Asystent Rejestr Decyzji, Spraw i Wniosków 2024



Program sprawdzi się w instytucjach, urzędzie czy w spółkach, w których jest przyjęty proces decyzyjny wg. odpowiedniej procedury. Program pilnuje terminu odpowiedni dla danej sprawy oraz bardzo łatwo można w nim wyszukiwać danych.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie 
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Rejestr Decyzji, Spraw i Wniosków 2024 BIZNES - 1 rok 378.00 PLN
307.32 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Decyzji, Spraw i Wniosków 2024 MAX - 1 rok 552.27 PLN
449.00 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Decyzji, Spraw i Wniosków 2024 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1209.00 PLN
982.93 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Decyzji, Spraw i Wniosków 2024 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1587.00 PLN
1290.24 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Decyzji, Spraw i Wniosków 2024 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1724.00 PLN
1401.63 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Wybrane możliwości programu:

  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach;

  • historia wizyt i kontaktów z petentami;

  • prowadzenie ewidencji spraw, wniosków, decyzji;

  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);

  • pełna obsługa danych kontaktowych;


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP.  Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu) 
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

 

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top