Regulamin usługi AsystentChmura.pl
Regulamin korzystania z usług Asystent Chmura z dnia 2022-08-04
Definicje:
Operator: Meteoryt Sp. z o. o.
Użytkownik: osoba korzystająca z serwisu
Plan Abonamentowy: Wybrana wersja programu
§1 Założenie konta użytkownika w serwisie Asystent Chmura oraz zasady ogólne.
- Aktywując konto użytkownik akceptuje warunki regulaminu.
- Użytkownik po aktywacji chmury otrzymuje 30 dni bezpłatnego okresu testowego wybranej wersji chmury w przypadku wersji BEZPŁATNEJ otrzymuje ograniczoną wersję co do ilości dodawanych rekordów (w zależności od programu).
- Po okresie testowym, użytkownik w celu przedłużenia usługi zobligowany jest do opłacenia faktury przesłanej od Operatora. Po zaksięgowaniu płatności usługa zostanie przedłużona. Faktura do pobrania dla użytkownika jest dostępna w serwisie meteoryt.pl.
W przypadku wersji BEZPŁATNEJ konto jest automatycznie przedłużane o 3 miesiące od ostatniego logowania do chmury. - Użytkownik może zmienić plan Abonamentowy tylko podczas przedłużenia usługi.
- Za ewentualne straty danych związane ze zmianą Planu Abonamentowego Operator serwisu nie odpowiada.
- Użytkownik posiada informacje po zalogowaniu o ilości dni do końca ważności usługi.
- Wszystkie komponenty programu oferowane przez Operatora w ramach darmowych licencji (dalej: „Darmowe Komponenty”) są dostarczane „tak, jak są”, bez jakiejkolwiek formy wsparcia technicznego, doradztwa czy pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z ich działaniem.
- Operator nie zapewnia gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do Darmowych Komponentów, w tym między innymi gwarancji handlowości, przydatności do określonego celu oraz nie naruszenia praw osób trzecich.
§2 Opłaty
- Faktura VAT wystawiania jest po opłaceniu faktury proforma lub oferty, która wystawiona jest w celu przedłużenia usługi. Faktura jest dostępna w panelu użytkownika na stronie https://meteoryt.pl
- Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania kwoty na rachunku bankowym Operatora.
- Operator zastrzega sobie prawo do zmiany cennika.
- W przypadku płatności systemem AUTOPAY prowizja za transakcje pobiera Autopay. Ewentualny kontakt w przypadku pytań dotyczących transakcji pod adresem: https://autopay.pl/kontakt
§3 Korzystanie z usługi
- W celu poprawnego korzystania z usługi użytkownik powinien posiadać zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki FireFox, Chrome, Edge, Opera, Safari.
- Aktualizacje usługi udostępniane są w ramach wykupionego Abonamentu na aplikację chmura.
- Sugestie dotyczące nowych aktualizacji Użytkownik może składać poprzez system tików z poziomu usługi.
- Usługa dostępna jest przez całą dobę, lecz Operator zastrzega sobie prawo do przerw związanych z aktualizacją serwisu.
- Operator zobowiązuje się do naprawy awarii uniemożliwiających dostęp do serwisu w możliwie najszybszym terminie. Jeżeli awaria trwa dłużej niż 72 godziny klient może wnosić w danym miesiącu o obniżenie kosztów użytkowania licencji.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści wprowadzone przez użytkownika lub ich publikację.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z:
- przerw w działaniu usługi lub niedostępności serwisu z przyczyn niezależnych,
- niepoprawnego funkcjonowania usługi niebędącej winą operatora,
- dostęp do konta użytkownika przez osoby nieautoryzowane,
- nieprzestrzegania regulaminu,
- ataków hackerskich, zainfekowanie systemu lub zdarzeń podobnych, będących po stronie użytkownika. - W przypadku przekroczenia limitów pojemności bazy danych lub konta ftp operator ma prawo zablokować konto oraz wyłączyć konto z procedury tworzenia kopii bezpieczeństwa.
- Możliwość podłączenia wersji chmurowej do wersji desktopowej jest odpłatne, zgodnie z obowiązującym cennikiem i tylko w wersji aktualnej programu, opcja dostępna jest do dnia: 01-08-2024. Po tym okresie usługi dostępu zdalnego będą systematycznie odłączane.
§5 Okres obowiązywania umowy:
- Wypowiedzenie umowy następuje wraz z brakiem terminowej płatności za daną usługę.
- Umowa zawarta pomiędzy Operatorem i Użytkownikiem zawierana jest w momencie opłacenia faktury przez użytkownika oraz zaksięgowaniu kwoty przez Operatora i trwa przez okres taki na jaki jest opłacona faktura.
- Umowa o świadczenie Usługi może zostać rozwiązana w dowolnym momencie przez Użytkownika z zachowaniem formy pisemnej bez podania przyczyny.
- Umowa o świadczenie Usługi może zostać rozwiązana przez Operatora bez wypowiedzenia w następujących przypadkach:
- użytkownik w sposób istotny naruszył postanowienia niniejszej umowy,
- użytkownik działał na szkodę Operatora lub Innych użytkowników serwisu,
- użytkownik działał niezgodnie z prawem,
- użytkownik wykorzystał konto niezgodnie z jego przeznaczeniem oraz zakresem funkcji, które przewiduje wybrany przez niego Plan Abonamentowy. - W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy Użytkownikowi nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty.
- Blokada konta następuje 1 dni po braku płatności za usługę.
- W przypadku przedłużenia konta po terminie ważności, pobierana jest opłata rekompensująca koszt przechowywania danych w wysokości kosztu miesięcznego utrzymania licencji.
- Usunięcie konta następuje 45 dni po terminie ważności konta w przypadku braku płatności za tą usługę.
§6 Klauzula o poufności rozmów z konsultantem
- Niniejszym, Klient zobowiązuje się do zachowania w ścisłej tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie rozmów z konsultantami firmy Meteoryt Sp. z o.o. , zarówno prowadzonych drogą elektroniczną, jak i telefoniczną.
- Klient akceptuje, że wszelkie informacje przekazane przez konsultantów, w tym porady, dane techniczne, informacje o produktach, stanowią poufne informacje oprogramowania asystent.
- Klient zgadza się, aby nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie publikować, ani nie udostępniać żadnych takich poufnych informacji osobom trzecim, w tym na platformach społecznościowych, forach internetowych, czy innych mediach, bez wyraźnej pisemnej zgody firmy Meteoryt Sp. z o.o.
- Naruszenie powyższego zobowiązania może skutkować podjęciem przez sklep firmy Meteoryt Sp. z o.o. stosownych działań prawnych, mających na celu ochronę jego praw i interesów, w tym dochodzenie roszczeń odszkodowawczych.
§7 Kontakt z działem technicznym Meteoryt.pl
- Aby skontaktować się z działem technicznym należy skorzystać z przycisku "Wyślij zgłoszenie". Zgłoszenie może zawierać załącznik oraz powinno w zwięzły sposób opisywać występujący problem.
- Dział techniczny w przypadku rozwiązywania problemu zastrzega sobie możliwość resetu ustawień konfiguracyjnych użytkownika do domyślnych.
- Ilość jednoczesnych zgłoszeń została ograniczona do trzech.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.