• Zadzwoń do nas
  • tel. (89) 623 26 22 tel. 502 258 020
  • Adres E-mail do nas: pomoc@meteoryt.pl

Zadzwoń:
tel. 89 623 26 22
tel. 502 258 020




Historia zmian 2017

2017-04-21

  • Ustawienia programu: Wprowadzono poprawki do eksportu EPP
  • Zamówienia: Dodano nowy wydruk
  • Ustawienia programu: Dodano przypomnienie o tworzeniu kopii bezpieczeństwa dla administratora
  • Projekty: Dodano wydruk zlecenia zamówienia
  • Magazyn: Udoskonalono szukanie po symbolu w indeksie produktów
  • Rejestr oprogramowania: Wprowadzono możliwość wiązania z modułem "Serwis i reklamacje"
  • Rejstr urządzeń pomiarowych: Poprawiono interfejs
  • Rejstr urządzeń pomiarowych: Dodano możliwość unieważnienia planu przeglądu
  • Zlecenia tłumaczeń: Dodano możliwość wprowadzenia wielu języków, stawek oraz specjalizacji
  • Poczta: Dodano automatyczne usuwanie duplikatów w systemie mailingowym
  • Magazyn: Poprawiono wydruki dokumentów
  • Rejestr Obiektów: Udoskonalono interfejs
  • Rejestr Obiektów: Ulepszono szybką produkcję
  • Ustawienia programu: Poprawiono obliczanie długości SMS
  • Ustawienia programu: Poprawiono statusy doręczeń SMS
  • Rejestr Maszyn: Dodano możliwość wysłania automatycznej wiadomość SMS do osoby realizującej przy zmianie statusu zgłoszenia
  • Kandydaci: Udoskonalono wyszukiwanie wprowadzonych danych kandydata
  • Książka korespondencji: Poprawiono wydruki
  • Dokumenty kasowe: Na liście rekordów dodano informację o numerze powiązanej faktury
  • Faktury: Na liście rekordów dodano informację o numerze powiązanego dokumentu kasowego
  • Rejestr pojazdów: Dodano pola z dynamicznymi podpowiedziami

2017-03-06

  • Rejestr Maszyn: Udoskonalono wyświetlanie podpowiedzi
  • Rejstr urządzeń pomiarowych: Udoskonalono wyświetlanie podpowiedzi
  • Rejstr urządzeń pomiarowych: Został zaktualizowany interfejs
  • Ustawienia programu: Dodano podkreślenie dla wprowadzonych fraz podczas szukania
  • Faktury: Poprawiono eksport JPK VAT
  • Faktury: Zostały wprowadzone poprawki dla szybkiej sprzedaży związane z anulowaniem sprzedaży
  • Akta Osobowe: Dodano możliwość wprowadzania masowych wniosków urlopowych
  • Magazyn: Został dodany nowy wydruk "Dowód dostawy/przyjęcia"
  • Magazyn: Wprowadzono zmiany dotyczące wyliczania rezerwacji produktów
  • Ustawienia programu: Dodano możliwość zapisu szablonu odt do załączników oraz jego wysyłkę mailową
  • Magazyn: Dodano korekty dokumentów magazynowych
  • Zamówienia: Dodano możliwość tworzenia zamówienia bezpośrednio z oferty
  • Szkolenia: Dodano możliwość wprowadzenia kilku uczestników do szklenia jednocześnie
  • Ustawienia programu: Dodano nowy typ użytkownika "Podgląd"
  • Faktury: Dodano oddzielną numerację dla faktur zaliczkowych oraz walutowych
  • Ustawienia programu: Udoskonalono tworzenie kopii bezpieczeństwa

2017-02-01

  • Ustawienia programu: Pełna kompatybilność z systemem operacyjnym Windows 10
  • Ustawienia programu: Dodano import plików z InterCars(Faktura XML, WZ XML), PolCar(Faktura XML), Auto Partner(Faktura CSV), Gordon(Faktura XML, WZ XML)
  • Rejestr pojazdów: Wprowadzono ewidencję paliwa Orlen, Lotos, BP
  • Ustawienia programu: Wprowadzono możliwość dodawania własnych wydruków do programu (bez znajomości html, przy wykorzystaniu plików odt)
  • Faktury: Dodano eksport danych w formacie JPK (Jednolity Plik Kontrolny)
  • Ustawienia programu: usprawniono import danych z bazy GUS-u
  • Magazyn: Udoskonalono inwentaryzację
  • Raporty: Udoskonalono generowanie spisu z natury
  • Ustawienia programu: Wprowadzono nowy system konfiguracji okien i kolumn w modułach
  • Zaplanowane zadania: Zaktualizowano integrację modułu Zaplanowanych zadań z kalendarzem Google
  • Zaplanowane zadania: Wprowadzono możliwość zapisywania załączników z programu na Google Dysk, OneDrive oraz Dropbox
  • Ustawienia programu: Zaktualizowano import/export z oprogramowaniem Insert
  • Ustawienia programu: Dodano możliwość integracji karty pracy w module Akt osobowych z systemem RCP Biosys
  • Ustawienia programu: Rozbudowano mechanizm tworzenia kopii bezpieczeństwa
  • Szybka sprzedaż: Dodano integrację z drukarką fiskalną Emar Tempo 3, Novitus DEON E
  • Ustawienia programu: Ulepszono moduł masowej wysyłki mailowej (mailing wysyła się w tle nie blokując dalszej pracy programu)
  • Zamówienia: Udoskonalono integrację programu z systemem sprzedażowym Prestashop
  • Faktury: Udoskonalono integrację programu z systemem sprzedażowym Prestashop
  • Magazyn: Udoskonalono integrację programu z systemem sprzedażowym Prestashop
  • Ustawienia programu: Dodano wyszukiwarkę do stworzonych kategorii
  • Udoskonalono moduł Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów    
  • Zlecenia warsztatowe: Dodano moduł ewidencji montażu instalacji LPG
  • Serwis i reklamacje: Udoskonalono dodatek WWW- serwis i reklamacje (możliwość przyjmowania i obsługi zgłoszeń serwisowych przez WWW).
  • Wypożyczalnia: Udoskonalono moduł wypożyczeń- wprowadzono możliwość wypożyczania całego sprzetu znajdującego się w magazynie, a nie tylko aut
  • Magazyn: Dodano możliwość prowadzenia magazynu w obcej walucie
  • Ustawienia programu: Dodano możliwość zmiany wielkości oraz rodzaju czcionek na wydrukach
  • Książka korespondencji: Dodano możliwość rejestrowania Książki korespondencji przychodzącej bezpośrednio z wiadomości mailowej (wbudowy klient pocztowy).
  • Ustawienia programu: Dodano masowy import/eksport z/do pliku .xlsx
  • Serwis i reklamacje: Dodano graficzne plany dzienne oraz godzinowe
  • Zaplanowane zadania: Dodano graficzne plany dzienne oraz godzinowe
  • Zlecenia warsztatowe: Dodano graficzne plany dzienne oraz godzinowe
  • Rejestr zgłoszeń: Dodano graficzne plany dzienne oraz godzinowe
  • Dane kontaktowe: Dodano możliwość importu zdjęć do programu w postaci rekordów z nazwą zaczerpniętą z nazwy pliku zdjęcia
  • Rejestr urządzeń: Dodano możliwość importu zdjęć do programu w postaci rekordów z nazwą zaczerpniętą z nazwy pliku zdjęcia

tel.  +48 89 623 26 22
tel. kom. +48 502 258 020      
pracujemy od poniedziałku do piątku od
8:00 - 16:00
 
 
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85


NUMER KONTA
MBANK: 54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla każdej z branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 50 tytułów programów

Copyright © 2016 Meteoryt
Zamów rozmowę z konsultantem