Historia zmian 2010
Aktualizacja z dnia 22 grudnia 2010
- Nieodpłatny upgrade Asystent 2010 do wersji 2011
Aktualizacja z dnia 15 listopada 2010
- Dodano pole Telefon 2 w Danych kontaktowych,
- Na liście wpisów Historii kontaktów dodano kolumnę informującą kto dodał rekord,
- Możliwość dodania dokumentów sprzedaży, dokumentów magazynowych i zamówień dla zaznaczonych pozycji w Indeksie materiałów (opcja pod prawym przyciskiem myszy),
- Usprawniono Książkę korespondencji,
- Usprawniono Magazyn,
- Usprawniono Zaplanowane zadania,
- Usprawniono Zapytania i Oferty,
- Poprawiono stabilność i szybkość pracy programu,
- Dodano Oddziały w Danych kontaktowych (tylko w wersji MAX),
- Poprawiono Bazę wiedzy,
- Poprawki w HRM.
Aktualizacja z dnia 26 września 2010
- Dodano instrukcję "Szybki start" - dostępna z menu górnego "Pomoc",
- Dodano system mailingowy z możliwością wysyłania załączników,
- Dodano system SMS - możliwość wysyłania SMS z własnym numerem nadawcy oraz raportem doręczeń do najważniejszych operatorów GSM w Polsce,
- Możliwość włączenia informowania SMS-m o zmianie statusów w zamówieniach,
- Dodano pole rabaty w produktach na fakturze i zamówieniach,
- Przyśpieszono działanie programu,
- W Książce Korespondencji w wersji MAX dodano Rejestr Faktur,
- Dodano funkcję sprzedaży detalicznej (F11),
- Możliwość lepszej edycji szablonów w fakturach, możliwość modyfikacji szablonów rekordów w dokumentach,
- Rozbudowano rejestr pojazdów o dodatkowe pola,
- W przypomnieniach dodano pole „pozostało czasu” - określa ile czasu pozostało do przypominania,
- Rozbudowano moduł Agenta Ubezpieczeniowego, dodano nowe pola,
- Możliwość zdefiniowania wspólnych grup dla wszystkich modułów,
- Możliwość włączenia opcji przekraczania stanów magazynowych,
- W module pocztowym dodano grupy, oraz możliwość przypisywania wiadomości do grupy,
- Poprawiono funkcjonalność modułu magazynowego,
- Dodano obsługę czytników kodów kreskowych,
- Dodano obsługę drukarek fiskalnych działających na protokołach: Postnet, Innova, Novitus, Elzab,
- Dodano możliwość importowania danych z poziomu wyświetlania rekordów danych kontaktowych.
Aktualizacja z dnia 22 września 2010
- Dodano korekty faktur zakupowych,
- Dodano w umowach możliwość podpięcia aneksu do umowy,
- Poprawiono rejestr oprogramowania,
- Dodano w poczcie weryfikacje adresu e-mail,
- Poprawiono wyświetlanie poczty w danych kontaktowych,
- Poprawiono polskie znaki w poczcie,
- Dodano wezwania do zapłaty, oraz wezwania przedsądowe (możliwość generowania wezwania z kilku zaznaczonych faktur - opcja pod prawym przyciskiem myszy),
- Poprawiono problemy z polami dodatkowymi,
- Poprawiono problem z odtwarzaniem kopii bezpieczeństwa na zdalnych bazach danych,
- Możliwość zmiany firmy na osobę i odwrotnie z poziomu listy rekordów (klikając na kolumnę Rodzaj),
- Możliwość definiowania marży w Ustawienia bazy danych/zmienne globalne,
- Drukowanie samego symbolu kodu kreskowego na kopercie.
Aktualizacja z dnia 15 września 2010
- Możliwość realizacji cześciowej pozycji w zamówieniu (pod prawym przyciskiem),
- Udoskonalono połączenia do uploadu plików z FTP oraz serwerami zdalnymi.
Aktualizacja z dnia 14 września 2010
- Możliwość duplikacji pozycji w zamówieniu (pod prawym przyciskiem).
Aktualizacja z dnia 13 września 2010
- Dodano grupy w wyciągach bankowych,
- Poprawiono grupy w dane kontaktowe/pracownicy,
- Poprawiono problemy z polami tekstowymi,
- Poprawiono wyświetlanie pól dodatkowych,
- W magazynie dokumenty magazynowe są widoczne w obrębie oddziału,
- Poprawiono problem z buforowaniem w fakturze,
- Poprawiono problem z usuwaniem faktur,
- Usunięto wycieki pamięci,
- W wydruku faktury dodano nr zamówienia,
- Wzbogacono pasek postępu "proszę czekać",
- Dodawanie produktów poprzez indeks magazynowy,
- Dodano raport spalania paliwa i przebiegu w rejestrze pojazdów, poprawki,
- Podświetlenie aktywnej kontrolki / opcja,
- Opcja wyłączenia efektów graficznych,
- Poprawa wyświetlania faktury w serwisie i reklamacje,
- Poprawki w danych kontaktowych.
