Historia zmian 2011
Aktualizacja zalecana z dnia 20 Stycznia 2012
- poprawiono wystawianie faktury w walutach
- poprawiono problem z zaokrąglaniem wartości na dokumentach magazynowych, fakturach
- poprawiono problem z wystawianiem dokumentów MM
Aktualizacja zalecana z dnia 25 Październik 2011
- w zamówieniach dodano możliwość odkrycia na liście rekordów kolumn: wartość netto zakupu, wartość brutto, wartość VAT oraz wartość wpłat (za faktury)
- w zamówieniach dodano adres do korespondencji
- poprawiono: kampanie, projekty, zamówienia produkcyjne, agenta ubezpieczeń, dodawanie ubezpieczeń, gabinet lekarski, agenta ubezpieczeń, magazyn, biuro tłumaczeń
- dodano możliwość edycji inline w ustawieniach
- w danych kontaktowych dodano możliwość tworzenia zleceń serwisowych
- w serwisie i reklamacje dodano możliwość tworzenie zamówień
- dodano możliwość tworzenia raportów w cenach zakupu z podsumowaniem i rozbiciem na vaty
- dodano wyświetlanie ID parangu na fakturze oraz zaktualizowano szablony faktur
- dodano możliwość wystawienia faktury korygującej do wszystkich dokumentów sprzedażowych
- udoskonalono, poprawiono rejestr urządzeń medycznych
- połączono z rejestrem zgłoszeń rejestr urządzeń medycznych
- w zaplanowanych zadaniach zrobiono kopiowanie opisu zadania do opisu przypomnienia
- poprawiono faktury z opłatami częściowymi
- poprawiono historię kontaktów
- w sklepie internetowym dodano płatności Dotpaynet (Krajowa Izba Rozliczeniowa) i Płatności.pl (PauU)
- dodano możliwość wystawienia faktury w walutach obcych
- rozbudowano moduł rejestr pojazdów o nazwę właściciela
- CRM → kampanie – dodano kolorowanie wierszy
- w serwis i reklamacje dodano możliwość wysłania SMS z poziomu zgłoszenia
- w aktach osobowych dodano moduł winsoki urlopowe oraz możliwość kontrolowania ilości dni urlopu
- dodano drukowanie wielu dokumentów magazynowych
- poprawiono asystent sklep internetowy z rejestracją i potwierdzaniem emalii na stronie
Aktualizacja zalecana z dnia 22 Sierpnia 2011
- poprawiono błędy związane z bazą MSSQL
- dodano datę ważności w produktach na dokumentach magazynowych oraz możliwość wyszukiwania po dacie tj: przed terminem i po terminie ważności
- dodano w module faktur wyszukiwanie po fakturach nieopłaconych tj: nie w terminie oraz w terminie
- dodano możliwość włączenia autora rekordu oraz datę modyfikacji pod prawym przyciskiem na kolumnach
- dodano nowy dokument PW w dokumentach magazynowych
- poprawiono problemy z ofertami (odświeżanie cen)
- w ofertach dodano pole prognoza oferty, możliwość konfiguracji w ustawieniach
- dodano statystki dla ofert i zapytań - przychodzących oraz wychodzących
- poprawiono problemy z datą realizacji w serwis i reklamacje
- rozbudowano rejestr urządzeń o dodatkowe pola oraz zoptymalizowano funkcjonalność programu
- poprawiono problem z importem danych a następnie wysyłaniem e-mailingu
- poprawiono widoczność zadań z poziomu kalendarza
- zintegrowano akta osobowe z asystent korporacja
- dodano możliwość instalacji firebird 32/64bit z poziomu programu oraz ułatwiono instalację i uruchomienie bazy
- dodano do szablonów faktur Odbiorcę. (należy odświeżyć szablony faktur)
- dodano możliwość łatwego przepisana opiekuna grupy dla danej grupy kontaktów
- poprawiono błędy związane z zapisem ustawień
- poprawiono wystawianie faktury sprzedażowej z poziomu zakupowej
