Program do zarządzania firmą w chmurze


Fakturowanie, zamówienia, ofertowanie, magazynowanie
pprogram posiada rejestrów umów oraz książkę korespondencji
Łatwy program do prowadzenia sprzedaży

Asystent Chmura Firma



Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego dostęp do internetu, co oznacza, że Twoja firma zawsze jest w zasięgu ręki, zawiera również funkcje CRM, obowiązkowe przy pracy z klientem. Dzięki sporządzaniu Projektów możemy ustalić konkretne, długotrwałe działania mające na celu uporządkowanie spraw zleceń, przetargów itp. Dzięki Asystent Chmura – Firma w pełni obsłużymy gospodarkę magazynową oraz sprzedaż dzięki modułowi fakturowania oraz dokumentów kasowych. Do dyspozycji są liczne raporty liczące zyski ze sprzedaży, raporty magazynowe, inwentaryzacje, spisy z natury. Aplikacja jest idealna dla małych jak i dużych firm. Dane przechowywane w Chmurze są odpowiednio zabezpieczone z użyciem najnowszych technologii szyfrowania danych SSL.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Firma PRO - 1 miesiąc 31.00 PLN
25.20 PLN (netto)
Asystent Chmura Firma BIZNES - 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Firma MAX - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Firma PRO - 6 miesięcy 156.00 PLN
126.83 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Firma BIZNES - 6 miesięcy 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Firma MAX - 6 miesięcy 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Firma PRO - 1 rok 329.00 PLN
267.48 PLN (netto)
Asystent Chmura Firma BIZNES - 1 rok 430.00 PLN
349.59 PLN (netto)
Asystent Chmura Firma MAX - 1 rok 574.00 PLN
466.67 PLN (netto)
 


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

 

 

 

 

 

 

 

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
Książka KorespondencjiTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTakTak
Rejestru fakturNieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieNieTak
MagazynTakTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTakTak
DostawcyNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
StatystykiNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Komentarze na dokumentachNieNieTakTak
Oferta w języku angielskimNieNieTakTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupyTakTakTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYTakTakTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7TakTakTakTak
Płatności onlineTakTakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieTakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieTakTakTak
Wezwanie do zapłatyNieTakTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieTakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieTakTakTak
Korekty dokumentówNieTakTakTak
Noty korygująceNieTakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieTakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieTakTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieTakTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieTakTakTak
Dowód dostawyNieTakTakTak
ZałącznikiNieTakTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTakTak
Faktury WNTNieNieTakTak
Faktury WDTNieNieTakTak
Zysk na fakturzeNieNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTakTak
Faktury walutoweNieNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieTak
Dokumenty kasoweTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieTakTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)NieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
ZamówieniaNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Wyciągi bankoweNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
KampanieNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Zlecenia produkcyjneNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Drukowanie składu produktuNieNieNieTak
Drukowanie raportu produkcyjnego do zleceniaNieNieNieTak
Drukowanie raportu zapotrzebowania na produkcjęNieNieNieTak
Drukowanie zlecenia produkcyjnegoNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Drukowanie pól dodatkowychNieNieNieTak
Automatyczne tworzenie produktów przy wystawieniu fakturyNieNieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Szkolenia pracownikówNieTakTakTak
UbezpieczeniaNieTakTakTak
UrlopyNieTakTakTak
ZdjęciaNieNieTakTak
Części Akt A,B,C,D,ENieNieNieTak
Przebieg zatrudnieniaNieNieNieTak
Doświadczenie zawodoweNieNieNieTak
CertyfikatyNieNieNieTak
Serwis i reklamacjeTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMANieTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Rejestr oprogramowaniaTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisanie do urządzenia użytkownika lub opiekunaNieTakTakTak
Kategorie urządzeńNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Możliwość dodania finansów do urządzeniaNieNieTakTak
Listy przewozowe CMRTakTakTakTak
Rejestr umówNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Strony umowyNieNieNieTak
Osoby realizująceNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Opiekun umowyNieNieNieTak
Statusy umowyNieNieNieTak
Podwykonawcy do umowyNieNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowyNieNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt.NieNieNieTak
Rejestr pismNieNieNieTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzącychNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Dodawanie załącznikówNieNieNieTak
Galeria zdjęćNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Rejestr urządzeńNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieTakTakTak
Dodawanie przypomnieńNieTakTakTak
ZałącznikiNieTakTakTak
FinanseNieTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTakTak
Rozliczenie finansówNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówNieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Faktura

Program Asystent Chmura Faktura to wersja przeglądarkowa oprogramowania do tworzenia faktur, obsługi zamówień, gospodarki magazynowej oraz obsługi zapytań...

od 12.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Korporacja

Jest to najbardziej zaawansowane oprogramowanie dostępne w naszej ofercie. Posiada szereg modułów, które w pełni zaspokoją działanie małej, ale i dużej firmy....

od 41.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Firma 2024

Program Firma to pakiet narzędzi do prowadzenia małej i średniej firmy. Posiada wbudowany funkcjonalny CRM (ang. Customer Relationship Management) do...

od 170.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top