Historia zmian 2009


Aktualizacja z dnia 19 lipca 2011 (v.3.7.44)

  • Przygotowanie programu do współpracy z najnowszą wersją MySQL (dla baz zdalnych opartych na tym silniku bazodanowym)

Aktualizacja z dnia 10 marca 2011 (v.3.7.43)

  • Poprawienie błędu związanego z sortowaniem

Aktualizacja z dnia 11 listopada 2010 (v.3.7.42)

  • Dodano możliwość zmiany na nowe stawki VAT (w związku ze zmianami od 1 stycznia 2011r.)
    - zmiana domyślnej stawki VAT w menu górnym: Opcje / Ustawienia bazy danych - zakładka "Ogólne".

Aktualizacja z dnia 7 września 2010 (v.3.7.41)

  • Poprawiono datę w fakturze proformie,
  • Poprawiono wystawianie faktur zaliczkowych,
  • Poprawiono zaokrąglanie ilości sztuk w magazynie.

Aktualizacja z dnia 31 sierpnia 2010 (v.3.7.41)

  • Poprawiono stabilność programu.

Aktualizacja z dnia 02 luty 2009 (v.3.7.40)

  • Poprawiono stabilność programu,
  • Poprawiono współprace z drukarkami fiskalnymi,
  • Aktualizacja krytyczna dla magazynu.

Aktualizacja z dnia 14 sierpnia 2009 (v.3.3.20)

  • Zmieniona została treść regulaminu,
  • Poprawiono stabilność programu,
  • W książce korespondencji dodano możliwość sortowania po kolumnach: numer odpowiedzi, numer poprzedni,
  • Usunięto problem ze skórkami,
  • Poprawiono dokumenty magazynowe,
  • Dodano drukowanie opisu na dokumentach magazynowych, zamówieniach i ofercie,
  • Powiększono pole opis w ofercie,
  • W dokumentach dodano raport z paragonów,
  • W fakturze dodano nowe terminy płatności.

Aktualizacja z dnia 28 lipca 2009

  • Poprawiono stabilność programu,
  • Dodano opcje transportu w książce korespondencji.

Aktualizacja z dnia 14 lipca 2009

  • W magazynie dodano produkty w obrocie,
  • Poprawiono stabilność programu.

Aktualizacja z dnia 4 czerwca 2009

  • Poprawiono stabilność programów.

Aktualizacja z dnia 3 czerwca 2009

  • Poprawiono stabilność programów,
  • Dodano obsługę drukarek fiskalnych INNOVA.

Aktualizacja z dnia 2 czerwca 2009

  • Poprawiono stabilność programów,
  • Poprawiony eksport danych,
  • Poprawiona książka korespondencji.

Aktualizacja z dnia 1 czerwca 2009

  • Poprawiono stabilność programu,
  • Wprowadzono sprawdzanie pisowni w opisach w magazynie oraz w opisach w sklepie internetowym,
  • W zaplanowanych zadaniach dodano kolumnę kontrahent.

Aktualizacja z dnia 29 maja 2009

  • Poprawiono stabilność programów Asystent,
  • Dodano obsługę drukarki fiskalnej ELZAB,
  • W magazynie na liście indeksu materiałów dodano dwie kolumny: pole1, pole2,
  • W fakturach zakupowych - wychodzących jest możliwość wystawienia faktury zakupu,
  • We wszystkich wersjach programu dodano obsługę użytkowników.

Aktualizacja z dnia 25 maja 2009

  • Obsługa SSL dla kont pocztowych.

Aktualizacja z dnia 21 maja 2009

  • We wszystkich wersjach został dodany Klient Pocztowy,
  • Poprawiony został moduł e-mailingu,
  • Moduł do zarządzania aukcjami Allegro,
  • Wsparcie dla osób niepełnosprawnych:
    • Możliwość powiększania czcionki,
    • Możliwość włączenia lupy,
    • Informacje głosowe,
    • Integracja z syntezatorem IVONA,
  • Nowe rodzaje faktur:
    RR, Marża, Eksportowa, Wewnętrzna, MP
  • Zakładka dokumenty - generowanie dokumentów sprzedaży, raporty sprzedaży,
  • Poprawiane dodawanie załączników, szybciej i wydajniej,
  • Skanowanie dokumentów z poziomu programu,
  • Obsługa załączników na współdzielonym serwerze w firmie,
  • Dodano możliwość generowania raportów sprzedaży, kasowych, raporty sprzedaży (faktury) * tradycyjnie: poprawiono wydajność programu, korekty wizualne, poprawienie stabilności.

Lista nowych funkcjonalności oraz aktualizacji dla programu Asystent 2009

  1. Zmieniony został interfejs graficzny, dodano nowe kolory, ikony, dekoracje okien,
  2. Przygotowano nowe wersje programu: Asystent Korporacja i Asystent Serwis i Reklamacje,
  3. Moduł Oferty,
  4. Moduł Reklamacje i Serwis,
  5. Moduł Kadry,
  6. Rozbudowany moduł Zamówień, przejście z zamówień do paragonów, faktur, rachunków, ofert; Okno Finanse, Raport zmian, Uwagi poufne,
  7. Rozbudowano moduł statystyk i raportów,
  8. Narzędzie Sprzedaż - do sprzedaży detalicznej,
  9. Możliwość wypowiedzi pracowników do ofert i zamówień,
  10. Nowe okna w Zamówieniach: Podwykonawcy, Listy zakupowe i Logistyka,
  11. Obsługę wielu oddziałów firmy (w tym odrębna numeracja w fakturach itp.),
  12. Funkcja raportów zmian w niektórych oknach (zamówienia, faktury, zaplanowane zadania),
  13. Obsługa not korygujących,
  14. Możliwość przechowywania plików na zewnętrznym serwerze FTP,
  15. Możliwość grupowania Załączników w kategorie,
  16. Możliwość wyodrębniania okien i pracy na wielu monitorach,
  17. Obsługa czytników kodów kreskowych,
  18. Obsługa kas i drukarek fiskalnych (w tym obsługa zdalnej drukarki poprzez kolejkowanie),
  19. Możliwość drukowania kodów kreskowych na paragonach,
  20. Rozszerzono moduł zarządzania użytkownikami i uprawnieniami,
  21. Obsługa faktur korygujących,
  22. Funkcję współpracy Asystenta z programem Skype,
  23. Możliwość integracji Asystenta ze sklepami internetowymi on-line,
  24. Obsługa tzw. plugins oraz udostępniono trzy dodatki: Dwie gry oraz narzędzie Zdalnego zarządzania,
  25. Obsługa tzw. faktur cyklicznych,
  26. Możliwość importu danych z baz (plików) DBF,
  27. Możliwość zlecania zadań dla innych użytkowników,
  28. Pełna obsługa kodowania UTF8,
  29. Poprawiono współpracę z bazą MySQL,
  30. Obsługa bazy MSSQL,
  31. Poprawiono magazyn, dodano i poprawiono obsługę dokumentów PZ, RW, WZ, MM,
  32. Możliwość edycji wyświetlanych kanałów RSS,
  33. Rozszerzono możliwości określania uprawnień użytkowników,
  34. Możliwość zdefiniowania stanów minimalnych na magazynie,
  35. Możliwość przyznawania rabatów na poszczególne produkty,
  36. Możliwość określenia producenta produktu,
  37. Możliwość tworzenia zestawów produktów (składających się z kilku produktów),
  38. Możliwość ręcznego określania form transportu i płatności,
  39. Możliwość określenia kodu wykorzystywanych walut,
  40. Obsługę wersji językowych programu,
  41. Poprawiono moduł drukowania adresów,
  42. Obsługa produktów typu USŁUGA,
  43. Możliwość uruchomienia programu z nośników USB,
  44. Poprawione szukanie w Książce Korespondencji,
  45. Możliwość tworzenia własnych ikonek w pasku narzędzi, skrótów do menu itp.,
  46. Przygotowano Podręcznik użytkownika,
  47. Możliwość zakupu programu w wersji czasowej.

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top