie zapytań bezpośrednio do bazy danych, zapisywanie gotowych zapytań na liście ulubionych, eksportowanie uzyskanych danych w postaci raportów do różnych formatów itp.,
  • Definiowanie danych firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji itp.,
  • Możliwość dostosowania interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: zmiana skórek, włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn itp.,
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Pełne logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Szerokie możliwości wydruku danych oraz możliwość zapisu i wysyłania w formacie PDF,
  • Możliwość ochrony plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Możliwość generowania zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych do połączenia się z bazą zdalną - dostępne w wersjach BIZNES i MAX
  • Różne mechanizmy ułatwień, w tym obsługa syntezatorów mowy,
  • Obsługa skrótów klawiszowych,
  • Możliwość przeniesienia programu na urządzenie inny nośnik np. USB (pendrive),
  • Notatki, Kalendarz, Wiadomości RSS
  • Możliwość wielokrotnego uruchomienia programu, wykorzystanie programu przy pracy terminalowej
 
 

Słownik pojęć - objaśnienia

Licencja DOŻYWOTNIA - oznacza licencję na korzystanie z programu bez limitu czasowego. Aktualizacje przez JEDEN ROK* od momentu zakupu.

Licencja ABONAMENTOWA - oznacza licencję na korzystanie z programu przez JEDEN rok od daty zakupu. Po tym okresie, aby móc nadal korzystać z programu należy odnowić licencję kupując kolejny abonament.

Wersja ELEKTRONICZNA - oznacza zakup programu bez nośnika. Przy tym wariancie klient pobiera program z niniejszej strony WWW, kupujący otrzymuje fakturę zakupu z przydzielonym numerem seryjnym.

Wersja W PUDEŁKU - klient otrzymuje pudełko z nośnikiem programu, certyfikat oraz fakturę.

Licencja na JEDNO STANOWISKO - oznacza możliwość uruchomienia i instalacji programu równocześnie tylko na jednym komputerze. Aby zainstalować program na dodatkowych komputerach niezbędne jest zakupienie odpowiedniej liczby licencji. Jeśli przy produkcie nie zaznaczono inaczej, oznacza to wówczas że jest to wersja na jedno stanowisko.

Aktualizacje przez JEDEN ROK - oznacza możliwość nieodpłatnej aktualizacji programu przez okres jednego roku od momentu zakupienia w obrębie danej wersji programu (np. dla wszystkich wersji 2014). W celu uaktualnienia programu do nowszej wersji  należy zakupić odpowiedni UPGRADE (np. z wersji 2014 do 2015).
W przypadku licencji abonamentowych* aktualizacje są bezpłatne przez cały okres trwania abonamentu.

Wersja PRO pozwala tylko na pracę lokalną a liczba komputerów, na których program jest zainstalowany jest równa liczbie wykupionych licencji. W wersjach BIZNES i MAX program można instalować na dowolnej liczbie komputerów a pojedyncza licencja odpowiada jednemu aktywnemu połączeniu z bazą danych.
Wszystkie programy z serii Asystent są ze sobą kompatybilne co daje możliwość łączenia ich ze sobą.
Uwaga! wszystkie dane wprowadzone do wersji TESTOWEJ (TRIAL) programu pozostają niezmienione i przechodzą do wersji ZAREJESTROWANEJ (ZAKUPIONEJ) programu.

Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2014
  • Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

    Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe. W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

    UWAGA! Dodawanie i usuwanie pól może być operacją czasochłonną!

    Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

  • Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?

    Oczywiście! Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli pojawi się menu z listą wszystkich kolumn. Poprzez to menu, możemy określać, czy dana kolumna ma być widoczna czy też nie. Na samym dole tego menu widoczna jest opcja Pola dodatkowe, a w niej dostęp do wszystkich pozostałych pól w danej tabeli. Dzięki obu tym rozwiązaniom, możemy dowolnie zmieniać listę widocznych pól w każdej tabeli danych.

    Asystent pozwala także na zmianę kolejności wyświetlanych kolumn. Wystarczy przycisnąć lewy klawisz myszy na nagłówku danej kolumny, a następnie bez puszczania tego przycisku, przesuwać wybraną kolumnę w nowe miejsce.

  • Czy na programie można pracować w wielu użytkowników online

    Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.

  • Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?

    Aby zrozumieć problem obliczeń spójrzmy na dwa przykłady:

    Sprzedajemy produkt XX, sztuk 8, w stawce 23%, wychodząc od ceny NETTO 5.36. Wówczas wartość netto wynosi: 5.36*8=42,88. Cena brutto wynosi: 5.36*1.23=6.59. Wartość brutto wynosi: 5.36*1.23*8=52.74. Jak zatem widzimy, obliczenie wartości brutto nie polega na wyliczeniu iloczynu ceny brutto * ilość tylko wyliczane jest od ceny bazowej brutto. W tabeli zebrano zestawienie.

