Program do obsługi zgłoszeń ticket-owych
przejrzysta komunikacja z klientem
statusy oraz szybkie dojście do danych klienta z poziomu ticket-u
przeszukiwanie danych historycznych
przesyłanie dużych załączników
Asystent Chmura Tickety (zgłoszenia zewnętrzne online )
System Ticketowy (zgłoszenia online)
System Ticketowy (zgłoszenia online) dla firm zwiększa płynności odpowiedzi na zgłoszenia klienta. Jest to kanał komunikacji tj. System Zgłoszeń (tzw. ticketów) stosowany do kontaktu z pomocą techniczną lub działem sprzedaży. Jest to rozwiązanie dające szereg korzyści związanych z obsługą klienta tj.:
- skrócenie czasu reakcji na zapytanie,
- odpowiadanie wg kolejności zgłoszenia,
- eliminacja problemów związanych z wysłaniem e-maila (spam, zapchana skrzynka itd.),
- łatwość kontroli statusów ticketów,
- w jednym miejscu dostęp do danych historycznych z możliwością ich przeszukiwania lub sortowania,
- przesyłanie załączników o dużej wielkości
Ticket, czyli zgłoszenie od klienta rejestruje kontakt z klientem. Jest to prosta i szybka obsługa klienta. Widzimy status obsługi klienta i wiemy, na jakim etapie rozwiązania problemu jesteśmy, w każdej chwili możemy go zmienić lub zakończyć zgłoszenie. Możemy filtrować zgłoszenia po: dacie, opiekunie zgłoszenia, nowe zgłoszenie, w realizacji, odpowiedź klienta, odpowiedziano, bez zakończonych, zakończone, do odpowiedzi i analiza. W zgłoszeniu możemy dodawać załączniki, dokumenty potrzebne do obsługi klienta.
Dany ticket może być przydzielany, w każdym momencie innemu opiekunowi.
Wiadomości są uporządkowane, mają nadany numer ID, łatwo i szybko można je odnaleźć co oszczędza czas pracy. Każde zgłoszenie jest rejestrowane przez system i zapisywane, tworząc historię kontaktu z klientem, do której w każdym momencie mamy podgląd.
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Asystent Chmura Ticket (zewnętrzne) MAX - 1 rok | 499.00 PLN (netto) | |
System w wersji:
- MAX do obsługi dedykowany jest dla 1000 użytkowników zewnętrznych
- BIZNES do obsługi dedykowany jest dla 500 użytkowników zewnętrznych
- PRO do obsługi dedykowany jest dla 250 użytkowników zewnętrznych
W przypadku wyższych pakietów cena należy dokupić kolejny pakiet.
Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura
- Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
- Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
- Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
- Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
- Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
- Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
- Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
- Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
- Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
- Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
- Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
- Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
- Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
- Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
- Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
- Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
- Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
- Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
- Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
- Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
- Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
- Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
- Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
- API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
- Integracje z wysyłką SMS
- System do obsługi masowego SMS
Funkcja | PRO aktywuj |
BIZNES aktywuj |
MAX aktywuj |
---|---|---|---|
Książka Korespondencji | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów | |||
Dekretacja korespondencji | |||
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta | |||
Rejestru faktur | |||
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy | |||
Statystyki dla klientów i użytkowników | |||
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) | |||
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt | |||
Historia kontaktów | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Rejestr opinii i ekspertyz prawnych | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Dodawanie załączników | |||
Możliwość dodawania osoby tworzącej opinię/ekspertyzę | |||
Możliwość wpisania przepisu prawnego | |||
Możliwość dodawania pól dodatkowych | |||
Rejestr Decyzji | |||
Rodzaj Decyzji (przychodząca, wychodząca) | |||
Statusy Decyzji | |||
Dodawanie załączników | |||
Możliwość dodawania pól dodatkowych | |||
Rejestr Wniosków | |||
Przedmiot wniosku | |||
Dodawanie załączników | |||
Raport zmian | |||
Możliwość tworzenia pól dodatkowych | |||
Dodawanie wypowiedzi | |||
Możliwość dodawania informacji o opłacie i płatności wniosku | |||
Rejestr umów | |||
Tworzenie kategorii | |||
Raport zmian | |||
Załączniki | |||
Strony umowy | |||
Osoby realizujące | |||
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników | |||
Opiekun umowy | |||
Statusy umowy | |||
Podwykonawcy do umowy | |||
Wystawienie faktury do danej umowy | |||
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. | |||
Rejestr pism | |||
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących | |||
Raport zmian | |||
Dodawanie załączników | |||
Galeria zdjęć | |||
Tworzenie kategorii | |||
Opcje | |||
System masowych SMS-ów | |||
Rozbudowane informacje o firmie | |||
Obsługa grup/kategorii | |||
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) | |||
Przypomnienia | |||
Logi systemowe | |||
Obsługa załączników | |||
Baza wiedzy | |||
Wysyłanie wiadomości do użytkowników | |||
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych | |||
Powiadomienia SMS | |||
Raport zmian | |||
Brak limitów na ilość baz danych | |||
Zarządzanie etatami | |||
Edycja wydruków | |||
Stałe komentarze na dokumentach | |||
Import bezpośrednio do wybranej kategorii | |||
Statystyki | |||
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) | |||
Przeszukiwanie raportów zmian | |||
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników | |||
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet | |||
Oddziały firm | |||
System mailingowy | |||
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) | |||
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów | |||
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników | |||
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa | |||
Historia kontaktów | |||
Raport zmian | |||
Tworzenie kategorii | |||
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów | |||
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) | |||
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) | |||
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) | |||
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) | |||
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) | |||
Raport zmian | |||
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | |||
Rozliczenie finansów | |||
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | |||
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) | |||
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) | |||
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) | |||
Kreator modułów | |||
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów | |||
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) | |||
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy | |||
Dodawanie załącznika do wiadomości | |||
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy | |||
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) | |||
Pojemność serwera / bezpieczeństwo | |||
Szyfrowane połączenie SSL | |||
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni) Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem. | |||
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok. | 5 GB |
10 GB |
20 GB |
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów. | 200 MB |
350 MB |
500 MB |
Transfer miesięczny | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
POLECANE PROGRAMY
Asystent Chmura Tickety (zgłoszenia wewnętrzne online)
Program dedykowany do komunikacji wewnętrznej w firmie. Posiada możliwość tworzenia wątków a inni użytkownicy mają możliwość wypowiadania się w danym wątku....
od 5.90 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura Rejestr Zgłoszeń
Program Chmura Rejestr Zgłoszeń - dzięki aplikacji w chmurze wszystkie zgłoszenia w Firmie mamy zawsze pod ręką. Program został stworzony dla firm, które...
od 26.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura Ticket
Asystent Chmura Tickety jest to aplikacja WWW przeznaczona do obsługi klientów zewnętrznych i zadań wewnętrznych. Wersja MAX posiada dwa moduły do obsługi...
od 613.77 PLNDodaj do koszyka
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.