Asystent Rejestr Owiec MAX to program dla rolników, przeznaczony do obsługi hodowli owiec. Umożliwia zapisanie podstawowych danych o zwierzętach np. numer kolczyka, pochodzenie, rasę, wiek zwierzęcia, rodzaj zwierzęcia. Dodatkowe funkcje programu to możliwość gromadzenia danych o żywieniu oraz o wadze zwierzęcia.
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie. System można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | Do koszyka | |
---|---|---|---|
Asystent Rejestr Owiec 2021 PRO - 1 rok | 72.36 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Asystent Rejestr Owiec 2021 MAX - 6 miesięcy | 80.49 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Asystent Rejestr Owiec 2021 BIZNES - 6 miesięcy | 80.49 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Asystent Rejestr Owiec 2021 BIZNES - 1 rok | 137.40 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Asystent Rejestr Owiec 2021 PRO - doż. | 153.66 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Asystent Rejestr Owiec 2021 MAX - 1 rok | 161.79 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Asystent Rejestr Owiec 2021 BIZNES - doż. | 243.09 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Asystent Rejestr Owiec 2021 MAX - doż. | 324.39 PLN (netto) | KUP TERAZ | |
Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.
W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.
Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli
Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.
Program Asystent Faktura daje możliwość wystawiania dokumentów w dwóch wariantach: obliczania od cen netto i od cen brutto.
Domyślnym typem obliczeń jest obliczenia od cen netto.
W przypadku typu obliczeń od netto program do zestawienia faktury sumuje wartości netto z poszczególnych pozycji następnie od nich zostaje obliczony podatek VAT oraz kwota brutto.
W przypadku wyboru wariantu od cen brutto podstawą obliczeń jest suma wartości brutto poszczególnych wartości następnie od niej zostanie wyliczony VAT, od tej wartości.
Typy obliczeń zostały wprowadzone po to aby minimalizować wartość błędów podczas obliczeń podatku VAT o „tak zwany 1 grosz”.
Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejśc w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".
W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.
Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od daty kiedy został zakupiony Państwa program lecz nie przekracza ona 30 % ceny wartości programu.
Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.
Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.
Możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrać Zaawansowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.
Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!
Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.
Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl
W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.
Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania aplikacji.
Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres kontakt@meteoryt.pl
Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.
Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres kontakt@meteoryt.pl
https://www.youtube.com/watch?v=S-KrFg_QnPQ
Aby zaimportować dane do bazy z pliku CSV, w pierwszej kolejności wybieramy moduł do którego ma odbyć się import.
1. Wchodzimy w moduł np. Dane Kontaktowe-> klikamy na przykładowy rekord-> Zarządzaj -> Importuj dane.
Można też skorzystać z importu klikając na ikonę ''kropek''.
2. Automatycznie zaznacza nam się tabela modułu, w którym się znajdujemy, wybieramy opcję -> DALEJ.
3. Wczytujemy plik do importu, ustawiamy separator zgodnie z parametrami pliku -> DALEJ.
4. W następnym kroku wybieramy kolumny, z których dane mają zostać zaimportowane, po zakończeniu procesu klikamy opcję -> IMPORTUJ. Dane powinny pojawić się w module do którego został wykonany import.
1. Aby przetestować usługę hostingową, wystarczy wejść w podany link: https://meteoryt.pl/asystentchmura/pr-500/Hosting_Chmura__1_rok
2. Następnie wypełnić krótki formularz, dane do usługi zostaną wysłane na adres mailowy.
3. Po otrzymanie danych, należy utworzyć nową bazę danych, następnie wprowadzić wcześniej otrzymane dane do połączenia z serwerem.
W tym celu zachęcamy do skorzystania z instrukcji z linku: https://meteoryt.pl/Polaczenie_z_baza_zdalna-h767.html
https://www.youtube.com/watch?v=djDD_Zu3bYI
Jeżeli chcemy nadać uprawnienia dla grupy użytkowników wchodzimy w zakładkę Menu-> Ustawienia/Użytkownicy/Lista użytkowników
Klikamy w opcję Kategorii
Na kategoriach klikamy opcję ''kropek'' i dodajemy odpowiednie grupy
Gdy wszystkie grupy mamy już Dodane klikamy przy nich ponownie opcję ''kropek'' i wybieramy Uprawnienia i je konfigurujemy.
Kolorem czerwonym wyłączamy poszczególne opcje. Jeżeli konfiguracja została zakończona to zamykamy okno.
Następnie przypisujemy do wybranej kategorii użytkownika. W tym celu zaznaczamy pole ''kwadratu'' na danym rekordzie-> zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Wskazujemy kategorię.
Po nadaniu uprawnień dla wszystkich grup przypisujemy do nich użytkowników klikając na nich zaznaczając opcję ''kwadracika'' -> Zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Aby połączyć się do bazy zdalnej należy wejść w zakładkę:
Baza danych-> Otwórz
Następnie wybieramy przycisk Dodaj-> Uzupełniamy dane do połączenia z serwerem
1. Przykładowe Dane do połączenia ze zdalną bazą danych na przykładzie MySQL:
Po uzupełnieniu danych do połączenia wybieramy-> Zapisz i zamknij. Czynności powtarzamy na każdym stanowisku.
Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.
Zmiana hasła dotyczy tylko konta Administratora programu w wersji chmurowej.
1. Zaloguj się do swojego konta na naszej stronie: https://meteoryt.pl/
2. Wybierz program, którego ma dotyczyć zmiana, następnie opcję -> Resetuj hasło dla Administratora
Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u
Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy jedynie fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Ten sam numer wysyłamy także natychmiast na adres e-mail. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.
Kupując dowolny program z serii Asystent otrzymuje się licencję na jeden uruchomiony program. Aby móc korzystać z programu na więcej niż jednym stanowisku równocześnie, należy zakupić odpowiednią liczbę licencji.
W przypadku wersji START i PRO licencję można zainstalować tylko na jednym komputerze.
W przypadku wersji BIZNES i MAX program możemy zainstalować na dowolnie wielu komputerach w naszej firmie, jednakże w tym samym czasie możemy korzystać z tylu programów równocześnie ile mamy wkupionych licencji.
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
REGON: 367213266
KRS: 0000676644
Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
Nasze serwisy: