Historia zmian 2009
Aktualizacja z dnia 19 lipca 2011 (v.3.7.44)
- Przygotowanie programu do współpracy z najnowszą wersją MySQL (dla baz zdalnych opartych na tym silniku bazodanowym)
Aktualizacja z dnia 10 marca 2011 (v.3.7.43)
- Poprawienie błędu związanego z sortowaniem
Aktualizacja z dnia 11 listopada 2010 (v.3.7.42)
- Dodano możliwość zmiany na nowe stawki VAT (w związku ze zmianami od 1 stycznia 2011r.)
- zmiana domyślnej stawki VAT w menu górnym: Opcje / Ustawienia bazy danych - zakładka "Ogólne".
Aktualizacja z dnia 7 września 2010 (v.3.7.41)
- Poprawiono datę w fakturze proformie,
- Poprawiono wystawianie faktur zaliczkowych,
- Poprawiono zaokrąglanie ilości sztuk w magazynie.
Aktualizacja z dnia 31 sierpnia 2010 (v.3.7.41)
- Poprawiono stabilność programu.
Aktualizacja z dnia 02 luty 2009 (v.3.7.40)
- Poprawiono stabilność programu,
- Poprawiono współprace z drukarkami fiskalnymi,
- Aktualizacja krytyczna dla magazynu.
Aktualizacja z dnia 14 sierpnia 2009 (v.3.3.20)
- Zmieniona została treść regulaminu,
- Poprawiono stabilność programu,
- W książce korespondencji dodano możliwość sortowania po kolumnach: numer odpowiedzi, numer poprzedni,
- Usunięto problem ze skórkami,
- Poprawiono dokumenty magazynowe,
- Dodano drukowanie opisu na dokumentach magazynowych, zamówieniach i ofercie,
- Powiększono pole opis w ofercie,
- W dokumentach dodano raport z paragonów,
- W fakturze dodano nowe terminy płatności.
Aktualizacja z dnia 28 lipca 2009
- Poprawiono stabilność programu,
- Dodano opcje transportu w książce korespondencji.
Aktualizacja z dnia 14 lipca 2009
- W magazynie dodano produkty w obrocie,
- Poprawiono stabilność programu.
Aktualizacja z dnia 4 czerwca 2009
- Poprawiono stabilność programów.
Aktualizacja z dnia 3 czerwca 2009
- Poprawiono stabilność programów,
- Dodano obsługę drukarek fiskalnych INNOVA.
Aktualizacja z dnia 2 czerwca 2009
- Poprawiono stabilność programów,
- Poprawiony eksport danych,
- Poprawiona książka korespondencji.
Aktualizacja z dnia 1 czerwca 2009
- Poprawiono stabilność programu,
- Wprowadzono sprawdzanie pisowni w opisach w magazynie oraz w opisach w sklepie internetowym,
- W zaplanowanych zadaniach dodano kolumnę kontrahent.
Aktualizacja z dnia 29 maja 2009
- Poprawiono stabilność programów Asystent,
- Dodano obsługę drukarki fiskalnej ELZAB,
- W magazynie na liście indeksu materiałów dodano dwie kolumny: pole1, pole2,
- W fakturach zakupowych - wychodzących jest możliwość wystawienia faktury zakupu,
- We wszystkich wersjach programu dodano obsługę użytkowników.
Aktualizacja z dnia 25 maja 2009
- Obsługa SSL dla kont pocztowych.
Aktualizacja z dnia 21 maja 2009
- We wszystkich wersjach został dodany Klient Pocztowy,
- Poprawiony został moduł e-mailingu,
- Moduł do zarządzania aukcjami Allegro,
- Wsparcie dla osób niepełnosprawnych:
- Możliwość powiększania czcionki,
- Możliwość włączenia lupy,
- Informacje głosowe,
- Integracja z syntezatorem IVONA,
- Nowe rodzaje faktur:
RR, Marża, Eksportowa, Wewnętrzna, MP - Zakładka dokumenty - generowanie dokumentów sprzedaży, raporty sprzedaży,
- Poprawiane dodawanie załączników, szybciej i wydajniej,
- Skanowanie dokumentów z poziomu programu,
- Obsługa załączników na współdzielonym serwerze w firmie,
- Dodano możliwość generowania raportów sprzedaży, kasowych, raporty sprzedaży (faktury) * tradycyjnie: poprawiono wydajność programu, korekty wizualne, poprawienie stabilności.
Lista nowych funkcjonalności oraz aktualizacji dla programu Asystent 2009
- Zmieniony został interfejs graficzny, dodano nowe kolory, ikony, dekoracje okien,
- Przygotowano nowe wersje programu: Asystent Korporacja i Asystent Serwis i Reklamacje,
- Moduł Oferty,
- Moduł Reklamacje i Serwis,
- Moduł Kadry,
- Rozbudowany moduł Zamówień, przejście z zamówień do paragonów, faktur, rachunków, ofert; Okno Finanse, Raport zmian, Uwagi poufne,
- Rozbudowano moduł statystyk i raportów,
- Narzędzie Sprzedaż - do sprzedaży detalicznej,
- Możliwość wypowiedzi pracowników do ofert i zamówień,
- Nowe okna w Zamówieniach: Podwykonawcy, Listy zakupowe i Logistyka,
- Obsługę wielu oddziałów firmy (w tym odrębna numeracja w fakturach itp.),
- Funkcja raportów zmian w niektórych oknach (zamówienia, faktury, zaplanowane zadania),
- Obsługa not korygujących,
- Możliwość przechowywania plików na zewnętrznym serwerze FTP,
- Możliwość grupowania Załączników w kategorie,
- Możliwość wyodrębniania okien i pracy na wielu monitorach,
- Obsługa czytników kodów kreskowych,
- Obsługa kas i drukarek fiskalnych (w tym obsługa zdalnej drukarki poprzez kolejkowanie),
- Możliwość drukowania kodów kreskowych na paragonach,
- Rozszerzono moduł zarządzania użytkownikami i uprawnieniami,
- Obsługa faktur korygujących,
- Funkcję współpracy Asystenta z programem Skype,
- Możliwość integracji Asystenta ze sklepami internetowymi on-line,
- Obsługa tzw. plugins oraz udostępniono trzy dodatki: Dwie gry oraz narzędzie Zdalnego zarządzania,
- Obsługa tzw. faktur cyklicznych,
- Możliwość importu danych z baz (plików) DBF,
- Możliwość zlecania zadań dla innych użytkowników,
- Pełna obsługa kodowania UTF8,
- Poprawiono współpracę z bazą MySQL,
- Obsługa bazy MSSQL,
- Poprawiono magazyn, dodano i poprawiono obsługę dokumentów PZ, RW, WZ, MM,
- Możliwość edycji wyświetlanych kanałów RSS,
- Rozszerzono możliwości określania uprawnień użytkowników,
- Możliwość zdefiniowania stanów minimalnych na magazynie,
- Możliwość przyznawania rabatów na poszczególne produkty,
- Możliwość określenia producenta produktu,
- Możliwość tworzenia zestawów produktów (składających się z kilku produktów),
- Możliwość ręcznego określania form transportu i płatności,
- Możliwość określenia kodu wykorzystywanych walut,
- Obsługę wersji językowych programu,
- Poprawiono moduł drukowania adresów,
- Obsługa produktów typu USŁUGA,
- Możliwość uruchomienia programu z nośników USB,
- Poprawione szukanie w Książce Korespondencji,
- Możliwość tworzenia własnych ikonek w pasku narzędzi, skrótów do menu itp.,
- Przygotowano Podręcznik użytkownika,
- Możliwość zakupu programu w wersji czasowej.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.