Aktualizacja z dnia 7 września 2010
- Naprawione Odtwarzanie z kopii bezpieczeństwa dla baz opartych na protokole PostgreSQL,
- Poprawiona funkcja Wyszukiwania zaawansowanego,
- Dodana nazwa firmy w widoku zamówienia/zamówione produkty,
- Tworzenie oferty z poziomu serwis i reklamacje/zgłoszenia serwisowego,
- Poprawiono szablony ofert w module oferty,
- Możliwość wystawiania faktury z poziomu zgłoszenia serwisowego,
- W dekretacji dodano pole oddział na liście rekordów,
- Możliwość sprawdzenia korespondencji przypisanej do użytkownika / moja korespondencja,
- W danych kontaktowych poprawiono datę następnego kontaktu,
- W edycji korespondencji dodano przycisk odpowiedz na wiadomość/ automatyczne wypełnianie pól następny i poprzedni numer korespondencji,
- Tworzenie duplikatu faktury / utwórz na podstawie,
- W zadaniach, poprawiono możliwość dodania do listy rekordów pole dodatkowe OPIS,
- Dodano pole termin odpowiedzi w książce korespondencji,
- Wyliczanie czasu, ile pozostało do końca terminu odpowiedzi w książce korespondencji,
- Wyświetlono symbol produktu w zamówieniach/zamówione produkty,
- Wyświetlono nazwę firmy w zamówieniach/zamówione produkty,
- Automatyczne wybieranie pól sposobu płatności oraz terminu płatności w fakturze, rachunkach.
Aktualizacja z dnia 31 sierpnia 2010
- Przyspieszenie wyświetlania tabel wyników oraz otwierania bazy danych, (porcjowanie danych, wczytywanie z wyprzedzeniem, wczytywanie tylko wyświetlanych rekordów),
- Obsługa klauzuli LIMIT w MS SQL,
- Wyświetlanie zawartości kolumn typu RTF w Edytorze SQL,
- Nowy status Administrator oddziału,
- Poprawki w zaplanowanych zadaniach dostosowujące do potrzeb administratora działu,
- Możliwość tworzenia magazynów w obrębie oddziału,
- Zmiany w Zamówieniach, Fakturach, Dokumentach ograniczające wyniki do wybranych magazynów,
- Możliwość "podglądu" dowolnej tabeli w zaawansowanym wyszukiwaniu + opcje w magazynie, fakturach i zamówieniach wyboru magazynu,
- W poczcie liczniki nowych wiadomości,
- Sygnał dźwiękowy po nadejściu nowej poczty,
- Poprawione okno 'Lista użytkowników' - poprawiony wygląd i działanie klikania w telefon i e-mail oraz podmenu Wyślij wiadomość e-mail,
- Zmiany w obsłudze kalendarza (więcej świąt wyświetla itp.),
- Okno grup obok listy rekordów,
- Grupy w Magazynie (kategorie produktów),
- Nowe pola w grupach (opis i kolejność),
- Możliwość wyświetlenia okna z grupami BEZ występowania żadnej grupy,
- Poprawki w pracownikach,
- Poprawione usuwanie rekordów po wciśnięciu CTRL+A (Zaznacz wszystko),
- Przyspieszenie usuwania rekordów,
- Skróty klawiszowe tj; ENTER (tworzenie rekordu), DELTETE (kasowanie), CTRL+P (drukowanie),
- Blokada okien pytających,
- Zawijanie linii w edytorach,
- Obsługa rekordów "inline",
- Wybór programu pocztowego przy pierwszym uruchomieniu,
- Poprawiona funkcja pobierania danych kontaktowych,
- Obsługa dodawania nowego kontaktu,
- Przyspieszenie przechodzenia po zakładkach.
Aktualizacja z dnia 27 sierpnia 2010
- Poczta - poprawiono polskie znaki w wiadomościach,
- Dodano auto podpowiedzi w wybranych modułach Asystenta,
- Wprowadzono status realizacja częściowa w Serwis i Reklamacje,
- Dodano możliwość rozliczeń paliwa w module Rejestr Pojazdów,
- Możliwość ustawienia limitu pobierania danych,
- Dodano wyróżnienie dla rekordów, możliwość zmiany ustawiania,
- Aktualizacja krytyczna dla Danych Kontaktowych,
- Drukowanie adresu e-mail na fakturach.
Aktualizacja z dnia 25 sierpnia 2010
- Dodano Kreator pierwszego uruchomienia celem wprowadzenia niezbędnych danych do pracy programu,
- Dodano datę następnego kontaktu w danych kontaktowych,
- Dodano e-mail wystawiającego fakturę w szablonie faktur,
- Dodano pola dodatkowe w indeksie materiałów, aby aktywować należy wcisnąć prawy przycisk na kolumnach,
- Poprawiono wydajność programu,
- Usprawnione działanie modułu Zamówień,
- Dodano opiekuna faktury w zakładce parametry.
