Program do rejestracji umów


Dodawanie załączników
Pilnowanie terminów zakończenia umowy
Automatyczna i natychmiastowa aktywacja
Darmowy dla 5 dokumentów miesięcznie

Asystent Chmura Rejestr Umów



Rejestr Umów w Chmurze – program działający poprzez przeglądarkę WWW, która działa w każdej firmie na dowolnym systemie.
Aplikacja spełni się w każdej firmie tworzącej dokumentację w postaci umów z kontrahentami, urzędami, organizacjami. Dzięki rozwiązaniu w chmurze z każdego miejsca oraz z każdego urządzenia podłączanego do internetu mamy wgląd na umowy zawierane przez firmę. Program do prowadzenia umów przechowuje takie dane jak daty zawarcia i zakończenia umów, przedmioty umów, jej typ oraz rodzaj, szczegóły, warunki umowy oraz jest możliwość dodawania załączników i pól dodatkowych określających dodatkowe cechy umowy.

Oprogramowanie w chmurze, charakteryzuje się tym, iż w każdej chwili mamy dostęp do umów, bez konieczności przeglądania sterty segregatorów, których w Twojej firmie na pewno jest pod dostatkiem. Wszystko to w 100% mobilnej wersji dostępnej pod przeglądarką internetową oraz responsywnie działająca aplikacja na urządzeniach mobilnych.

Program odznacza się prostym i szybkim wyszukiwaniem po dużej ilości parametrów dojdziemy do każdej z nich. Dodatkowo do każdego rekordu umowy możemy załączać wszelkiego rodzaju załączniki, potrzebne dla procesowania danej umowy czy sprawy. Szyfrowanie połączenia z aplikacją poprzez połączenie SSL daje gwarancję bezpieczeństwa danych i połączenia z chmurą.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Rejestr Umów PRO - 1 miesiąc 28.00 PLN
22.76 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Umów BIZNES - lic. 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Umów MAX - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Umów PRO - 6 miesięcy 137.00 PLN
111.38 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Rejestr Umów PRO - 1 rok 227.00 PLN
184.55 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Umów BIZNES - 6 miesięcy 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Rejestr Umów MAX - 6 miesięcy 271.00 PLN
220.33 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Rejestr Umów BIZNES - 1 rok 425.00 PLN
345.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Rejestr Umów MAX - 1 rok 498.00 PLN
404.88 PLN (netto)
 

Wybrane funkcje programu:

  • Data zawarcia i data zakończenia umowy oraz przejrzysty widok na postęp realizacji umowy dzięki przedstawieniu realizacji poprzez pasek postępu
  • Dodawanie zleceń do umowy, kosztów realizacji, aneksów
  • Przedmiot umowy, wartość umowy, typ umowy, rodzaj oraz szczególne warunki realizacji umowy zawarte w jednym miejscu dają pełen obraz zawartej umowy
  • Szybkie wyszukiwanie, możliwość przeszukiwania zaawansowanego, sortowanie po dowolnej kolumnie na liście umów, daje pełną kontrolą nad zawartymi umowami
  • Kontrola finansów zawartych umów, raport zmian, skanowanie załączników bezpośrednio do programu to jedne z wielu funkcji programu
  • Kontrola wartości umowy poprzez wprowadzanie kosztów oraz odejmowanie ich od wartości głównej umowy
  • Możliwość tworzenia aneksów do umów, dodawania załączników, raport zmian, tworzenie grup umów czyni program skutecznym w codziennej pracy


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób NieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieNieTak
Rejestr umów TakTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Załączniki NieTakTakTak
Strony umowy NieNieNieTak
Osoby realizujące NieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Opiekun umowy NieNieNieTak
Statusy umowy NieNieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieNieTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Książka Korespondencji NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów NieNieNieTak
Dekretacja korespondencji NieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieNieNieTak
Rejestru faktur NieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieNieTak
Ubezpieczenia NieNieNieTak
Urlopy NieNieNieTak
Zdjęcia NieNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieNieTak
Certyfikaty NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieNieNieTak
Płatności online Opcja "zapłać online" dostępna na fakturze sprzedaży np. proforma (prowizję za transakcję ponosi kupujący) NieNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieNieNieTak
Wezwanie do zapłaty NieNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail NieNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieNieNieTak
Korekty dokumentów NieNieNieTak
Noty korygujące NieNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturze NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieNieTak
Dowód dostawy NieNieNieTak
Załączniki NieNieNieTak
Pola dodatkowe NieNieNieTak
Obsługa dat miesięcznych NieNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieNieNieTak
Faktury WNT NieNieNieTak
Faktury WDT NieNieNieTak
Zysk na fakturze NieNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieNieNieTak
Faktury walutowe NieNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieNieTak
Obsługa oddziału NieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość! NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieNieTak
Dokumenty kasowe NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieNieTak
Załączniki NieNieNieTak
Pola dodatkowe NieNieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Magazyn TakTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu NieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktu NieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów NieTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN NieTakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieNieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieNieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieNieTakTak
Dostawcy NieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieNieTak
Statystyki NieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieNieTak
Zamówienia NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieNieTak
Pola dodatkowe NieNieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Opcje TakTakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie NieTakTakTak
Obsługa grup/kategorii NieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) NieTakTakTak
Przypomnienia NieTakTakTak
Logi systemowe NieTakTakTak
Obsługa załączników NieTakTakTak
Baza wiedzy NieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników NieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych NieTakTakTak
Powiadomienia SMS NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych NieTakTakTak
Zarządzanie etatami NieTakTakTak
Edycja wydruków NieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach NieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! NieTakTakTak
Statystyki NieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieNieTakTak
Oddziały firm NieNieTakTak
System mailingowy NieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieNieTak
Projekty NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieNieTak
Galerie zdjęć NieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Zaplanowane zadania NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania NieTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) NieTakTakTak
Dodawanie przypomnień NieTakTakTak
Załączniki NieTakTakTak
Finanse NieTakTakTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieNieTak
Rozliczenie finansów NieNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Kreator modułów NieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Koncern

Najbardziej rozbudowany Program z oferty naszej firmy. Asystent Chmura Koncern tak jak systemy ERP wyposażony został w wiele niezależnych modułów tj. system...

od 56.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Rejestr Umów 2025

Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top