Integracje
Integracje TIM,Domeno LED, Allegro dostępne poniżej, działają jako dodatkowe rozszerzenia programów w chmurze lub sklepów internetowych, programów fakturujących oraz magazynowych. Po aktywacji integracja domyślnie synchronizuje się 1 raz dziennie, po uzgodnieniu jest możliwość wykonywania częściej aktualizacji magazynu np. 2 lub 3 razy dziennie.
Integracja Portfel - jest to mechanizm przyjmowania płatność online poprzez mechanizm płatności online. Mechanizm automatycznie wystawi fakturę po przyjęciu płatność i zaksięgowaniu w systemie płatności przelewy24.pl. Klient wpłacający widzi stan swojego konta w panelu klienta. Administrator ma możliwość opłacania usług z wpłaconych środków klienta.
Integracja Czytnik Combo OCR - odczyt dowodów tożsamości bezpośrednio do programu. Odczytanie polega na przyłożeniu dowodu osobistego dowolną stroną do czytnika OCR następnie wciśnięcia przycisku "pobierz dane z OCR". Czytnik dokona szybkiego odczytu i przekaże dane do aplikacji. Profesjonalne narzędzie OCR jest używane podczas rejestracji, rezerwacji tam gdzie wymagany jest dowód tożsamości.
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Integracja ONEDRIVE PRO - 1 rok | 199.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja DROPBOX PRO - 1 rok | 199.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja DPD PRO - 1 rok | 199.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Dodatkowa powierzchnia 50GB - 1 rok | 199.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Allegro PRO (400 zam / 1000 prod miesięcznie ) - 1 rok | 232.52 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja INPOST PRO - 1 rok | 248.78 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Allegro BIZNES (800 zam / 3000 prod miesięcznie) - 1 rok | 252.85 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Czytnik Combo OCR - odczyt dowodów tożsamości PRO - 1 rok | 285.37 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Dodatkowa powierzchnia 100GB - 1 rok | 299.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Portfel PRO (przyjmowanie płatności 500 aktywnych kont) - 1 rok | 373.98 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Sklep Internetowy PRO (1000 produktów) - 1 rok | 399.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Dodatkowa powierzchnia 200GB - 1 rok | 499.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Allegro MAX (1500 zam / 6000 prod miesięcznie ) - 1 rok | 507.32 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Portfel Biznes (przyjmowanie płatności 1000 aktywnych kont) - 1 rok | 585.37 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja: BaseLinker MAX (zamówienia, faktury bez limitu) - 1 rok | 599.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Dodatkowa powierzchnia 400GB - 1 rok | 699.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja Domenoled MAX (indeks magazynowy, stany magazynowe bez limitu) - 1 ro | 862.60 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Dodatkowa powierzchnia 800GB - 1 rok | 1199.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Integracja TIM MAX (indeks magazynowy, stany magazynowe bez limitu) - 1 rok | 1724.39 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Funkcje wspólne dla programów Asystent
- Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
- Tworzenie wielu baz danych.
- Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
- Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
- Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
- Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
- Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
- Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
- System masowej wysyłki SMS
- Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
- Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
- Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
- Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
- Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
- Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
- Drukowanie:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Zapis wydruków w plikach PDF
- Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
- Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
- Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.
POLECANE PROGRAMY
Asystent Chmura Firma
Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...
od 31.00 PLNDodaj do koszyka
Baza danych MySQL/FTP - Chmura
Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...
od 265.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura Biuro
Biuro w Chmurze to aplikacja dla każdego rodzaju firm, instytucji, organizacji, fundacji, sekretariatów, biur czy kancelarii, działająca przez przeglądarkę...
od 334.00 PLNDodaj do koszyka
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.