Program do prowadzenia pracowni ortopedycznej


uwzględnienie refundacji na poziomie zamówienia
zintegrowany moduł sprzedaży do wystawiania faktur

Asystent Pracownia Ortopedyczna 2025



Pracownia Ortopedyczna to program dedykowany dla prywatnych placówek ortopedycznych. Program umożliwia wprowadzanie danych każdego pacjenta, utrzymywanie jego historii, kontrolowanie dat kolejnych wizyt. Ponadto program posiada specjalny moduł do zarządzania datami kolejnych refundacji oraz zamówień pacjentów, które są refundowane. Odpowiednie adnotacje o refundacji można zapisać w programie. Program rozbudowany został o dodatkowe opcje w zamówieniach oraz moduł fakturowania i magazynowania.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Pracownia Ortopedyczna 2025 Biznes - 1 rok 430.00 PLN
349.59 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Pracownia Ortopedyczna 2025 MAX - 1 rok 619.00 PLN
503.25 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Program umożliwia pracę wielostanowiskową co oznacza, że inni użytkownicy mogą w tym samym czasie wykonywać inne czynności. Praca w programie umożliwia wprowadzenie dużej ilości danych oraz ich skatalogowanie a co za tym idzie ekspresowe przeszukiwanie rekordów. Kontakt z pacjentami, kontrahentami oraz pracownikami zapewnia wbudowany moduł skrzynki pocztowej oraz system powiadomień SMS.


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Dane kontaktowe pacjentówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
MagazynNieNieTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieTakTak
Korekty dokumentówNieTakTak
Noty korygująceNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieTakTak
Dowód dostawyNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
ZamówieniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Historia wizytTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Drukowanie receptNieNieTak
Dokumenty kasoweNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Rejestracja pacjentówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Rozliczenie finansówNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Stowarzyszenie 2025

Stowarzyszenie to oprogramowanie stworzone do prowadzenia bazy danych członków stowarzyszenia czy też współpracowników danej organizacji. Program ma możliwość...

od 157.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 265.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Gabinet Lekarski 2025

Program Asystent Gabinet Lekarski jest dedykowany prywatnym gabinetom lekarskim, przychodniom medycznym oraz innym placówkom z branży medycznej. Służy on do...

od 295.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top