Aktualizacja z dnia 24 sierpnia 2010
- Znaczne poprawienie wydajności programu,
- Możliwość zdefiniowania pól (pod prawym przyciskiem na kolumnach), które mają wyświetlać się na głównej liście rekordów,
- Wydanie modułu rejestru pojazdów.
Aktualizacja z dnia 23 sierpnia 2010
- Dodano komentarz pod nr faktury,
- Dodano komentarz pod numerem konta,
- Poprawiono zamówienia.
Aktualizacja z dnia 20 sierpnia 2010
- Poprawienie wydruków ofert i zapytań ofertowych,
- Możliwość wystawienia oferty z zapytania ofertowego oraz zamówienia z oferty,
- Dodano moduł poczta w Danych kontaktowych,
- Optymalizacja szybkości działania,
- Poprawiono grupy w modułach oraz magazyn, zamówienia, faktury,
- Poprawa stabilności programów,
- Dodano pełny eksport z poziomu listy rekordów,
- Dodano daty wystawienia dokumentu magazynowych na liście rekordów,
- Poprawiono wysyłanie dokumentów z ofert, zamówień, faktury,
- Dodano możliwość wydruku zlecenie produkcyjnego z poziomu zamówień,
- Możliwość wyszukiwania i dodawania nowych pól dodatkowych,
- Możliwość przypisania danych kontaktowych do opiekuna,
- Możliwość wydruku danych kontaktowych na Koperach,
- Możliwość wyszukiwania i dodawania nowych pól dodatkowych,
- Poprawa importu w wyciągach bankowych (import z mbank),
- Poprawiono import danych z Asystent 2009,
- Możliwość ustawiania przypomnień z poziomu rejestru umów i zamówień.
Aktualizacja z dnia 14 sierpnia 2010
- Poprawienie wydruków ofert i zapytań ofertowych,
- Poprawa stabilności programów,
- Możliwość dodawania przypomnień z poziomu finansów oraz książki korespondencji.
Aktualizacja z dnia 13 sierpnia 2010
- Znaczne przyspieszenie otwierania baz danych,
- Przyspieszenie wyświetlania tabel wyników (porcjowanie danych, wczytywanie z wyprzedzeniem, wczytywanie tylko wyświetlanych rekordów),
- Obsługa klauzuli LIMIT w MS SQL,
- Wyświetlanie zawartości kolumn typu RTF w Edytorze SQL,
- Możliwość wyłączenia dodawania opcji 'Tylko właściciel rekordów' - do wybranych kolumn,
- Możliwość dodawania tagu 'Tylko wybrany oddział',
- Nowy status: Administrator oddziału,
- Nowe miejsce dokowania panelu narzędziowego (na dole),
- Nowe rozpoznawanie paneli w opcji->Widok,
- Poprawki w Zaplanowanych zadaniach dostosowujące do potrzeb administratora oddziału,
- Możliwość tworzenia magazynów w obrębie oddziału,
- Zmiany w Zamówieniach, Fakturach, Dokumentach ograniczające wyniki do wybranych magazynów,
- Możliwość "podglądu" dowolnej tabeli w zaawansowanym wyszukiwaniu
- Pole wyboru magazynu w Indeksie materiałów, Fakturach i Zamówieniach,
- W poczcie liczniki nowych wiadomości,
- Sygnał dźwiękowy po nadejściu nowej poczty,
- Poprawione okno 'Lista użytkowników' - poprawiony wygląd i działanie klikania w telefon i e-mail oraz podmenu Wyślij wiadomość e-mail,
- Zmiany w obsłudze kalendarza (wyświetla więcej świąt, itp.),
- Okno grup obok listy rekordów,
- Grupy w Magazynie (kategorie produktów),
- Nowe pola w grupach (opis i kolejność),
- Możliwość wyświetlenia okna z grupami BEZ występowania żadnej grupy,
- Możliwość tworzenia grup wspólnych dla różnych tabel,
- Poprawki w pracownikach,
- Poprawione usuwanie rekordów po wciśnięciu CTRL+A (Zaznacz wszystko).
Aktualizacja z dnia 6 sierpnia 2010
- Poprawienie wydajności programu oraz poczty,
- Faktury: dodano KP i KW,
- Rejestr umów: poprawiono tworzenie zadań,
- Rejestr umów: poprawia finanse/koszty,
- Zamówienia, Oferty, Serwis i Reklamacje : dodano przycisk zarządzanie grupami.
Aktualizacja z dnia 2 sierpnia 2010
- zmieniono system numeracji wersji,
- poprawiono wydruki,
- poprawiono stabilność programu.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.