Dodatek do Asystent Chmura
drukowanie paragonów i faktur fiskalnych
działa na znanych protokołach fiskalnych
Dodatek Asystent UI - Paragon
Program fiskalizujący Asystent UI - paragon jest przeznaczony dla Asystent Chmura - rozszerzający możliwości programu do fakturowania o możliwość fiskalizacji dokumentów takich jak paragon czy faktura.
Działa z popularnymi drukarkami fiskalnymi na protokole POSNET, NOVITUS, THERMAL, EMAR. Możliwość podłączanie drukarki fiskalnej za pomocą kabla USB lub ETHERNET RJ45. Program należy sparować kluczem wygenerowanym w chmurze.
Aplikacja Asystent UI działa w systemie Windows. W niej należy się zalogować do swojej chmury a podczas chęci wydruku paragonu z poziomu przeglądarki należy zakupić Dodatek Asystent UI wtedy wydruki zostaną ona aktywowane.
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Asystent UI / Paragon - 1 rok (do 50 paragonów miesięcznie) | 99.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent UI / Paragon - 1 rok (do 100 paragonów miesięcznie) | 199.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Asystent UI / Paragon - 1 rok (bez limitu paragonów) | 315.00 PLN (netto) | KUP TERAZ |
Fiskalizacja faktur czy paragonów z poziomu przeglądarki jest prosta i daje możliwość odpalenia w przeciągu paru chwil stanowisko sprzedażowe praktycznie na dowolnym komputerze z systemem Windows z dowolną najnowszą przeglądarkę internetową.
Funkcje wspólne dla programów Asystent
- Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
- Tworzenie wielu baz danych.
- Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
- Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
- Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
- Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
- Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
- Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
- System masowej wysyłki SMS
- Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
- Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
- Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
- Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
- Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
- Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
- Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
- Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
- Drukowanie:
- Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
- Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
- Zapis wydruków w plikach PDF
- Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
- Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
- Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.
POLECANE PROGRAMY
Baza danych MySQL/FTP - Chmura
Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...
od 265.00 PLNDodaj do koszyka
Strony i Sklepy WWW - Asystentonline.pl
Strony i Sklepy WWW to aplikacje webowe w pełni obsługiwana przez serwer firmy meteoryt.pl dzięki platformie AsystentOnline.pl, możesz w ciągi kilku chwil...
od 574.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Sklep Internetowy
Prezentacja sklepu internetowego, który może być rozszerzeniem aplikacji w chmurze znajduje się tu: kliknij
od 718.00 PLNDodaj do koszyka
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.