program do prowadzenia Rejestru Urządzeń Medycznych


wydruk paszportu urządzenia
kontrola ważnych terminów badań i homologacji
szybkie przeszukiwanie zasobów bazy danych oraz sortowanie

Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych



Rejestr Urządzeń Medycznych w Chmurze to aplikacja internetowa przeznaczona do prowadzania rejestru urządzeń w placówkach medycznych. Aplikacja umożliwia rejestrację urządzeń wraz z numerem seryjnym urządzania, prowadzenie historii naprawy chronologicznie czy zgłoszeń do danego urządzenia medycznego. Aplikacja gromadzi dane, które później łatwo możemy analizować i przeszukiwać.

Program umożliwia szereg wydruków np. paszport urządzenia czy wydruki protokołów przyjęcia i wydania do serwisu urządzenia. Aplikacja dzięki pracy poprzez przeglądarkę daje szerokie możliwość kontrolowania stanu zleceń szczególnie dla administratorów działających na wielu oddziałach placówek medycznych.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie 
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych PRO - 1 miesiąc 22.00 PLN
17.89 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych BIZNES - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych MAX - 1 miesiąc 70.00 PLN
56.91 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych PRO - 6 miesięcy 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych PRO - 1 rok 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych MAX - 6 miesięcy 430.00 PLN
349.59 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych BIZNES - 6 miesięcy 430.00 PLN
349.59 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych BIZNES - 1 rok 718.00 PLN
583.74 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych MAX - 1 rok 861.00 PLN
700.00 PLN (netto)
 

Program umożliwia dodanie zdjęcia do danej kartoteki urządzeń oraz załączników w dowolnym formacie. Można również zapisać informację o osobach przeszkolonych oraz miejscu przechowywania danego urządzania. Dzięki zawartemu w module raportowi zmian można dokładnie określić wszystkie zmiany jakie zostały wprowadzone przez poszczególnych użytkowników.

Wybrane możliwości programu:

  • paszport elektroniczny dla urządzenia
  • protokoły przekazania sprzętu
  • kontrola opiekunów
  • raporty i statystyki
  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o terminie przeglądów urządzeń medycznych, ważnych spotkaniach;
  • historia napraw, awarii;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu oraz pracowników;
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);
  • pełna obsługa danych kontaktowych;
  • łatwe wyszukiwanie informacji;


FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Rejestr oprogramowaniaNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Rejestr urządzeń medycznychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Galerie zdjęćNieTakTak
Rejestr zgłoszeń medycznychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Rejestr oprogramowaniaNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Książka KorespondencjiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
Rejestr umówNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Opiekun umowyNieNieTak
Statusy umowyNieNieTak
Podwykonawcy do umowyNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowyNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt.NieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 50 GB na załączniki to koszt 100 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Zamówienia

Program Asystent Zamówienia to program dedykowany do obsługi zamówień przychodzących jak i wychodzących. Prosty w obsłudze dzięki zastosowaniu możliwości...

od 306.27 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2024

Rejestr Urządzeń Medycznych to oprogramowanie przeznaczone dla przychodni lekarskich, prywatnych gabinetów medycznych, szpitali oraz wszelkich innych placówek...

od 395.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top