• Zadzwoń do nas
  • tel. (89) 623 26 22 tel. 502 258 020
  • Adres E-mail do nas: pomoc@meteoryt.pl

Zadzwoń:
tel. 89 623 26 22
tel. 502 258 020


Asystent Faktura 2017 BIZNES

Asystent Faktura 2017 BIZNES


od... 79.00 PLN


Asystent Faktura BIZNES to aplikacja do prowadzenia sprzedaży, fakturowania oraz prowadzenia i kontroli stanów magazynowych. Posiada wsparcie dla drukarek fiskalnych zgodnych z protokołami POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ Umożliwia tworzenie różnorodnych dokumentów magazynowych, raportów sprzedaży itp. Posiada moduł zamówień pozwalający na obsługę zamówień od klientów.  Asystent Faktura obsługuje dowolną liczbę magazynów, kont bankowych. Obsługuje dokumenty magazynowe: PZ - przyjęcie zewnętrzne, WZ- wydanie zewnętrzne, MM- przeniesienie między magazynowe, RW - rozchód wewnętrzny, ZW - zwrot zewnętrzny, PL - protokół likwidacji. Program posiada możliwośc ustawienia przypomnień do dokumentów sprzedażowych.

Dodatki: 



Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie. System można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje: lub wpisz ręcznie
Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Faktura 2017 BIZNES - wer. elektroniczna / lic. 6 miesięcy 79.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Faktura 2017 BIZNES - wer. elektroniczna / lic. 1 rok 139.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Faktura 2017 BIZNES - wer. elektroniczna / lic. doż. 279.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Faktura 2017 BIZNES - wer. w pudełku / lic. doż 299.00 PLN KUP TERAZ
 



Wybrane możliwości modułu faktury, rachunki i paragony

  • Wystawiania faktur sprzedaży i zakupu: VAT, Marża, Proforma, RR, Korygująca, Wewnętrzne, Eksportowe, Zaliczkowe
  • Wystawianie Rachunków, Paragonów, KP (Kasa przyjmie) i KW (Kasa wyda), Noty korygujące
  • Drukowanie faktur i innych dokumentów do formatu PDF
  • Fakturowanie cykliczne
  • Drukowanie raportów VAT, raportów sprezdaży, raportu zysku, raportów kasowych do formatu PDF
  • Raporty: sprzedaży i zakupów faktur i towarów z uwzględnieniem cen zakupu, sprzedaży, netto, brutto; Spis z natury
  • Wysyłanie faktur poprzez zintegrowany klient e-mailem
  • Kontrola wystawionych faktur: oznaczanie statusu faktury: wysłana / opłacona z uwzględnieniem daty
  • Sortowanie wystawionych faktur według numeracji, oraz dowolnych pól w fakturach
  • Wystawianie faktur od cen brutto lub netto
  • Sprzedaż produktów z magazynu według kolejności FIFO, LIFO i innych
  • Komentarze na fakturze przed podpisem i po podpisie
  • Dodawanie załączników do faktur vat oraz innych dokumentów sprzedażowych, przypisania do grup oraz dodawanie opisu do faktur
  • Zmiana podmiotu wystawiającego fakturę z poziomu faktury
  • Importowanie danych (produktów) bezpośrednio do faktury z innych baz danych oraz z plików DBF i CSV
  • Wydruk samych produktów z faktury oraz sortowanie pozycji na fakturze według wyświetlanych pól
  • Wydruki standardowe oraz do formatu PDF
  • Możliwość wydruków kopert z poziomu faktury oraz podgląd adresu bezpośrednio na mapie (wymagane połączenie internetowe)
  • Raporty zmian (zapisywanie operacji wykonywanych na fakturze)
  • Zmiana stawek VAT
  • Definiowanie jednostek miary i wielu innych parametrów
  • Rejestry VAT zakupu i sprzedaży, spis z natury, raporty sprzedaży i zakupów
  • Sortowanie produktów na fakturze po dowolnych polach

 

 

Loading...
   

Loading...

 


Moduł/FunkcjaSTARTPRO BIZNES MAX
OpcjeTakTakTakTak
Zarządzanie użytkownikamiTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTakTak
Logi systemoweTakTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTakTak
Oznaczanie rekordów koloremTakTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaTakTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL od wersji 2008 w górę, Firebird), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
Skrzynka pocztowa Link do youtubeTakTakTakTak
Nielimitowane konta pocztoweTakTakTakTak
Podgląd /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomościTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Praca sieciowa na wspólnej skrzynce pocztowejNieNieTakTak
Dane kontaktowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTakTak
Nielimitowana ilość kontrahentów i osóbTakTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
Magazyn Zobacz inne programy Link do youtubeNieTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieNieTakTak
Inwentaryzacja produktów Link do youtubeNieNieTakTak
DostawcyNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOSNieNieNieTak
StatystykiNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBTakTakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuTakTakTakTak
Wezwanie do zapłatyTakTakTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailTakTakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyTakTakTakTak
Korekty dokumentówTakTakTakTak
Noty korygująceTakTakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymTakTakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyTakTakTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ NieTakTakTak
ZałącznikiNieTakTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieTakTakTak
Dowód dostawyNieTakTakTak
Edycja szablonów dokumentów w HTMLNieTakTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTakTak
Faktury WNTNieNieTakTak
Faktury WDTNieNieTakTak
Zysk na fakturzeNieNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTakTak
Faktury walutoweNieNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieTak
Import paragonów z drukarki Erida EuroPOSNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieTak
Dokumenty kasowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) Zobacz inne programyTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Zamówienia Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Historia kontaktów Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) Link do youtubeNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Rozliczenie finansówNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Sklep internetowy (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja, Serwis i Reklamacje, Koncern) Link do youtube Zobacz demoTakTakTakTak
---TakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Konfigurowanie form dostawyNieNieTakTak
Generowanie kodów promocyjnychNieNieTakTak
Opcje produktoweNieNieTakTak
Zarządzanie treścią strony CMSNieNieTakTak
Galerie zdjęć do produktówNieNieTakTak
Generowanie cennikówNieNieTakTak
Automatyczne wysyłanie faktury proforma do klientaNieNieTakTak
Podgląd faktur przez klienta z poziomu panelu zarządzaniaNieNieTakTak
NewsletterNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Obsługa płatności: PayByNet, PayU (Platności.pl), Dotpay, Przelewy24.plNieNieTakTak
Tworzenie zamówienia na podstawie już istniejącegoNieNieTakTak
Tworzenia produktów złożonych, różne ceny, warianty "podproduktów"NieNieNieTak
Możliwość tworzenia wielu sklepów na jednej bazie danychNieNieNieTak
Dodanie opisu do kategorii głównychNieNieNieTak
Zapytania i Oferty Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Prognozowanie ofertyNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieNieTak
Wyciągi bankowe Zobacz inne programyNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Zaplanowane zadania Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieNieNieTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieNieNieTak
Dodawanie przypomnieńNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
FinanseNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak Tak
Standardowa / e-mail/ telefon / tickety Tak Tak Tak Tak
Pulpit zdalny (30 minut) Nie Nie Nie Tak
Drukuj zestawienie
Wszystkie
Ustawienia
Dane kontaktowe
Magazyn
Faktury
Dokumenty kasowe
Zamówienia
Raporty
Oferty
Wyciągi bankowe
Produkcja
Zaplanowane zadania

Ocena produktu:
autor: yumyy
Jeden z najciekawszych i najlepszych programów do fakturowania i zarządzania biurem, jakie miałem okazję testować. Świetny i przejrzysty interfejs oraz ogrom przydatnych możliwości. Serdecznie polecam! :-)
Ocena produktu:
autor: Wojciech Zych
Pragniemy wyrazić zadowolenie ze współpracy z firmą Meteoryt.pl, od której zakupiliśmy program „Asystent Faktura 2012 BIZNES”. Program ten spełnia nasze wszystkie wymagania, a poza tym jest w bardzo przystępnej cenie, biorąc pod uwagę mnogość funkcji.