- dodano nowe pola w rejestrze urządzeń tj . wersja językowa, typ komputera, typ nośnika, producent
- poprawiono drukowanie raportu w dokumentach kasowych
- dodano możliwość ustawiania czasu odświeżania (importowania aukcji) z allegro
- zaktualizowano akta osobowe o nowe funkcjonalności
- w module kampanie dodano możliwość wypowiadania się pracowników
Aktualizacja zalecana z dnia 17 Sierpnia 2011
- Usunięto błędy typu "access violation"
Dodano możliwość automatycznego wystawiania dokumentów kasowych - W HRM dodano informację o aktywności kandydata, poprawiono problemy z wydajnością aplikacji
- W sklepie internetowym dodano możliwość płatności poprzez serwis Przelewy24.pl
- Dodano możliwość podpięcia wyciągu bankowego z poziomu faktury
- Dodano możliwość wydruku w języku angielskim i niemęckim
- Zaktualizowano słowniki w Serwisie i Reklamacje
- Poprawiono błędy związane z wydrukiem do PDF
- Poprawiono stabilność oraz wydajność programu
- Dodano moduł Kampanie w Asystent CRM MAX
- Dodano moduł Książki Korespondencji w Asystent Rejestr Umów MAX
- Przyśpieszono aktualizacje kategorii w Asystent Aukcje Internetowe
- Poprawiono problem z uprawnieniami
- Poprawiono problemy oraz komunikat o aktualizowanych polach
- Zaktualizowane zostały programy dla rolników
Aktualizacja z dnia 22 lipca 2011
- Udoskonalono moduł rezerwacji
- Dodano datę ważności produktu lub usługi w module Magazyn
- Zapamiętywanie ustawień marginesów dla wydruków na kopertach dla każdego formatu koperty osobno
Aktualizacja z dnia 19 lipca 2011
- Przygotowanie programu do współpracy z najnowszą wersją MySQL (dla baz zdalnych opartych na tym silniku bazodanowym)
- Serwis i reklamacje: poprawiono wyświetlanie zakładki Historia napraw, dodano wyszukiwanie po statusach
- Dane kontaktowe: sprzedaż: dodano opcje przeszukiwania dokumentów sprzedaży
- Sklep internetowy: dodano nowe szablony sklepów, udoskonalono interfejs programu
Aktualizacja z dnia 11 lipca 2011
- możliwość z poziomu danych kontaktowych w zakładce Faktury... oznaczenia czy faktura opłacona, czy nieopłacona
- możliwość sortowania produktów na wydrukach dokumentów magazynowych oraz fakturach
- poprawiono działanie kodów kreskowych
Aktualizacja z dnia 28 czerwca 2011
- poprawiono rejestr VAT
- zoptymalizowano pracę klienta poczty Asystent - szybsze odświeżanie nowych wiadomości
- dodanie edytora wizualnego HTML w CMS modułu Sklep internetowy (WYSIWYG)
- usunięty błąd w korektach faktur zakupowych
Aktualizacja z dnia 22 czerwca 2011
- dodano faktury cykliczne
- dodano "chmurkę" z informacją w pobliżu tray'a o nadejściu nowych wiadomości e-mail, nowych zamówieniach i wystawieniu kolejnych faktur cyklicznych
- poprawka związana ze statystykami
- naprawione działanie szablonów wydruku książki korespondencji
Aktualizacja z dnia 17 czerwca 2011
- usunięty problem z kodowaniem polskich znaków w bazach opartych na MS SQL
- poprawki w działaniu klienta poczty e-mail
- uniemożliwione kopiowanie kodu autoryzacyjnego dostępu do zdalnych baz danych
- poprawki związane z Rejestrem VAT
- Rejestr Pojazdów: dodanie możliwości dodania załącznika do ewidencji paliwa, poprawki
- Aukcje internetowe: poprawki związane z wystawianiem aukcji
Aktualizacja z dnia 8 czerwca 2011
- poprawiono problemy z Rejestrem Pojazdów
- poprawiono program Aukcje Internetowe
- poprawiono problemy z numeracją dokumentów
- wprowadzono kolumnę LP na potrzeby wydruków
- wprowadzono eksport do Nokaut oraz Ceneo
