Regulamin usługi AsystentChmura.pl
Regulamin korzystania z usług Asystent Chmura z dnia 2022-08-04
Definicje:
Operator: Meteoryt Sp. z o. o.
Użytkownik: osoba korzystająca z serwisu
Plan Abonamentowy: Wybrana wersja programu
§1 Założenie konta użytkownika w serwisie Asystent Chmura oraz zasady ogólne.
- Aktywując konto użytkownik akceptuje warunki regulaminu.
- Użytkownik po aktywacji chmury otrzymuje 30 dni bezpłatnego okresu testowego wybranej wersji chmury w przypadku wersji BEZPŁATNEJ otrzymuje ograniczoną wersję co do ilości dodawanych rekordów (w zależności od programu).
- Po okresie testowym, użytkownik w celu przedłużenia usługi zobligowany jest do opłacenia faktury przesłanej od Operatora. Po zaksięgowaniu płatności usługa zostanie przedłużona. Faktura do pobrania dla użytkownika jest dostępna w serwisie meteoryt.pl.
W przypadku wersji BEZPŁATNEJ konto jest automatycznie przedłużane o 3 miesiące od ostatniego logowania do chmury. - Użytkownik może zmienić plan Abonamentowy tylko podczas przedłużenia usługi.
- Za ewentualne straty danych związane ze zmianą Planu Abonamentowego Operator serwisu nie odpowiada.
- Użytkownik posiada informacje po zalogowaniu o ilości dni do końca ważności usługi.
§2 Opłaty
- Faktura VAT wystawiania jest po opłaceniu faktury proforma lub oferty, która wystawiona jest w celu przedłużenia usługi. Faktura jest dostępna w panelu użytkownika na stronie https://meteoryt.pl
- Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania kwoty na rachunku bankowym Operatora.
- Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cennika.
§3 Korzystanie z usługi
- W celu poprawnego korzystania z usługi użytkownik powinien posiadać zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Firefox, Chrome, Edge, Opera, Safari.
- Aktualizacje serwisu udostępniane są nieodpłatnie w ramach wykupionego Abonamentu.
- Sugestie dotyczące nowych aktualizacji Użytkownik może składać poprzez system tików z poziomu usługi.
- Usługa dostępna jest przez całą dobę lecz Operator zastrzega sobie do przerw związanych z aktualizacją serwisu.
- Operator zobowiązuje się do naprawy awarii uniemożliwiających dostęp do serwisu w możliwie najszybszym terminie. Jeżeli awaria trwa dłużej niż 72 godziny klient może wnosić w danym miesiącu o obniżenie kosztów użytkowania licencji.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści wprowadzone przez użytkownika lub ich publikację.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z:
- przerw w działaniu usługi lub niedostępności serwisu z przyczyn niezależnych,
- niepoprawnego funkcjonowania usługi niebędącej winą operatora,
- dostęp do konta użytkownika przez osoby nieautoryzowane,
- nieprzestrzegania regulaminu,
- atakami hackerskimi, zainfekowanie systemu lub zdarzeń podobnych będących po stronie użytkownika - W przypadku przekroczenia limitów pojemności bazy danych lub konta ftp operator ma prawo zablokować konto oraz wyłączyć konto z procedury tworzenia kopii bezpieczeństwa.
- Możliwość podłączenia wersji chmurowej do wersji desktopowej jest odpłatne, zgodnie z obowiązującym cennikiem i tylko w wersji aktualnej programu.
§5 Okres obowiązywania umowy:
- Wypowiedzenie umowy następuje wraz z brakiem terminowej płatności za daną usługę.
- Umowa zawarta pomiędzy Operatorem i Użytkownikiem zawierana jest w momencie opłacenia faktury przez użytkownika oraz zaksięgowaniu kwoty przez Operatora i trwa przez okres taki na jaki jest opłacona faktura.
- Umowa o świadczenie Usługi może zostać rozwiązana w dowolnym momencie przez Użytkownika z zachowaniem formy pisemnej bez podania przyczyny.
- Umowa o świadczenie Usługi może zostać rozwiązana przez Operatora bez wypowiedzenia w następujących przypadkach:
- użytkownik w sposób istotny naruszył postanowienia niniejszej umowy,
- użytkownik działał na szkodę Operatora lub Innych użytkowników serwisu,
- użytkownik działał niezgodnie z prawem,
- użytkownik wykorzystał konto niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz zakresem funkcji, które przewiduje wybrany przez niego Plan Abonamentowy. - W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Użytkownikowi nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty.
- Blokada konta następuje 1 dni po braku płatności za usługę.
- W przypadku przedłużenia konta po terminie ważności pobierana jest opłata rekompensująca koszt przechowywania danych w wysokości kosztu miesięcznego utrzymania licencji.
- Usunięcie konta następuje 45 dni po terminie ważności konta w przypadku braku płatności za tą usługę.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.