Podsumowanie:

Ilość opinni: 2

Ocena: 5.0


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY


Asystent Faktura 2017 PRO

Asystent Faktura PRO to oprogramowanie do prowadzenia sprzedaży oraz fakturowania. Posiada wsparcie dla drukarek fiskalnych zgodnych z protokołami...

od... 59.00 PLN


Asystent Firma 2017 PRO

Asystent Firma PRO to pakiet narzędzi dedykowany dla osób prowadzących działalność gospodarczą jak również dla firm nie mających potrzeby pracy sieciowej....

od... 99.00 PLN


Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przecho...

od... 123.00 PLN

Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2016

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?

Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli

 
 
 
 
W kolejnym oknie mamy możliwość zdefiniowania listy wyświetlanych kolumn.
 
Asystent pozwala także na zmianę kolejności wyświetlanych kolumn. Wystarczy przycisnąć lewy klawisz myszy na nagłówku danej kolumny, a następnie bez puszczania tego przycisku, przesuwać wybraną kolumnę w nowe miejsce.
Czy na programie można pracować w wielu użytkowników online

Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.

Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?

Aby zrozumieć problem obliczeń spójrzmy na dwa przykłady:

Sprzedajemy produkt XX, sztuk 8, w stawce 23%, wychodząc od ceny NETTO 5.36. Wówczas wartość netto wynosi: 5.36*8=42,88. Cena brutto wynosi: 5.36*1.23=6.59. Wartość brutto wynosi: 5.36*1.23*8=52.74. Jak zatem widzimy, obliczenie wartości brutto nie polega na wyliczeniu iloczynu ceny brutto * ilość tylko wyliczane jest od ceny bazowej brutto. W tabeli zebrano zestawienie.

Liczenie od ceny netto
Sztuk 8
Podatek 23%
Cena NETTO 5.36
Wartość NETTO 42.88
Cena BRUTTO 6.59
Wartość BRUTTO 52.74

Rozpocznijmy teraz obliczenia wychodząc od ceny brutto - 6.59. Wówczas, wartość brutto wynosi: 6.59*8=52,72, cena netto: 6.59/1.23=5.36, a wartość netto (6.59/1.23)*8=42.86. W tabeli zebrano zestawienie:

Liczenie od ceny brutto
Sztuk 8
Podatek 23%
Cena BRUTTO 6.59
Wartość BRUTTO 52.72
Cena NETTO 5.36
Wartość NETTO 42.86

Jak zatem widzimy, w zależności od tego, który rodzaj ceny jest dla nas wyjściowy, występują różnice w wartościach netto i brutto. Różnica jest tym większa, im większa jest liczba sztuk.

Z uwagi na powyższe, z reguły na fakturach liczonych od cen netto, nie umieszcza się ceny brutto. Licząc natomiast od ceny brutto - nie umieszcza się ceny netto. Gdyby umieściło się na fakturze obie ceny, "na pierwszy rzut oka" widać byłoby, że wartość netto lub wartość brutto nie jest iloczynem odpowiadającej mu ceny i liczby sztuk.

Dlaczego program nie wyszukuje prawidłowo po polach tekstowych. Czy można to naprawić?

Niektóre pola tekstowe (opisowe) pozwalają na redagowanie tekstów i formatowanie ich. Można zatem w tych tekstach stosować pogrubienia, pochylenia, kolory, czcionki itp. Zawartość tych pól zapisywana jest w formacie RTF. Jedną z cech tego formatu jest rozbijanie niektórych wyrazów za pomocą specjalnych kodów. Ma to miejsce głównie w przypadku wyrazów zawierających polskie znaki diakrytyczne. W efekcie owego rozbicia (które nie jest widoczne) wyszukiwanie danego hasła może być nieskuteczne. Aby rozwiązać ten problem należy wyłączyć obsługę pól RTF. W tym celu z menu wybieramy Ustawienia/ Zaawansowane/Zaawansowane. Następnie należy zaznaczyć opcję Wyłącz obsługę pól RTF.

UWAGA! Po wyłączeniu obsługi pól RTF zawartość tych pól straci formatowanie!

Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?

Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejśc w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".


W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.

 
 
Należy jednak pamiętać, że w produktach znajdujących się w magazynie stawki nie ulegną zmianie. Aby szybko je uaktualnić, należy z menu Narzędzia wybrać Narzędzia administracyjne, a następnie "Specjalne" .
 
Klikając przycisk Zmień stawki VAT sprzedaży na magazynie możemy zmienić stawki na dowolną wartość.
Uwaga! Korzystając z drukarek fiskalnych, należy pamiętać o dokonaniu w nich modyfikacji (zmiany stawek VAT)!
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?

Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od daty kiedy został zakupiony Państwa program lecz nie przekracza ona 50 % ceny wartości programu.

Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?

Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.

Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.

Od wersji 10.10.26 możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrac Zaawasowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.

Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!

W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?

Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.

 
 

To, po których polach następuje wyszukiwanie możemy zmienić wciskając w polu Szukaj prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybierając Szukane pola.
 
 
Wybierając jednak z tego samego menu opcję Szukanie zaawansowane sprawimy, że poniżej pola Szukaj pojawi się dodatkowy panel, za pośrednictwem którego możemy przeszukiwać tabelę po wybranych kolumnach.
 
 
Panel wyszukiwania zaawansowanego uzyskamy również klikając w lupę widoczny po lewej stronie od słowa Szukaj.

 

Ogólne

Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres pomoc@meteoryt.pl.

W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?

Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania aplikacji.

Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?

 

 

Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres pomoc@meteoryt.pl

 

Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?

Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.

Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres pomoc@meteoryt.pl

W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?

Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.

Zobacz filmy instruktażowe

Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u

Licencje

Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Większość naszych programów można zakupić w dwóch wersjach: elektronicznej i pudełkowej. Wybierając wersję w pudełku, na podany adres wysyłamy kurierem paczkę z pudełkiem, a w nim płytę DVD z programem. W pudełku znajduje się również certyfikat z przydzielonym numerem seryjnym, który trzeba wprowadzić po instalacji programu. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy jedynie fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Ten sam numer wysyłamy także natychmiast na adres e-mail. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

Zachęcamy bardzo do wybierania wersji elektronicznych. Oto niektóre z zalet tego rozwiązania:

 

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. W przypadku wersji pudełkowych, zamówienia realizowane są w ciągu 48 godzin od daty zamówienia, tylko w dni robocze. Nie jest również wysyłany numer seryjny pocztą e-mail.
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie. W przypadku wersji pudełkowych, nie mamy informacji jaki numer został Państwu przydzielony dlatego nie możemy później udzielić takiej informacji.
  3. Wersja elektroniczna jest tańsza!
Na ilu komputerach mogę zainstalować zakupiony program?

 

 

Kupując dowolny program z serii Asystent otrzymuje się licencję na jeden uruchomiony program. Aby móc korzystać z programu na więcej niż jednym stanowisku równocześnie, należy zakupić odpowiednią liczbę licencji.

W przypadku wersji START i PRO licencję można zainstalować tylko na jednym komputerze.

W przypadku wersji BIZNES i MAX program możemy zainstalować na dowolnie wielu komputerach w naszej firmie, jednakże w tym samym czasie możemy korzystać z tylu programów równocześnie ile mamy wkupionych licencji.

Drukuj stronę
tel.  +48 89 623 26 22
tel. kom. +48 502 258 020      
pracujemy od poniedziałku do piątku od
8:00 - 16:00
 
 
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85


NUMER KONTA
MBANK: 54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla każdej z branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 50 tytułów programów

Copyright © 2016 Meteoryt
Zamów rozmowę z konsultantem