Program chmurowy do fakturowania z magazynem online


Prosty eksport do JPK VAT JPK FAKTURA, EPP
Wysyłka faktur na e-mail
QR Code na dokumencie faktury
Dostęp do CEIDG z poziomu programu
Darmowy program dla 5 faktur miesięcznie

Asystent Chmura Faktura



Program Asystent Chmura Faktura to wersja przeglądarkowa oprogramowania do tworzenia faktur, obsługi zamówień, gospodarki magazynowej oraz obsługi zapytań ofertowych i wysyłania ofert. W dobie dynamicznego rozwoju Internetu, program chmurowy staje się nieodzownym narzędziem pracy. Dzięki niemu szybko i sprawnie można obsłużyć proces fakturowania klientów, zarządzania magazynem oraz przygotowywania ofert. Program ten oferuje znacznie więcej funkcji niż standardowe narzędzia, m.in. posiada moduł do obsługi zamówień oraz umożliwia integrację z usługą wysyłania SMS w celu informowania o zmianach statusu zamówienia. Istnieje także możliwość rozbudowy aplikacji poprzez dodatkowe moduły.

Dla użytkowników wersji chmurowych dostępna jest również aplikacja Asystent Paragon (za cenę 249 zł netto/rok), która umożliwia drukowanie paragonów z poziomu podłączonej drukarki fiskalnej. Program Asystent Paragon można pobrać w zakładce "Pobierz/Dodatki". Dzięki tej aplikacji, użytkownicy z dowolnego urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu mogą wystawiać faktury, tworzyć dokumenty kasowe oraz zarządzać dokumentacją magazynową. Cały proces obsługi zamówień klienta można z łatwością przeprowadzić za pomocą tej aplikacji. Dla nowo powstających firm dostępna jest również bezpłatna wersja, która umożliwia wystawianie do 5 faktur miesięcznie.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Faktura PRO - 1 miesiąc 19.00 PLN
15.45 PLN (netto)
Asystent Chmura Faktura BIZNES - 1 miesiąc 30.00 PLN
24.39 PLN (netto)
Asystent Chmura Faktura MAX - 1 miesiąc 40.00 PLN
32.52 PLN (netto)
Asystent Chmura Faktura PRO - 6 miesięcy 80.00 PLN
65.04 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Faktura BIZNES - 6 miesięcy 99.00 PLN
80.49 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Faktura MAX - 6 miesięcy 139.00 PLN
113.01 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Faktura PRO - 1 rok 146.00 PLN
118.70 PLN (netto)
Asystent Chmura Faktura BIZNES - 1 rok 189.00 PLN
153.66 PLN (netto)
Asystent Chmura Faktura MAX - 1 rok 271.00 PLN
220.33 PLN (netto)
 

W programie Asystent Chmura Faktura istnieje także możliwość zapisywania wszystkich wygenerowanych dokumentów w formacie PDF. Konfiguracja połączenia sieciowego oraz ustawienia programu są wyjątkowo łatwe, ponieważ nie wymagają instalacji. Baza danych jest przechowywana na naszych jednostkach serwerowych, z wykorzystaniem szyfrowania SSL, co gwarantuje pełne bezpieczeństwo Twoich danych.

Ten program chmurowy oferuje różnorodne opcje eksportu do różnych formatów danych, takich jak JPK, EPP, Ksef co pozwala zaoszczędzić czas, który wcześniej musiałbyś poświęcić na ręczne tworzenie tych plików. Program umożliwia również wprowadzanie faktur zakupu oraz generowanie raportów i wydruków. Bez względu na to, czy tworzysz fakturę sprzedaży czy zakupu, możesz dołączyć załączniki w dowolnym formacie, co stanowi istotne ułatwienie. Program zapewnia optymalny interfejs, który jest niezwykle prosty i intuicyjny, wzorowany na najpopularniejszych programach, dzięki czemu bez konieczności długotrwałego szkolenia będziesz w stanie szybko tworzyć i wysyłać faktury.


Funkcje w programie:

  • Nadruk QR Code na fakturze
  • Łatwe i proste wysyłanie faktury z poziomu programu
  • Opcja szybkiej fakturki
  • Dostęp przez z telefonu dzięki responsywnej grafice programu
  • Dostępne typy dokumentów: Faktura, Paragon, Zaliczkowa, Końcowa, Korekta, WNT, WDT, RR
  • Wydruki faktur w języku angielskim
  • Moduł faktur zakupu (do wprowadzania kosztów)
  • W wersji MAX program do fakturowania jest w raz z ofertami, zamówieniami i magazynem


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

 

 

 

 

 

 

 

FunkcjaFREE
aktywuj
START
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieNieTak
MagazynNieNieTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieNieNieTakTak
DostawcyNieNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieNieTak
StatystykiNieNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupyTakTakTakTakTak
W wersji START moduł faktur nie obsługuje faktur zakupu ani faktur RR
Eksport do formatu JPK FAKTURYTakTakTakTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7TakTakTakTakTak
Płatności onlineTakTakTakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieTakTakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieTakTakTakTak
Wezwanie do zapłatyNieTakTakTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieTakTakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieTakTakTakTak
Korekty dokumentówNieTakTakTakTak
Noty korygująceNieTakTakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieTakTakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieTakTakTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieTakTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieTakTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTakTakTak
Dowód dostawyNieNieTakTakTak
ZałącznikiNieNieTakTakTak
Pola dodatkoweNieNieNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieNieTakTak
Faktury WNTNieNieNieTakTak
Faktury WDTNieNieNieTakTak
Zysk na fakturzeNieNieNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieNieTakTak
Faktury walutoweNieNieNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieNieTak
Dokumenty kasoweTakTakTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieTakTakTak
ZałącznikiNieNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)NieTakTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTakTak
ZamówieniaNieNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTakTak
Raport zmianNieNieNieTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTakTak
Zapytania i OfertyNieNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieNieNieTak
Wyciągi bankoweNieNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTakTak
Raport zmianNieNieNieTakTak
OpcjeTakTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieNieTakTakTak
StatystykiNieNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieNieTakTak
System mailingowyNieNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieNieTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieNieNieNieTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieNieNieNieTak
Dodawanie przypomnieńNieNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieNieTak
FinanseNieNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieTakTakTak
Raport zmianNieNieTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTakTak
Rozliczenie finansówNieNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieNieTak
Kreator modułówNieNieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 3
GB
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
150
MB
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
50
GB
bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Firma

Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...

od 31.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Korporacja

Jest to najbardziej zaawansowane oprogramowanie dostępne w naszej ofercie. Posiada szereg modułów, które w pełni zaspokoją działanie małej, ale i dużej firmy....

od 41.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Faktura 2024

Program Faktura to kompleksowe narzędzie do zarządzania procesami sprzedaży, fakturowania oraz kontrolowania stanów magazynowych. Ta aplikacja została...

od 84.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top