Historia zmian 2010


Aktualizacja z dnia 22 grudnia 2010

  • Nieodpłatny upgrade Asystent 2010 do wersji 2011

Aktualizacja z dnia 15 listopada 2010

  • Dodano pole Telefon 2 w Danych kontaktowych,
  • Na liście wpisów Historii kontaktów dodano kolumnę informującą kto dodał rekord,
  • Możliwość dodania dokumentów sprzedaży, dokumentów magazynowych i zamówień dla zaznaczonych pozycji w Indeksie materiałów (opcja pod prawym przyciskiem myszy),
  • Usprawniono Książkę korespondencji,
  • Usprawniono Magazyn,
  • Usprawniono Zaplanowane zadania,
  • Usprawniono Zapytania i Oferty,
  • Poprawiono stabilność i szybkość pracy programu,
  • Dodano Oddziały w Danych kontaktowych (tylko w wersji MAX),
  • Poprawiono Bazę wiedzy,
  • Poprawki w HRM.

Aktualizacja z dnia 26 września 2010

  • Dodano instrukcję "Szybki start" - dostępna z menu górnego "Pomoc",
  • Dodano system mailingowy z możliwością wysyłania załączników,
  • Dodano system SMS - możliwość wysyłania SMS z własnym numerem nadawcy oraz raportem doręczeń do najważniejszych operatorów GSM w Polsce,
  • Możliwość włączenia informowania SMS-m o zmianie statusów w zamówieniach,
  • Dodano pole rabaty w produktach na fakturze i zamówieniach,
  • Przyśpieszono działanie programu,
  • W Książce Korespondencji w wersji MAX dodano Rejestr Faktur,
  • Dodano funkcję sprzedaży detalicznej (F11),
  • Możliwość lepszej edycji szablonów w fakturach, możliwość modyfikacji szablonów rekordów w dokumentach,
  • Rozbudowano rejestr pojazdów o dodatkowe pola,
  • W przypomnieniach dodano pole „pozostało czasu” - określa ile czasu pozostało do przypominania,
  • Rozbudowano moduł Agenta Ubezpieczeniowego, dodano nowe pola,
  • Możliwość zdefiniowania wspólnych grup dla wszystkich modułów,
  • Możliwość włączenia opcji przekraczania stanów magazynowych,
  • W module pocztowym dodano grupy, oraz możliwość przypisywania wiadomości do grupy,
  • Poprawiono funkcjonalność modułu magazynowego,
  • Dodano obsługę czytników kodów kreskowych,
  • Dodano obsługę drukarek fiskalnych działających na protokołach: Postnet, Innova, Novitus, Elzab,
  • Dodano możliwość importowania danych z poziomu wyświetlania rekordów danych kontaktowych.

Aktualizacja z dnia 22 września 2010

  • Dodano korekty faktur zakupowych,
  • Dodano w umowach możliwość podpięcia aneksu do umowy,
  • Poprawiono rejestr oprogramowania,
  • Dodano w poczcie weryfikacje adresu e-mail,
  • Poprawiono wyświetlanie poczty w danych kontaktowych,
  • Poprawiono polskie znaki w poczcie,
  • Dodano wezwania do zapłaty, oraz wezwania przedsądowe (możliwość generowania wezwania z kilku zaznaczonych faktur - opcja pod prawym przyciskiem myszy),
  • Poprawiono problemy z polami dodatkowymi,
  • Poprawiono problem z odtwarzaniem kopii bezpieczeństwa na zdalnych bazach danych,
  • Możliwość zmiany firmy na osobę i odwrotnie z poziomu listy rekordów (klikając na kolumnę Rodzaj),
  • Możliwość definiowania marży w Ustawienia bazy danych/zmienne globalne,
  • Drukowanie samego symbolu kodu kreskowego na kopercie.

Aktualizacja z dnia 15 września 2010

  • Możliwość realizacji cześciowej pozycji w zamówieniu (pod prawym przyciskiem),
  • Udoskonalono połączenia do uploadu plików z FTP oraz serwerami zdalnymi.

Aktualizacja z dnia 14 września 2010

  • Możliwość duplikacji pozycji w zamówieniu (pod prawym przyciskiem).

Aktualizacja z dnia 13 września 2010

  • Dodano grupy w wyciągach bankowych,
  • Poprawiono grupy w dane kontaktowe/pracownicy,
  • Poprawiono problemy z polami tekstowymi,
  • Poprawiono wyświetlanie pól dodatkowych,
  • W magazynie dokumenty magazynowe są widoczne w obrębie oddziału,
  • Poprawiono problem z buforowaniem w fakturze,
  • Poprawiono problem z usuwaniem faktur,
  • Usunięto wycieki pamięci,
  • W wydruku faktury dodano nr zamówienia,
  • Wzbogacono pasek postępu "proszę czekać",
  • Dodawanie produktów poprzez indeks magazynowy,
  • Dodano raport spalania paliwa i przebiegu w rejestrze pojazdów, poprawki,
  • Podświetlenie aktywnej kontrolki / opcja,
  • Opcja wyłączenia efektów graficznych,
  • Poprawa wyświetlania faktury w serwisie i reklamacje,
  • Poprawki w danych kontaktowych.

Aktualizacja z dnia 7 września 2010

  • Naprawione Odtwarzanie z kopii bezpieczeństwa dla baz opartych na protokole PostgreSQL,
  • Poprawiona funkcja Wyszukiwania zaawansowanego,
  • Dodana nazwa firmy w widoku zamówienia/zamówione produkty,
  • Tworzenie oferty z poziomu serwis i reklamacje/zgłoszenia serwisowego,
  • Poprawiono szablony ofert w module oferty,
  • Możliwość wystawiania faktury z poziomu zgłoszenia serwisowego,
  • W dekretacji dodano pole oddział na liście rekordów,
  • Możliwość sprawdzenia korespondencji przypisanej do użytkownika / moja korespondencja,
  • W danych kontaktowych poprawiono datę następnego kontaktu,
  • W edycji korespondencji dodano przycisk odpowiedz na wiadomość/ automatyczne wypełnianie pól następny i poprzedni numer korespondencji,
  • Tworzenie duplikatu faktury / utwórz na podstawie,
  • W zadaniach, poprawiono możliwość dodania do listy rekordów pole dodatkowe OPIS,
  • Dodano pole termin odpowiedzi w książce korespondencji,
  • Wyliczanie czasu, ile pozostało do końca terminu odpowiedzi w książce korespondencji,
  • Wyświetlono symbol produktu w zamówieniach/zamówione produkty,
  • Wyświetlono nazwę firmy w zamówieniach/zamówione produkty,
  • Automatyczne wybieranie pól sposobu płatności oraz terminu płatności w fakturze, rachunkach.

Aktualizacja z dnia 31 sierpnia 2010

  • Przyspieszenie wyświetlania tabel wyników oraz otwierania bazy danych, (porcjowanie danych, wczytywanie z wyprzedzeniem, wczytywanie tylko wyświetlanych rekordów),
  • Obsługa klauzuli LIMIT w MS SQL,
  • Wyświetlanie zawartości kolumn typu RTF w Edytorze SQL,
  • Nowy status Administrator oddziału,
  • Poprawki w zaplanowanych zadaniach dostosowujące do potrzeb administratora działu,
  • Możliwość tworzenia magazynów w obrębie oddziału,
  • Zmiany w Zamówieniach, Fakturach, Dokumentach ograniczające wyniki do wybranych magazynów,
  • Możliwość "podglądu" dowolnej tabeli w zaawansowanym wyszukiwaniu + opcje w magazynie, fakturach i zamówieniach wyboru magazynu,
  • W poczcie liczniki nowych wiadomości,
  • Sygnał dźwiękowy po nadejściu nowej poczty,
  • Poprawione okno 'Lista użytkowników' - poprawiony wygląd i działanie klikania w telefon i e-mail oraz podmenu Wyślij wiadomość e-mail,
  • Zmiany w obsłudze kalendarza (więcej świąt wyświetla itp.),
  • Okno grup obok listy rekordów,
  • Grupy w Magazynie (kategorie produktów),
  • Nowe pola w grupach (opis i kolejność),
  • Możliwość wyświetlenia okna z grupami BEZ występowania żadnej grupy,
  • Poprawki w pracownikach,
  • Poprawione usuwanie rekordów po wciśnięciu CTRL+A (Zaznacz wszystko),
  • Przyspieszenie usuwania rekordów,
  • Skróty klawiszowe tj; ENTER (tworzenie rekordu), DELTETE (kasowanie), CTRL+P (drukowanie),
  • Blokada okien pytających,
  • Zawijanie linii w edytorach,
  • Obsługa rekordów "inline",
  • Wybór programu pocztowego przy pierwszym uruchomieniu,
  • Poprawiona funkcja pobierania danych kontaktowych,
  • Obsługa dodawania nowego kontaktu,
  • Przyspieszenie przechodzenia po zakładkach.

Aktualizacja z dnia 27 sierpnia 2010

  • Poczta - poprawiono polskie znaki w wiadomościach,
  • Dodano auto podpowiedzi w wybranych modułach Asystenta,
  • Wprowadzono status realizacja częściowa w Serwis i Reklamacje,
  • Dodano możliwość rozliczeń paliwa w module Rejestr Pojazdów,
  • Możliwość ustawienia limitu pobierania danych,
  • Dodano wyróżnienie dla rekordów, możliwość zmiany ustawiania,
  • Aktualizacja krytyczna dla Danych Kontaktowych,
  • Drukowanie adresu e-mail na fakturach.

Aktualizacja z dnia 25 sierpnia 2010

  • Dodano Kreator pierwszego uruchomienia celem wprowadzenia niezbędnych danych do pracy programu,
  • Dodano datę następnego kontaktu w danych kontaktowych,
  • Dodano e-mail wystawiającego fakturę w szablonie faktur,
  • Dodano pola dodatkowe w indeksie materiałów, aby aktywować należy wcisnąć prawy przycisk na kolumnach,
  • Poprawiono wydajność programu,
  • Usprawnione działanie modułu Zamówień,
  • Dodano opiekuna faktury w zakładce parametry.

Aktualizacja z dnia 24 sierpnia 2010

  • Znaczne poprawienie wydajności programu,
  • Możliwość zdefiniowania pól (pod prawym przyciskiem na kolumnach), które mają wyświetlać się na głównej liście rekordów,
  • Wydanie modułu rejestru pojazdów.

Aktualizacja z dnia 23 sierpnia 2010

  • Dodano komentarz pod nr faktury,
  • Dodano komentarz pod numerem konta,
  • Poprawiono zamówienia.

Aktualizacja z dnia 20 sierpnia 2010

  • Poprawienie wydruków ofert i zapytań ofertowych,
  • Możliwość wystawienia oferty z zapytania ofertowego oraz zamówienia z oferty,
  • Dodano moduł poczta w Danych kontaktowych,
  • Optymalizacja szybkości działania,
  • Poprawiono grupy w modułach oraz magazyn, zamówienia, faktury,
  • Poprawa stabilności programów,
  • Dodano pełny eksport z poziomu listy rekordów,
  • Dodano daty wystawienia dokumentu magazynowych na liście rekordów,
  • Poprawiono wysyłanie dokumentów z ofert, zamówień, faktury,
  • Dodano możliwość wydruku zlecenie produkcyjnego z poziomu zamówień,
  • Możliwość wyszukiwania i dodawania nowych pól dodatkowych,
  • Możliwość przypisania danych kontaktowych do opiekuna,
  • Możliwość wydruku danych kontaktowych na Koperach,
  • Możliwość wyszukiwania i dodawania nowych pól dodatkowych,
  • Poprawa importu w wyciągach bankowych (import z mbank),
  • Poprawiono import danych z Asystent 2009,
  • Możliwość ustawiania przypomnień z poziomu rejestru umów i zamówień.

Aktualizacja z dnia 14 sierpnia 2010

  • Poprawienie wydruków ofert i zapytań ofertowych,
  • Poprawa stabilności programów,
  • Możliwość dodawania przypomnień z poziomu finansów oraz książki korespondencji.

Aktualizacja z dnia 13 sierpnia 2010

  • Znaczne przyspieszenie otwierania baz danych,
  • Przyspieszenie wyświetlania tabel wyników (porcjowanie danych, wczytywanie z wyprzedzeniem, wczytywanie tylko wyświetlanych rekordów),
  • Obsługa klauzuli LIMIT w MS SQL,
  • Wyświetlanie zawartości kolumn typu RTF w Edytorze SQL,
  • Możliwość wyłączenia dodawania opcji 'Tylko właściciel rekordów' - do wybranych kolumn,
  • Możliwość dodawania tagu 'Tylko wybrany oddział',
  • Nowy status: Administrator oddziału,
  • Nowe miejsce dokowania panelu narzędziowego (na dole),
  • Nowe rozpoznawanie paneli w opcji->Widok,
  • Poprawki w Zaplanowanych zadaniach dostosowujące do potrzeb administratora oddziału,
  • Możliwość tworzenia magazynów w obrębie oddziału,
  • Zmiany w Zamówieniach, Fakturach, Dokumentach ograniczające wyniki do wybranych magazynów,
  • Możliwość "podglądu" dowolnej tabeli w zaawansowanym wyszukiwaniu
  • Pole wyboru magazynu w Indeksie materiałów, Fakturach i Zamówieniach,
  • W poczcie liczniki nowych wiadomości,
  • Sygnał dźwiękowy po nadejściu nowej poczty,
  • Poprawione okno 'Lista użytkowników' - poprawiony wygląd i działanie klikania w telefon i e-mail oraz podmenu Wyślij wiadomość e-mail,
  • Zmiany w obsłudze kalendarza (wyświetla więcej świąt, itp.),
  • Okno grup obok listy rekordów,
  • Grupy w Magazynie (kategorie produktów),
  • Nowe pola w grupach (opis i kolejność),
  • Możliwość wyświetlenia okna z grupami BEZ występowania żadnej grupy,
  • Możliwość tworzenia grup wspólnych dla różnych tabel,
  • Poprawki w pracownikach,
  • Poprawione usuwanie rekordów po wciśnięciu CTRL+A (Zaznacz wszystko).

Aktualizacja z dnia 6 sierpnia 2010

  • Poprawienie wydajności programu oraz poczty,
  • Faktury: dodano KP i KW,
  • Rejestr umów: poprawiono tworzenie zadań,
  • Rejestr umów: poprawia finanse/koszty,
  • Zamówienia, Oferty, Serwis i Reklamacje : dodano przycisk zarządzanie grupami.

Aktualizacja z dnia 2 sierpnia 2010

  • zmieniono system numeracji wersji,
  • poprawiono wydruki,
  • poprawiono stabilność programu.

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikiem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top