    Liczenie od ceny netto
    Sztuk8
    Podatek23%
    Cena NETTO5.36
    Wartość NETTO42.88
    Cena BRUTTO6.59
    Wartość BRUTTO52.74

    Rozpocznijmy teraz obliczenia wychodząc od ceny brutto - 6.59. Wówczas, wartość brutto wynosi: 6.59*8=52,72, cena netto: 6.59/1.23=5.36, a wartość netto (6.59/1.23)*8=42.86. W tabeli zebrano zestawienie:

    Liczenie od ceny brutto
    Sztuk8
    Podatek23%
    Cena BRUTTO6.59
    Wartość BRUTTO52.72
    Cena NETTO5.36
    Wartość NETTO42.86

    Jak zatem widzimy, w zależności od tego, który rodzaj ceny jest dla nas wyjściowy, występują różnice w wartościach netto i brutto. Różnica jest tym większa, im większa jest liczba sztuk.

    Z uwagi na powyższe, z reguły na fakturach liczonych od cen netto, nie umieszcza się ceny brutto. Licząc natomiast od ceny brutto - nie umieszcza się ceny netto. Gdyby umieściło się na fakturze obie ceny, "na pierwszy rzut oka" widać byłoby, że wartość netto lub wartość brutto nie jest iloczynem odpowiadającej mu ceny i liczby sztuk.

  • Dlaczego program nie wyszukuje prawidłowo po polach tekstowych. Czy można to naprawić?

    Niektóre pola tekstowe (opisowe) pozwalają na redagowanie tekstów i formatowanie ich. Można zatem w tych tekstach stosować pogrubienia, pochylenia, kolory, czcionki itp. Zawartość tych pól zapisywana jest w formacie RTF. Jedną z cech tego formatu jest rozbijanie niektórych wyrazów za pomocą specjalnych kodów. Ma to miejsce głównie w przypadku wyrazów zawierających polskie znaki diakrytyczne. W efekcie owego rozbicia (które nie jest widoczne) wyszukiwanie danego hasła może być nieskuteczne. Aby rozwiązać ten problem należy wyłączyć obsługę pól RTF. W tym celu z menu Ustawienia bazy danych należy wybrać Zaawansowane i przejść do zakładki Zaawansowane. Następnie należy zaznaczyć opcję Wyłącz obsługę pól RTF.

    UWAGA! Po wyłączeniu obsługi pól RTF zawartość tych pól straci formatowanie!

  • Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?

    Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: z Panelu menu wybrać zakładkę Ustawienia, a następnie Stawki VAT. W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe stawki. Następnie z menu Ustawienia bazy danych należy wybrać Zmienne globalne i zmienić wartość Domyślnej stawki VAT na tą, która jest dla nas domyślna.

    Wykonanie tych czynności spowoduje dodanie obsługi nowych stawek w programach Asystent. Należy jednak pamiętać, że w produktach znajdujących się w magazynie stawki nie ulegną zmianie. Aby szybko je uaktualnić, należy z menu Narzędzia wybrać Zaawansowane, a następnie Narzędzia Administracyjne. Z okna które się ukaże wybieramy zakładkę Narzędzia specjalne. Klikając przycisk Zmień stawki VAT na magazynie możemy zmienić dowolną stawkę na nową wartość.

    Uwaga! Aby wykonać powyższe czynności należy posiadać program w wersji >=11.1.3 i być zalogowanym jako Administrator.

    Uwaga! Korzystając z drukarek fiskalnych, należy pamiętać o dokonaniu w nich modyfikacji (zmiany stawek VAT)!

  • Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?

    Aktualizacje do programu otrzymują Państwo minimalnie na 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od daty kiedy został zakupiony Państwa program lecz nie przekracza ona 50 % ceny wartości programu.

  • W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?

    Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup. Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne. Od wersji 10.10.26 możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrac Zaawasowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.

    Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!

  • W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?

    Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Szukaj, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola. To, po których polach następuje wyszukiwanie możemy zmienić wciskając w polu Szukaj prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybierając Szukane pola. Wybierając jednak z tego samego menu opcję Szukanie zaawansowane sprawimy, że poniżej pola Szukaj pojawi się dodatkowy panel, za pośrednictwem którego możemy przeszukiwać tabelę po wybranych kolumnach. Panel wyszukiwania zaawansowanego uzyskamy również klikając w prostokąt widoczny po lewej stronie od słowa Szukaj.

Drukuj
 

Video Video