Program do obsługi zgłoszeń ticketowych
przejrzysta korespondencja z klientem
możliwość dodawania załączników
przeszukiwanie zgłoszeń po treści
zmiany statusów zgłoszeń
Asystent Chmura Ticket
Asystent Chmura Tickety jest to aplikacja WWW przeznaczona do obsługi klientów zewnętrznych i zadań wewnętrznych. Wersja MAX posiada dwa moduły do obsługi zgłoszeń: zewnętrzny i wewnętrzny. Zgłoszenia zewnętrzne: z powodzeniem mogą być wykorzystane jako najszybszy kanał komunikacji z firmą. Najczęściej wykorzystawszy przy obsłudze technicznej jak i sprzedażny. Klient loguje się do systemu i tworzy zgłoszenie, które po stronie administracyjnej widnieje ze statusem do realizacji. System zgłoszeń jest to kolejny etap rozwoju firmy, dzięki niemu zostaje wyeleminowana korespondencja e-mailowa z klientem, które niestety obarczona jest wieloma wadami między innymi brakiem 100 procenowej pewności dostarczenia (trafienie do spamu) oraz czasem dostarczenia lub reklamami czy nadmiarowością treści podczas dłużej korespondencji. System zgłoszeń rozwiązuje problemy, które w rzeczywistości spowalniają twoja firmę.
Najważniejsze cechy aplikacji WWW:
- skrócenie czasu reakcji na zapytanie,
- odpowiadanie wg kolejności zgłoszenia,
- eliminacja problemów związanych z wysłaniem e-maila (spam, zapchana skrzynka i t d)
- łatwość kontroli statusów ticketów
- w jednym miejscu dane historyczne, sortowanie i wyszukiwanie
Moduł wewnętrzny:
tworzenia zadań, zapytań oraz przekazywania informacji czy załączników w formie "tzw czatu" . Aplikację wyróżnia prosta zasada działania tak samo jak w prowadzeniu korespondencji SMS czy przez komunikator. Cechą wyróżniającą system ticketów jest to, że system oznacza statusy ticketów tak aby użytkownik wiedział jakie tickety są do natychmiastowej odpowiedzi a jakie są w trakcie realizacji. Program dedykowany jest dla firm, posiadających zespoły pracowników pracujących zadaniowo oraz chcących minimalizować czas na przekazywanie informacji i wydajnie wykorzystywać raz już wprowadzone dane.
Dzięki programowi twoja firma zyska:
- wydajność – pracownicy zrealizują więcej zadań w ciągu zadanego czasu
- oszczędność – pracownicy nie zapomną lub nie będą potarzać i przypominać sobie o realizacji zadania
- rzetelność – pracownicy będą mieli w każdej chwili wgląd do tiketów już wcześniej prowadzonych
- dzięki czemu będą korzystać z systemu jako baza wiedzy
- odpowiedzialność – pracownik przyjmujący tiket jest za niego odpowiedzialny
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Asystent Chmura Ticket (zewnętrzne) MAX - 1 rok | 499.00 PLN (netto) | |
Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura
- Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
- Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
- Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
- Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
- Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
- Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
- Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
- Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
- Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
- Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
- Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
- Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
- Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
- Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
- Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
- Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
- Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
- Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
- Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
- Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
- Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
- Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
- Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
- API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
- Integracje z wysyłką SMS
- System do obsługi masowego SMS
Funkcja | PRO aktywuj |
BIZNES aktywuj |
MAX aktywuj |
---|---|---|---|
Książka Korespondencji | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów | |||
Dekretacja korespondencji | |||
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta | |||
Rejestru faktur | |||
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy | |||
Statystyki dla klientów i użytkowników | |||
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) | |||
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt | |||
Historia kontaktów | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Rejestr opinii i ekspertyz prawnych | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Dodawanie załączników | |||
Możliwość dodawania osoby tworzącej opinię/ekspertyzę | |||
Możliwość wpisania przepisu prawnego | |||
Możliwość dodawania pól dodatkowych | |||
Rejestr Decyzji | |||
Rodzaj Decyzji (przychodząca, wychodząca) | |||
Statusy Decyzji | |||
Dodawanie załączników | |||
Możliwość dodawania pól dodatkowych | |||
Rejestr Wniosków | |||
Przedmiot wniosku | |||
Dodawanie załączników | |||
Raport zmian | |||
Możliwość tworzenia pól dodatkowych | |||
Dodawanie wypowiedzi | |||
Możliwość dodawania informacji o opłacie i płatności wniosku | |||
Rejestr umów | |||
Tworzenie kategorii | |||
Raport zmian | |||
Załączniki | |||
Strony umowy | |||
Osoby realizujące | |||
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników | |||
Opiekun umowy | |||
Statusy umowy | |||
Podwykonawcy do umowy | |||
Wystawienie faktury do danej umowy | |||
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. | |||
Rejestr pism | |||
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących | |||
Raport zmian | |||
Dodawanie załączników | |||
Galeria zdjęć | |||
Tworzenie kategorii | |||
Opcje | |||
System masowych SMS-ów | |||
Rozbudowane informacje o firmie | |||
Obsługa grup/kategorii | |||
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) | |||
Przypomnienia | |||
Logi systemowe | |||
Obsługa załączników | |||
Baza wiedzy | |||
Wysyłanie wiadomości do użytkowników | |||
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych | |||
Powiadomienia SMS | |||
Raport zmian | |||
Brak limitów na ilość baz danych | |||
Zarządzanie etatami | |||
Edycja wydruków | |||
Stałe komentarze na dokumentach | |||
Import bezpośrednio do wybranej kategorii | |||
Statystyki | |||
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) | |||
Przeszukiwanie raportów zmian | |||
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników | |||
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet | |||
Oddziały firm | |||
System mailingowy | |||
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) | |||
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów | |||
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników | |||
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa | |||
Historia kontaktów | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów | |||
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) | |||
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) | |||
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) | |||
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) | |||
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) | |||
Raport zmian | |||
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | |||
Rozliczenie finansów | |||
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | |||
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) | |||
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) | |||
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) | |||
Kreator modułów | |||
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów | |||
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) | |||
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy | |||
Dodawanie załącznika do wiadomości | |||
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy | |||
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) | |||
Pojemność serwera / bezpieczeństwo | |||
Szyfrowane połączenie SSL | |||
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni) Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem. | |||
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok. | 5 GB |
10 GB |
20 GB |
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów. | 200 MB |
250 MB |
500 MB |
Transfer miesięczny | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
POLECANE PROGRAMY
Asystent Chmura Oferty i Zapytania
Oprogramowanie do tworzenia ofert, dostępne przez przeglądarkę internetową, dedykowane dla różnych typów firm, stanowi nieocenione wsparcie w prowadzeniu bazy...
od 16.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura Rejestr Umów
Rejestr Umów w Chmurze – program działający poprzez przeglądarkę WWW, która działa w każdej firmie na dowolnym systemie. Aplikacja spełni się w każdej...
od 28.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura HRM
To oprogramowanie dedykowane dla agencji pracy, pośredników pracy. Dzięki aplikacji w chmurze procesy aplikacyjne, rekrutacyjne w firmie mamy zawsze pod ręką....
od 28.00 PLNDodaj do koszyka
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.