Program do obsługa komunikacji wewnątrz firmy. Jest to system, który w odróżnieniu do innych komunikatorów poczty czy czatów działa wewnątrz firmy eliminując wczesniej wymienione formy komunikacji. Posiada możliwość przeszukiwania archiwum oraz dodawania załączników czy ustawiania statusów odpowiedzi.
Program dedykowany do komunikacji wewnętrznej w firmie. Posiada możliwość tworzenia wątków a inni użytkownicy mają możliwość wypowiadania się w danym wątku. Możliwość wywoływania do wypowiedzi innych użytkowników oraz dodawanie załączników pozwalają na rozwiązywać wiele zadań równolegle. Aplikacja sprawdzi się w...
Asystent Chmura Tickety jest to aplikacja WWW przeznaczona do obsługi klientów zewnętrznych i zadań wewnętrznych. Wersja MAX posiada dwa moduły do obsługi zgłoszeń: zewnętrzny i wewnętrzny. Zgłoszenia zewnętrzne: z powodzeniem mogą być wykorzystane jako najszybszy kanał komunikacji z firmą. Najczęściej wykorzystawszy...
System Ticketowy (zgłoszenia online) System Ticketowy (zgłoszenia online) dla firm zwiększa płynności odpowiedzi na zgłoszenia klienta. Jest to kanał komunikacji tj. System Zgłoszeń (tzw. ticketów) stosowany do kontaktu z pomocą techniczną lub działem sprzedaży. Jest to rozwiązanie dające szereg korzyści związanych z...
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
Nasze serwisy: