• informacje o lokalizacji serwisu • mapa dojazdu i dane kontaktowe • nowe aktualności • zdjęcie w tle • logo firmy • podstrony i ich treść • stopka witryny
Nowa odsłona Asystenta Serwis i Reklamacje. Wydanie, w którym klient sam może sprawdzić status zgłoszenia i dodać nowe z unikalnym numerem RMA. Dzięki czemu zminimalizują Państwo czas, na informowanie klientów o aktualnym statusie, a klienci zyskają wygodny sposób weryfikacji postępów.
o nowej formie dodawania i sprawdzania zgłoszeń.
klientów do korzystania z nowego systemu.
by status zgłoszenia był aktualizowany na bieżąco.
Wchodząc na stronę serwisu widoczny jest duże pole wyszukiwania zgłoszeń. Wystarczy wpisać numer RMA lub numer telefonu by odnaleźć swoje zgłoszenie. Kiedy status się zmienia – klient to widzi nawet bez przeczytania jednego słowa. Zrealizowany – zielony. Odrzucony – czerwony. W wielu przypadkach „w trakcie” - niebieski. Pod formularzem, znajduje się odnośnik do formularza dodawania zgłoszenia. Klient wypełnia wszystkie niezbędne informacje, otrzymuje numer RMA. Od tego momentu zgłoszenie widnieje w panelu Asystenta Serwis i Reklamacje i można nim zarządzać.
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
Nasze serwisy: