Program do obsługi Warsztatu Samochodowego i Motocyklowego


program przeznaczony dla Windows
tworzenie zleceń serwisowych
kosztorys wykonania prac serwisowych

Asystent Warsztat 2025



Warsztat to oprogramowanie w szczególności przeznaczone dla firm prowadzących działalność Warsztatu Samochodowego. Program w pełni wspomaga funkcjonowanie prac warsztatowych poprzez pilnowanie terminów napraw oraz określanie statusów naprawy. Moduł „Zlecenia warsztatowe” pozwala na wprowadzenie informacji o pojeździe tj. modelu, nr rejestracyjnego, przebiegu pojazdu, roku produkcji oraz innych informacji przejętego na warsztat oraz wydruki rozszerzone i uproszczone zleceń warsztatowych. Z poziomu zlecenia jest możliwość wydruku kosztorysu napraw wraz z opisem czynności wymaganych podczas naprawy.

Program pozwala na stworzenie zlecenia warsztatowego w postaci kosztorysu napraw wraz z określeniem kosztów naprawy, czynności jakie zostały wykonane i możliwością wystawienia faktury. Dodatkowo program posiada moduł rejestru pojazdów, w którym są zapisane dane pojazd klienta, dzięki czemu w przyszłości mamy możliwość wglądu w całą historię pojazdu.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Warsztat 2025 PRO - 6 miesięcy 136.00 PLN
110.57 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 PRO - 1 rok 260.00 PLN
211.38 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
947.00 PLN
769.92 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 BIZNES - 6 miesięcy 244.00 PLN
198.37 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 BIZNES - 1 rok 473.00 PLN
384.55 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1538.00 PLN
1250.41 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 MAX - 6 miesięcy 329.00 PLN
267.48 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 MAX - 1 rok 721.40 PLN
586.50 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Warsztat 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
2132.00 PLN
1733.33 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Program ma możliwość dodawanie dokładnych opisów uszkodzeń i czynność potrzebnych do naprawy pozwala usprawnić ewentualne kontakty z firmą ubezpieczeniową.

Dodatkowo moduły zawarte w Asystencie Warsztat, pozwalają na fakturowanie (wszystkie rodzaje faktur) oraz prowadzenie magazynu (pełna gospodarka magazynowa wszystkie typy dokumentów), który skutecznie ułatwia składowanie części zapasowych oraz ich rezerwacje poprzez moduł zamówień. Moduł „Dane kontaktowe” pozwala na gromadzenie danych klientów i zarządzenie nimi. A dodatkowa funkcja klienta poczty e-mail, pozwala na skonfigurowanie firmowej poczty elektronicznej w celu wysyłki powiadomień, co ułatwi kontakt z klientami, hurtowniami, magazynami oraz z pracownikami.

Program jako jeden z niewielu w wersji MAX ma możliwość odczytu kodu QR zamieszczonego na odwrocie dowodu rejestracyjnego. W kodzie tym znajdują się wszystkie informacje zawarte w dowodzie rejestracyjnym łącznie z parametrami samochodu i numerem VIN. W przypadku firm w których liczy się precyzyjne wprowadzenie firm o pojeździe do bazy danych opcja ta jest niezbędna. Do odczytu kodu QR wymagany jest odpowiedni czytnik. W przypadku pełnej informacji prosimy o kontakt z naszymi konsultantami.

Najważniejsze funkcje programu:

  • moduł sprzedaż i zakup (wszystkie rodzaje faktur: eksportowa, WDT, zaliczka, nota obciążeniowa, faktura bez vat, paragon, proforma)
  • moduł magazynowy (wszystkie typy dokumentów: PZ,WZ,MM,ZW,RW,PW,RI,PL)
  • zamówienia
  • dane kontaktowe (pobieranie danych po NIP z GUS)
  • zlecenia warsztatowe (tworzenie kosztorysu, karta pracy mechanika, harmonogram zleceń)
  • baza danych pojazdów
  • zlecenia produkcyjne
  • przechowywanie opon
  • odczyt QR CODE AZTEC z dowodu rejestracyjnego
  • dokumenty kasowe (KP,KW)


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Zamówienia TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Zamówienie w języku angielskim NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Magazyn TakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu TakTakTak
Kontrola daty ważności produktu TakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów TakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN TakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Zlecenia warsztatowe TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Wydruk zlecenia warsztatowego przychodzące/wychodzące/uproszczone TakTakTak
Potwierdzenie przyjęcia zlecenia TakTakTak
Karta pracy mechaników /plan pracy TakTakTak
Wydruk kosztorysu do zlecenia warsztatowego TakTakTak
Harmonogram zleceń warsztatowych NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Wydruk zlecenia warsztatowego (wersja 2) NieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIK TakTakTak
Limit pojazdów
PRO - 50 pojazdów
BIZNES - 100 pojazdów
MAX - 200 pojazdów
TakTakTak
Odczyty kodów QR (aztec) MAX - 100 miesięcznie TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Ewidencja paliwa TakTakTak
Ewidencja przebiegu TakTakTak
Naprawy i wymiany TakTakTak
Badania techniczne TakTakTak
Ubezpieczenia TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Dodawanie załączników TakTakTak
Dodawanie pól dodatkowych TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Kontrola tachografu NieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość! NieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieTakTak
Wezwanie do zapłaty NieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieTakTak
Korekty dokumentów NieTakTak
Noty korygujące NieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieTakTak
Sortowanie produktów na fakturze NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieTakTak
Wydruk pól dodatkowych NieTakTak
Dowód dostawy NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Dokumenty kasowe NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Zlecenia produkcyjne NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Drukowanie składu produktu NieNieTak
Drukowanie raportu produkcyjnego do zlecenia NieNieTak
Drukowanie raportu zapotrzebowania na produkcję NieNieTak
Drukowanie zlecenia produkcyjnego NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Drukowanie pól dodatkowych NieNieTak
Automatyczne tworzenie produktów przy wystawieniu faktury NieNieTak
Przechowywanie opon NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Szkolenia pracowników TakTakTak
Ubezpieczenia TakTakTak
Urlopy TakTakTak
Części Akt A,B,C,D,E TakTakTak
Zdjęcia NieTakTak
Przebieg zatrudnienia NieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieTak
Certyfikaty NieNieTak
Wyciągi bankowe TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Zapytania i Oferty NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Komentarze na dokumentach NieNieTak
Oferta w języku angielskim NieNieTak
Oferty w cenach A,B,C NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawy NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Pobieranie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania TakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Finanse TakTakTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Warsztat

Oprogramowanie w chmurze działające przez przeglądarkę internetową do prowadzenia warsztatu samochodowego. Oprogramowanie zawiera takie moduły jak zlecenia...

od 24.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Rejestr Pojazdów 2025

Rejestr Pojazdów to program do prowadzenia ewidencji pojazdów. Pozwala na rejestrowanie wymian i napraw pojazdu, historii przebiegu, kontroli ubezpieczeń,...

od 169.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 292.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?
Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?
Przypomnienie z dowolną treścią
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?
W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?
Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?
Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?
Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?
Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?
Dodowanie wielu kont bankowych
Działanie programu w tle
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych
Import danych z pliku CSV w chmurze
Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?
Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?
Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura
Połączenie z bazą zdalną
Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Przypomnienie z dowolną treścią
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?
Zmiana hasła do logowania
Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO
Zobacz filmy instruktażowe
Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.