Program do obsługi zamówień w chmurze


integracja modułu zamówień z Allegro oraz kurierem DPD

Asystent Chmura Zamówienia



Program Asystent Zamówienia to program dedykowany do obsługi zamówień przychodzących jak i wychodzących. Prosty w obsłudze dzięki zastosowaniu możliwości utworzenia tak zwanego szybkiego zamówienia z łatwością wyślesz zamówienie do zewnętrznej firmy. Program działa jak pozostałe program typu chmura.

Jego najważniejszą cechą jest dwukierunkowa obsługa zamówień z Allegro. Posiada integracje z przelewy24, furgonetka oraz DPD oraz SMS. Program posiada moduł e-mailingowy w wersji MAX. Program do zamówień jako opcję (asystentonline.pl) ma możliwość rozbudowy o profesjonalny sklep internetowy czy panel klienta, dzięki czemu z tego samego programu będziecie Państwo mogli zarządzać swoją ofertą.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie 
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Zamówienia PRO - 1 rok 306.27 PLN
249.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Zamówienia BIZNES - 1 rok 429.27 PLN
349.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Zamówienia MAX - 1 rok 613.77 PLN
499.00 PLN (netto)
 

Moduł Allegro ma poniższe limity:
W wersji PRO - 200 zamówień - 1000 produktów
W wersji BIZNES - 1000 zamówień - 5000 produktów
W wersji MAX- 2000 zamówień - 10000 produktów

Wybrane funkcje programu:

  • program jest darmowy dla 5 zamówień miesięcznie
  • zamówienie wychodzące do klienta oraz przychodzące od klienta, wewnętrzne
  • statusy zamówienia
  • możliwość fakturowania z bezpośrednio z poziomu zamówienia
  • obsługa allegro wg. wyżej wymienionych limitów
  • integracja z przelewy24,furgonetka,DPD
  • system SMS wysyłany bezpośrednio z programu o statusie zamówienia
  • możliwość wystawienia z zamówienia faktury (zwykła, proforma, zaliczka, paragon)

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
MagazynNieNieNieTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieNieTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieNieTak
Galerie/ZdjęciaNieNieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieNieTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieNieTak
Obsługa cen A,B,CNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Inwentaryzacja produktówNieNieNieTak
DostawcyNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
StatystykiNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieNieTak
Płatności onlineNieNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieNieTak
Noty korygująceNieNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Dowód dostawyNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieNieTak
Faktury WNTNieNieNieTak
Faktury WDTNieNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieNieTak
Faktury walutoweNieNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieTak
Dokumenty kasoweNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
ZamówieniaTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Zapytania i OfertyTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
ZałącznikiNieTakTakTak
Komentarze na dokumentachNieNieTakTak
Oferta w języku angielskimNieNieTakTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieNieTak
Wyciągi bankoweTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x ), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieNieTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieNieTakTak
Dodawanie przypomnieńNieNieTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
FinanseNieNieTakTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Rozliczenie finansówNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówNieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 50 GB na załączniki to koszt 100 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Oferty i Zapytania

Oprogramowanie do tworzenia ofert, dostępne przez przeglądarkę internetową, dedykowane dla różnych typów firm, stanowi nieocenione wsparcie w prowadzeniu bazy...

od 16.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top