• Zadzwoń do nas
  • tel. (89) 623 26 22 tel. 502 258 020
  • Adres E-mail do nas: pomoc@meteoryt.pl

Zadzwoń:
tel. 89 623 26 22
tel. 502 258 020




Historia zmian 2011

Aktualizacja zalecana z dnia 20 Stycznia 2012

  • poprawiono wystawianie faktury w walutach
  • poprawiono problem z zaokrąglaniem wartości na dokumentach magazynowych, fakturach
  • poprawiono problem z wystawianiem dokumentów MM
  • Aktualizacja zalecana z dnia 25 Październik 2011

    • w zamówieniach dodano możliwość odkrycia na liście rekordów kolumn: wartość netto zakupu, wartość brutto, wartość VAT oraz wartość wpłat (za faktury)
    • w zamówieniach dodano adres do korespondencji
    • poprawiono: kampanie, projekty, zamówienia produkcyjne, agenta ubezpieczeń, dodawanie ubezpieczeń, gabinet lekarski, agenta ubezpieczeń, magazyn, biuro tłumaczeń
    • dodano możliwość edycji inline w ustawieniach
    • w danych kontaktowych dodano możliwość tworzenia zleceń serwisowych
    • w serwisie i reklamacje dodano możliwość tworzenie zamówień
    • dodano możliwość tworzenia raportów w cenach zakupu z podsumowaniem i rozbiciem na vaty
    • dodano wyświetlanie ID parangu na fakturze oraz zaktualizowano szablony faktur
    • dodano możliwość wystawienia faktury korygującej do wszystkich dokumentów sprzedażowych
    • udoskonalono, poprawiono rejestr urządzeń medycznych
    • połączono z rejestrem zgłoszeń rejestr urządzeń medycznych
    • w zaplanowanych zadaniach zrobiono kopiowanie opisu zadania do opisu przypomnienia
    • poprawiono faktury z opłatami częściowymi
    • poprawiono historię kontaktów
    • w sklepie internetowym dodano płatności Dotpaynet (Krajowa Izba Rzoliczeniowa) i Płatności.pl (PauU)
    • dodano możliwość wystawienia faktury w walutach obcych
    • rozbudowano moduł rejestr pojazdów o nazwę właściciela
    • CRM → kampanie – dodano kolorowanie wierszy
    • w serwis i reklamacje dodano możliwość wysłania SMS z poziomu zgłoszenia
    • w aktach osobowych dodano moduł winsoki urlopowe oraz możliwość kontrolowania ilości dni urlopu
    • dodano drukowanie wielu dokumentów magazynowych
    • poprawiono asystent sklep internetowy z rejestracją i potwierdzaniem emalii na stronie

    Aktualizacja zalecana z dnia 22 Sierpnia 2011

    • poprawiono błedy związane z bazą MSSQL
    • dodano date ważności w produktach na dokumentach magazynowych oraz możliwość wyszukiwania po dacie tj: przed terminem i po terminie ważności
    • dodano w module faktur wyszukiwanie po fakturach nieopłaconych tj: nie w terminie oraz w terminie
    • dodano możliwość właczenia autora rekordu oraz date modyfikacji pod prawym przyciskiem na kolumnach
    • dodano nowy dokument PW w dokumetach magazynowych
    • poprawiono problemy z ofertami (odświeżanie cen)
    • w ofertach dodano pole prognoza oferty, możliwość konfiguracji w ustawieniach
    • dodano statystki dla ofert i zapytań - przychodzących oraz wychodzących
    • poprawiono problemy z datą realizacji w serwis i reklamacje
    • rozbudowano rejestr urządzeń o dodatkowe pola oraz zoptymalizowano funkcjonalność programu
    • poprawiono problem z importem danych a następnie wysyłaniem e-mailingu
    • poprawiono widoczność zadań z poziomu kalendarza
    • zintegrowano akta osobowe z asytent korporacja
    • dodano możliwość instalacji firebirda 32/64bit z poziomu programu oraz ułatiowno instalację i uruchomienie bazy
    • dodano do szablonów faktur Odbiorcę. (należy odświezyć szablony faktur)
    • dodano możliwość łatwego przepisana opiekuna grupy dla nanej grypy kontaktów
    • poprawiono błedy związane z zapisem ustawień
    • poprawiono wystawianie faktury sprzedażowej z poziomu zakupowej
    • dodano nowe pola w rejestrze urządzeń tj . wersja jezykowa, typ komputera, typ nośnika, producent
    • poprawiono durkowanie raportu w dokumentach kasowych
    • dodano możliwość ustawiania czasu odświeżania (importowania aukcji) z allegro
    • zaktualizowano akta osobowe o nowe funkcjonalności
    • w module kampanie dodano możliwość wypowiadania się pracowników

    Aktualizacja zalecana z dnia 17 Sierpnia 2011

    • Usunięto błędy typu "access violation"
      Dodano możliwość automatycznego wystawiania dokumentów kasowych
    • W HRM dodano informację o aktywności kandydata, poprawiono problemy z wydajnością aplikacji
    • W sklepie internetowym dodano możliwość płatności poprzez serwis Przelewy24.pl
    • Dodano możliwość podpięcia wyciągu bankowego z poziomu faktury
    • Dodano możliwość wydruku w języku angielskim i niemeckim
    • Zaktualizowano słowniki w Serwisie i Reklamacje
    • Poprawiono błędy związane z wydrukiem do PDF
    • Poprawiono stabilność oraz wydajność programu
    • Dodano moduł Kampanie w Asystent CRM MAX
    • Dodano moduł Książki Korespondencji w Asystent Rejestr Umów MAX
    • Przyśpieszono aktualizacje kategorii w Asystent Aukcje Internetowe
    • Poprawiono problem z uprawnieniami
    • Poprawiono problemy oraz komunikat o aktualizowanych polach
    • Zaktualizowane zostały programy dla rolników

    Aktualizacja z dnia 22 lipca 2011

    • Udoskonalono moduł rezerwacji
    • Dodano datę ważności produktu lub usługi w module Magazyn
    • Zapamiętywanie ustawień marginesów dla wydruków na kopertach dla każdego formatu koperty osobno

    Aktualizacja z dnia 19 lipca 2011

    • Przygotowanie programu do współpracy z najnowszą wersją MySQL (dla baz zdalnych opartych na tym silniku bazodanowym)
    • Serwis i reklamacje: poprawiono wyświetlanie zakładki Historia napraw, dodano wyszukiwanie po statusach
    • Dane kontaktowe: sprzedaż: dodano opcje przeszukiwnia dokumentów sprzedaży
    • Sklep internetowy: dodano nowe szablony sklepów, udoskonalono interfejs programu

    Aktualizacja z dnia 11 lipca 2011

    • możliwość z poziomu danych kontaktowych w zakładce Faktury... oznaczenia czy faktura opłacona, czy nieopłacona
    • możliwość sortowania produktów na wydrukach dokumentów magazynowych oraz fakturach
    • poprawiono działanie kodów kreskowych

    Aktualizacja z dnia 28 czerwca 2011

    • poprawiono rejestr VAT
    • zoptymalizowano pracę klienta poczyt Asystent - szybsze odświeżanie nowych wiadomości
    • dodanie edytora wizualnego HTML w CMS modułu Sklep internetowy (WYSIWYG)
    • usunięty błąd w korektach faktur zakupowych

    Aktualizacja z dnia 22 czerwca 2011

    • dodano faktury cykliczne
    • dodano "chmurkę" z informacją w pobliżu tray'a o nadejściu nowych wiadomości e-mail, nowych zamówieniach i wystawieniu kolejnych faktur cyklicznych
    • poprawka związana ze statystykami
    • naprawione działanie szablonów wydruku książki korespondencji

    Aktualizacja z dnia 17 czerwca 2011

    • usunięty problem z kodowaniem polskich znaków w bazach opartych na MS SQL
    • poprawki w działaniu klienta poczty e-mail
    • uniemożliwione kopiowanie kodu autoryzacyjnego dostępu do zdalnych baz danych
    • poprawki związane z Rejestrem VAT
    • Rejestr Pojazdów: dodanie możliowości dodania załacznika do ewidencji paliwa, poprawki
    • Aukcje internetowe: poprawki związane z wystawianiem aukcji

    Aktualizacja z dnia 8 czerwca 2011

    • poprawiono problemy z Rejestrem Pojazdów
    • poprawiono program Aukcje Internetowe
    • poprawiono problemy z numeracją dokumentów
    • wprowadzono kolumnę LP na potrzeby wydruków
    • wprowadzono eksport do Nokaut oraz Ceneo
    • poprawiono Kancelarie Prawniczą
    • poprawiono moduł Allegro oraz dodano nowe funkcje związane z wystawianiem aukcji
    • poprawiono zaplanowane zadania
    • dodano nowy program Asystent Dokumenty Kasowe
    • dodano nowy nowy program Asystent Rachunki
    • dodano WYSWIG przy produktach w sklepie online
    • dodano nowy szablon wydruku w danych kontaktowych
    • zaktualizowano rodzaje licencji w rejestrze oprogramowania oraz poprawiono możliwość dodawania podzespołów
    • w Rejestrze Umów dodano wartość netto umowy oraz wartość VAT
    • poprawiono możliwość wystawiania duplikatów faktury
    • dodano możliwość wystawiania paragonu z poziomu faktury
    • możliwość zdefiniowania dodatkowych atrybutów w sklepie internetowym (oraz ustawienia wartości, które wpływają na cenę towaru)
    • możliwość dodania produktów powiązanych
    • poprawiono datę realizacji w zgłoszeniu rewersu w serwisie i reklamacje
    • wydruk wydania w serwisie ustawiono tylko dla zrealizowanych i rezygnacji
    • dodano wydruk karty kontrahenta
    • poprawiono nawiązywanie połączenia z MySQL
    • poprawiono błędy związane z wielkimi znakami w wydrukach
    • w sklepie internetowym dodano: opcje dodatkowe, oraz produkty powiązane
    • poprawki w książce korespondencji związane z autom-numeracją
    • dodatkowe opcje w ustawieniach np. dla nawiązywania połączenia
    • Faktury: poprawienie błędów związanych ze stawką ZW i NPO
    • w Agencie ubezpieczeń dodano szablon z informacją dla klienta / możliwość edycji w edytorze szablonów
    • Kancelaria Prawnicza: rozbudowano o dodatkowe pola, nazwy sądów, w module spraw w kancelarii prawniczej
    • Kancelaria Prawnicza: dodano rejestr opinii i ekspertyz w Asystent Kancelarii Prawniczej oraz dokonano szeregu poprawek z repertorium sprawy
    • Agencie Ubezpieczeń: poprawiono interfejs oraz wyświetlanie listy rekordów
    • poprawiono historie zdarzeń na rekordzie
    • Asystent Gabinet Lekarski: dodano szereg ulepszeń i poprawek

    Aktualizacja z dnia 5 maja 2011

    • Książki Korespondencji MAX: Możliwość wysyłania korespondencji w imieniu zleceniodawcy
    • HRM: Dodano pole opiekun w Kandydatach
    • Asystent: Poprawiono błędy związane z nawiązywaniem ponownego połączenia z bazami zdalnymi
    • Asystent: Poprawiony problemy z wydrukami
    • Faktura: Poprawiono błąd ze stawkami NPO i ZW

    Aktualizacja z dnia 13 kwietnia 2011

    • Poprawiono stabilność programu oraz usunięto błędy
    • W module poczty dodano możliwość skanowania dokumentów oraz automatycznego dodania ich jako załącznik wiadomości
    • Wprowadzono możliwość wystawiania dodatkowych zamówień w zamówieniu. Np. tworzymy zamówienie wychodzące do przychodzącego
    • Rozbudowano książkę korespondencji o dodatkowe pola tj. nr korespondencji przychodzącej oraz data jej wystawienia
    • Wprowadzono możliwość powiązania korespondencji oraz umowy z projektem
    • Dodano nowe pola w rejestrze urządzeń i oprogramowania tj. mac adres oraz rodzaj pamięci
    • Udoskonalono moduł sklepu internetowego
    • W rejestrze bydła wprowadzono wydruk księgi bydła, oraz dodano nowe pola
    • Udoskonalono wydruk gwarancyjny
    • Poprawiono szukanie zaawansowane
    • Dodano szukanie po roku i miesiącu

    Aktualizacja z dnia 24 marzec 2011

    • Poprawiono stabilność programu oraz usunięto błędy
    • Dodano moduł Projekty dla programów CRM, Rejestrze Umów oraz Książka Korespondencji w wersji MAX
    • Zaktualizowano moduł wypowiedzi pracowników w module Projekty
    • Wprowadzono zapisywanie szablonów dokumentów oraz zapamiętywanie ustawień okien w bazie danych (możliwość wykorzystania wspólnych szablonów dla użytkowników bazy danych)
    • Zaktualizowano moduł Wyciągi Bankowe
    • Zaktualizowano moduły: zamówienia, oferty, faktury

    Aktualizacja z dnia 8 marzec 2011

    • HRM: dodano możliwość wiązania kandydata z projektem z poziomu danych o kandydacie
    • HRM: zoptymalizowano interfejs przy dodawaniu kandydata do projektu
    • Rejestr Umów: dodano możliwość dodawania PDF-ów jako treść umowy
    • Magazyn: dodano możliwość definiowana producentów w ustawieniach
    • Raporty: możliwość sporządzenia raportu sprzedaży lub zakupów dla użytkownika przypisanego do dokumentu
    • Dodano możliwość szybkiego wyszukiwania po oznaczonych rekordach
    • Dodano możliwość wybrania rekodów nie przypisanych do żadnej grupy

    Aktualizacja z dnia 1 marzec 2011

    • W fakturach dodano możliwość wpłat częściowych poprzez dokumenty kasowe oraz poprawiono raport kasowy
    • Poprawiono błędy i stabilność programu
    • Poprawiono sortowanie dla nowych faktur po numerze faktury
    • Dodano możliwość powiązania zamówienia z projektem
    • Poprawiono interfejs dla ofert oraz dodano możliwość edycji szablonów w XHTML
    • W projektach dodano listy zakupowe
    • Dodano możliwość powiadamiania o dekretacji korespondencji poprzez e-mail, komunikator wewnętrzny lub SMS
    • Dodano możliwość ustawienia faktury jako opłacona z poziomu listy rekordów
    • W rejestrze faktur dodano możliwość wpisania daty (w formacie rrrr-mm-dd) zamiast pola termin płatności
    • W raportach dodano rejestr VAT, dodano w sprzedaży i zakupach grupowanie po produktach
    • W poczcie dodano widok na faktury i zakupione produkty z poziomu wiadomości e-maila

    Aktualizacja z dnia 22 luty 2011

    • Poprawiono stabilność programu

    Aktualizacja z dnia 2 luty 2011

    • Poprawiono stabilność programu
    • Dodano wypowiedzi w projektach

    Aktualizacja z dnia 20 stycznia 2011

    • Poprawiony błedy związane z MSSQL
    • Poprawiony błedy związane z wylogowywaniem użytkownika
    • Poprawiono stabilność i wydajność programu
    • Poprawiono szablony zamówień oraz faktur

    Aktualizacja z dnia 13 stycznia 2011

    • Poprawiono odtwarzanie kopii bezpieczeństwa dla baz: MSSQL, FireBird, PostrgreSQL
    • Dodano możliwość edycji szablonów dokumentów magazynowych
    • Poprawiono stabilność programu
    • Poprawiono błędy w module faktur

    Aktualizacja z dnia 11 stycznia 2011

    • Poprawiono współpracę programu z drukarkami fiskalnymi
    • Poprawiono stabilność programu podczas pracy na serwerach zdalnych
    • Dodano możliwość czyszczenia logów systemowych
    • Dodano pole stawka VAT przy przy cenie zakupu
    • Usprawniono sprawdzanie pisowni w polach tekstowych
    • Poprawiono moduły: HRM, Rejestru pojazdów, Faktur, Ofert, Serwis i Reklamacje, Zamówienia
    • Dodano galerie w Gabinecie lekarski oraz HRM
    • Poprawiono działanie przycisku [INS]
    • Dodano możliwość zaplanowania zadania z poziomu faktury
    • Dodano sumowanie finansów w Danych kontaktowych
    • W raportach dodano nowe opcje drukowania spisu z natury
    • Dodano grupy w Rejestrze urządzeń i oprogramowania
    • Wprowadzono możliwość edycji wybranych szablonów dokumentów

    Aktualizacja z dnia 24 grudnia 2010

    • Dodano obsługę UTF-8
    • Poprawiono stabilność i prędkość działania aplikacji
    • Możliwość drukowania raportów magazynowych i sprzedaży w programach: Faktura, Magazyn, Korporacja
    • Wprowadzono do sprzedaży wersję programów MAX wzbogacone o nowe moduły
    • Obsługa sprawdzania pisowni w polach tekstowych
    • Dodano możliwość umieszczenia miniaturki zdjęcia w magazynie

    tel.  +48 89 623 26 22
    tel. kom. +48 502 258 020      
    pracujemy od poniedziałku do piątku od
    8:00 - 16:00
     
     
    Dział obsługi klienta
    Oddział w Szczytnie:
    ul. Łomżyńska 18
    12-100 Szczytno

    Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 676644
    Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł

    Meteoryt Sp. z o.o.
    Łomżyńska 18
    12-100 Szczytno
    NIP: 745 184 82 85


    NUMER KONTA
    MBANK: 54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

    Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla każdej z branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 50 tytułów programów

    Copyright © 2016 Meteoryt
    Zamów rozmowę z konsultantem