Program do prowadzenia Akt Osobowych 2025

karta osobowa pracownika, załączniki
rejestr szkoleń, badań i ubezpieczeń, urlopy, terminy umów
przypomni o ważnych terminach
aplikacja dla kadrowych

Akta Osobowe

Czy w Twojej firmie zajmujesz się działem kadr? Czy uważasz, że proces zarządzania dokumentacją pracowniczą jest czasochłonny i zawiły? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie rozwiązanie! Poznaj Asystenta do Zarządzania Aktami Osobowymi. To niezastąpione narzędzie, które pomoże Ci uporządkować i zoptymalizować pracę w dziale kadr. Dzięki temu programowi wszystkie informacje związane z zatrudnieniem w Twojej firmie są dostępne natychmiast, bez konieczności przeszukiwania stert segregatorów. Możesz wygodnie zarządzać dokumentacją pracowników, nie wychodząc z własnego fotela przed komputerem. Asystent do Zarządzania Aktami Osobowymi usprawnia procesy związane z urlopami, umowami o pracę, badaniami lekarskimi i ubezpieczeniami, redukując je do formalności. Dzięki czytelnemu kalendarzowi terminów pracowników, kadrowa może szybko informować przełożonych o nadchodzących sprawach. Zainwestuj w efektywność działania swojej firmy i zminimalizuj koszty. Zarządzaj zasobami ludzkimi na najwyższym poziomie, korzystając z Asystenta do Zarządzania Aktami Osobowymi. To kompleksowe narzędzie do zarządzania personelem i wszystkimi zadaniami kadrowymi. Nie trać czasu na zbędną biurokrację – postaw na Asystenta do Zarządzania Aktami Osobowymi i zyskaj pełną kontrolę nad działem kadr!

Asystent Akta Osobowe 2025

Asystent Akta Osobowe 2025

Program Asystent Akta Osobowe stanowi wszechstronne narzędzie do kompleksowego zarządzania aktami osobowymi pracowników. Wersja MAX doskonale spełni swoje zadanie w środowisku z wieloma użytkownikami, umożliwiając im efektywną współpracę online. Co więcej, umożliwia także wysyłkę wiadomości SMS oraz e-maili, co...


od.. 129.00 PLN    POBIERZ v24.12.5Czytaj więcej


Asystent Chmura Akta Osobowe

Asystent Chmura Akta Osobowe

Akta osobowe w Chmurze - Mobilne oprogramowanie stworzone do efektywnej obsługi kartotek pracowniczych w firmie. Dostęp do tego narzędzia online umożliwia wygodne korzystanie z niego z dowolnego urządzenia mobilnego, o ile jest ono połączone z internetem i wyposażone w przeglądarkę internetową. Aplikacja pełni...


od.. 28.00 PLN    AKTYWUJ CHMURECzytaj więcej


Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top