• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22

Nowoczesna baza danych trwałym szkieletem Twojej firmy



Nowoczesna baza danych trwałym szkieletem Twojej firmy

Mając jakąkolwiek styczność ze strukturą dowolnego przedsiębiorstwa, na pewno spotkałeś się z pojęciem – baza danych. Oczywiście termin ten stosuje się też w wielu innych dziedzinach. W tym miejscu chodzi nam o dane cyfrowe. Baza danych to zbiór informacji cyfrowych gromadzony zgodnie ze ściśle określonymi regułami. Narzucane reguły są różne w zależności od oprogramowania jakie jest używane do prowadzenia bazy.


Prowadzenie bazy danych to zajęcie wymagające skupienia i systematyczności. Rzetelnie prowadzona baza jest kluczowym elementem firm zajmujących się produkcją, dystrybucją, współpracą z klientami i innych tego typu. Jest to szkielet firmy, bez którego zwyczajnie nie mogła by funkcjonować.

Jak wygląda baza danych w Twojej firmie?
Czy jest to katalog przepełniony arkuszami kalkulacyjnymi, w których nie połapie się nikt oprócz autora, który też ma z tym problemy? Taka baza to tylko kula u nogi. Nawet jeżeli panuje w niej teoretyczny porządek, to czy naprawdę chcesz grzebać w labiryncie plików w poszukiwaniu ważnych, kluczowych w tym momencie danych? W krytycznych przypadkach może to potrwać kilkadziesiąt minut, a każda sekunda się liczy – bo czas to pieniądz, Twój pieniądz.

Wspomnijmy też o bezpieczeństwie danych.
Trzymanie wszystkich informacji w surowych plikach arkusza bądź innych tego typu niezabezpieczonych miejscach to strzał w stopę. Nie każdy pamięta o systematycznym tworzeniu kopii zapasowych swojej bazy danych, a niektórzy nawet nie mają pojęcia jak ważna jest ta kwestia. Utrata wszystkich informacji o klientach w najmniej oczekiwanym momencie może okazać się kresem Twojej działalności. Przyczyną utraty bazy może być zwykła pomyłka pracownika, awaria sprzętu i wiele, wiele innych kilko sekundowych akcji – ale już te dwie możliwości powinny wystarczyć abyś odczuł powagę sytuacji. Nie ryzykuj utraty dorobku życiowego w tak błahy sposób. Można, a nawet trzeba temu zapobiec – wdrażając profesjonalne oprogramowanie komputerowe.

Na rynku internetowym istnieje wiele różnych firm zajmujących się tworzeniem i wdrażaniem systemów informatycznych dla przedsiębiorstw – w tym też oprogramowanie służące do tworzenia i prowadzenia bazy danych.
Producenci takiego oprogramowania starają się maksymalnie zoptymalizować, usystematyzować i ułatwić pracę z bazą. Niektórym udaje się stworzyć narzędzie faktycznie uwydatniające prace z danymi, lecz jest wiele firm, które zwyczajnie nie podołały zadaniu – ich oprogramowanie jest niestabilne, mało intuicyjne, chaotyczne i słabo zabezpieczone. Należy dobrze się zastanowić i jak najdokładniej przetestować program przed zakupieniem licencji – o ile to możliwe, bo też nie wszyscy udostępniają darmową wersję testową swoich aplikacji.

Przedstawiamy Ci Asystenta bazy Danych.

Jest to zaawansowane oprogramowanie komputerowe, dzięki któremu przekształcisz starą, chaotyczną bazę danych w nowoczesną, niezawodną maszynę. Asystent jest w pełni dostosowany do Twoich potrzeb – możesz dowolnie modyfikować niemalże cały interfejs – w tym kolumny , wiersze, kolorystykę, układ okien i inne, teoretycznie mało ważne, a jednak istotne elementy.


Mówiliśmy też o bezpieczeństwie danych

Mówiliśmy też o bezpieczeństwie danych. Asystent od samego początku będzie nalegał na utworzenie kopii zapasowej całej bazy – po czym będzie cyklicznie powtarzał tą czynność. Od teraz Twoja firma będzie w 100% stabilna w jednym z najważniejszych dla niej aspektów – bazie danych. Profesjonalne oprogramowanie Asystent Baza Danych to inwestycja niosąca za sobą bezpieczeństwo danych (szyfrowanie treści, cykliczna kopia bezpieczeństwa) oraz czysty zysk w postaci ogromu zaoszczędzonego czasu.


Gwarantujemy, że gdy raz odczujesz poziom współpracy jaki oferuje Ci Asystent – nie będziesz chciał pracować z żadnym innym systemem. Opanuj go i dostosuj do swoich potrzeb w każdym aspekcie funkcjonalności.

Gwarantujemy, że gdy raz odczujesz poziom współpracy jaki oferuje Ci Asystent – nie będziesz chciał pracować z żadnym innym systemem. Opanuj go i dostosuj do swoich potrzeb w każdym aspekcie funkcjonalności. Twój osobisty Asystent zadba o maksymalne bezpieczeństwo, dostępność i systematykę kręgosłupa Twojej firmy – bazy danych. Wiemy też, że nie zaufasz nam po krótkim tekście – przecież sami zawarliśmy w nim radę, by najpierw sprawdzić oprogramowanie. Dajemy Ci zatem możliwość przetestowania Asystenta za darmo, byś przed inwestycją mógł się przekonać o jej słuszności.


Zatrudnij osobistego Asystenta na darmowy okres próbny, który trwa aż 30 dni – z pewnością wystarczy. Sprawdź sam. Nic nie stracisz, a zyskać możesz wiele.

Pierwszy krok do pracy z Asystentem Bazy Danych
Pobierz program i testuj przez 45 dni za darmo. W trakcie testów kontaktuj się z naszymi konsultantami i zadawaj pytania. Kliknij tutaj aby pobrać http://meteoryt.plAsystentBaza_Danych-k63.html


Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

 
tel.  +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
 

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
 

NUMER KONTA: MBANK
54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Nasze serwisy:

Copyright © 2022 Meteoryt
Zapytaj o ofertę