• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22

Funkcje wspólne dla programów Asystent



Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 7,8,10,11 / Windows Serwer 2012, 2016, 2019
  • Tworzenie wielu baz danych. 
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • Redagowanie bazy wiedzy. (Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi)
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej .pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF,
    • Wysłanie wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

 


Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

 
tel.  +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
 

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
 

NUMER KONTA: MBANK
54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Nasze serwisy:

Copyright © 2022 Meteoryt
Zapytaj o ofertę