- poprawiono Kancelarie Prawniczą
- poprawiono moduł Allegro oraz dodano nowe funkcje związane z wystawianiem aukcji
- poprawiono zaplanowane zadania
- dodano nowy program Asystent Dokumenty Kasowe
- dodano nowy nowy program Asystent Rachunki
- dodano WYSWIG przy produktach w sklepie online
- dodano nowy szablon wydruku w danych kontaktowych
- zaktualizowano rodzaje licencji w rejestrze oprogramowania oraz poprawiono możliwość dodawania podzespołów
- w Rejestrze Umów dodano wartość netto umowy oraz wartość VAT
- poprawiono możliwość wystawiania duplikatów faktury
- dodano możliwość wystawiania paragonu z poziomu faktury
- możliwość zdefiniowania dodatkowych atrybutów w sklepie internetowym (oraz ustawienia wartości, które wpływają na cenę towaru)
- możliwość dodania produktów powiązanych
- poprawiono datę realizacji w zgłoszeniu rewersu w serwisie i reklamacje
- wydruk wydania w serwisie ustawiono tylko dla zrealizowanych i rezygnacji
- dodano wydruk karty kontrahenta
- poprawiono nawiązywanie połączenia z MySQL
- poprawiono błędy związane z wielkimi znakami w wydrukach
- w sklepie internetowym dodano: opcje dodatkowe, oraz produkty powiązane
- poprawki w książce korespondencji związane z autom-numeracją
- dodatkowe opcje w ustawieniach np. dla nawiązywania połączenia
- Faktury: poprawienie błędów związanych ze stawką ZW i NPO
- w Agencie ubezpieczeń dodano szablon z informacją dla klienta / możliwość edycji w edytorze szablonów
- Kancelaria Prawnicza: rozbudowano o dodatkowe pola, nazwy sądów, w module spraw w kancelarii prawniczej
- Kancelaria Prawnicza: dodano rejestr opinii i ekspertyz w Asystent Kancelarii Prawniczej oraz dokonano szeregu poprawek z repertorium sprawy
- Agencie Ubezpieczeń: poprawiono interfejs oraz wyświetlanie listy rekordów
- poprawiono historie zdarzeń na rekordzie
- Asystent Gabinet Lekarski: dodano szereg ulepszeń i poprawek
Aktualizacja z dnia 5 maja 2011
- Książki Korespondencji MAX: Możliwość wysyłania korespondencji w imieniu zleceniodawcy
- HRM: Dodano pole opiekun w Kandydatach
- Asystent: Poprawiono błędy związane z nawiązywaniem ponownego połączenia z bazami zdalnymi
- Asystent: Poprawiony problemy z wydrukami
- Faktura: Poprawiono błąd ze stawkami NPO i ZW
Aktualizacja z dnia 13 kwietnia 2011
- Poprawiono stabilność programu oraz usunięto błędy
- W module poczty dodano możliwość skanowania dokumentów oraz automatycznego dodania ich jako załącznik wiadomości
- Wprowadzono możliwość wystawiania dodatkowych zamówień w zamówieniu. Np. tworzymy zamówienie wychodzące do przychodzącego
- Rozbudowano książkę korespondencji o dodatkowe pola tj. nr korespondencji przychodzącej oraz data jej wystawienia
- Wprowadzono możliwość powiązania korespondencji oraz umowy z projektem
- Dodano nowe pola w rejestrze urządzeń i oprogramowania tj. mac adres oraz rodzaj pamięci
- Udoskonalono moduł sklepu internetowego
- W rejestrze bydła wprowadzono wydruk księgi bydła, oraz dodano nowe pola
- Udoskonalono wydruk gwarancyjny
- Poprawiono szukanie zaawansowane
- Dodano szukanie po roku i miesiącu
Aktualizacja z dnia 24 marzec 2011
- Poprawiono stabilność programu oraz usunięto błędy
- Dodano moduł Projekty dla programów CRM, Rejestrze Umów oraz Książka Korespondencji w wersji MAX
- Zaktualizowano moduł wypowiedzi pracowników w module Projekty
- Wprowadzono zapisywanie szablonów dokumentów oraz zapamiętywanie ustawień okien w bazie danych (możliwość wykorzystania wspólnych szablonów dla użytkowników bazy danych)
- Zaktualizowano moduł Wyciągi Bankowe
- Zaktualizowano moduły: zamówienia, oferty, faktury
Aktualizacja z dnia 8 marzec 2011
- HRM: dodano możliwość wiązania kandydata z projektem z poziomu danych o kandydacie
- HRM: zoptymalizowano interfejs przy dodawaniu kandydata do projektu
- Rejestr Umów: dodano możliwość dodawania PDF-ów jako treść umowy
- Magazyn: dodano możliwość definiowana producentów w ustawieniach
- Raporty: możliwość sporządzenia raportu sprzedaży lub zakupów dla użytkownika przypisanego do dokumentu
- Dodano możliwość szybkiego wyszukiwania po oznaczonych rekordach
- Dodano możliwość wybrania rekordów nie przypisanych do żadnej grupy
Aktualizacja z dnia 1 marzec 2011
- W fakturach dodano możliwość wpłat częściowych poprzez dokumenty kasowe oraz poprawiono raport kasowy
- Poprawiono błędy i stabilność programu
- Poprawiono sortowanie dla nowych faktur po numerze faktury
- Dodano możliwość powiązania zamówienia z projektem
- Poprawiono interfejs dla ofert oraz dodano możliwość edycji szablonów w XHTML
- W projektach dodano listy zakupowe
- Dodano możliwość powiadamiania o dekretacji korespondencji poprzez e-mail, komunikator wewnętrzny lub SMS
- Dodano możliwość ustawienia faktury jako opłacona z poziomu listy rekordów
- W rejestrze faktur dodano możliwość wpisania daty (w formacie rrrr-mm-dd) zamiast pola termin płatności
- W raportach dodano rejestr VAT, dodano w sprzedaży i zakupach grupowanie po produktach
- W poczcie dodano widok na faktury i zakupione produkty z poziomu wiadomości e-maila
Aktualizacja z dnia 22 luty 2011
- Poprawiono stabilność programu
Aktualizacja z dnia 2 luty 2011
- Poprawiono stabilność programu
- Dodano wypowiedzi w projektach
Aktualizacja z dnia 20 stycznia 2011
- Poprawiony błędy związane z MSSQL
- Poprawiony błędy związane z wylogowywaniem użytkownika
- Poprawiono stabilność i wydajność programu
- Poprawiono szablony zamówień oraz faktur
Aktualizacja z dnia 13 stycznia 2011
- Poprawiono odtwarzanie kopii bezpieczeństwa dla baz: MSSQL, FireBird, PostrgreSQL
- Dodano możliwość edycji szablonów dokumentów magazynowych
- Poprawiono stabilność programu
- Poprawiono błędy w module faktur
Aktualizacja z dnia 11 stycznia 2011
- Poprawiono współpracę programu z drukarkami fiskalnymi
- Poprawiono stabilność programu podczas pracy na serwerach zdalnych
- Dodano możliwość czyszczenia logów systemowych
- Dodano pole stawka VAT przy przy cenie zakupu
- Usprawniono sprawdzanie pisowni w polach tekstowych
- Poprawiono moduły: HRM, Rejestru pojazdów, Faktur, Ofert, Serwis i Reklamacje, Zamówienia
- Dodano galerie w Gabinecie lekarski oraz HRM
- Poprawiono działanie przycisku [INS]
- Dodano możliwość zaplanowania zadania z poziomu faktury
- Dodano sumowanie finansów w Danych kontaktowych
- W raportach dodano nowe opcje drukowania spisu z natury
- Dodano grupy w Rejestrze urządzeń i oprogramowania
- Wprowadzono możliwość edycji wybranych szablonów dokumentów
Aktualizacja z dnia 24 grudnia 2010
- Dodano obsługę UTF-8
- Poprawiono stabilność i prędkość działania aplikacji
- Możliwość drukowania raportów magazynowych i sprzedaży w programach: Faktura, Magazyn, Korporacja
- Wprowadzono do sprzedaży wersję programów MAX wzbogacone o nowe moduły
- Obsługa sprawdzania pisowni w polach tekstowych
- Dodano możliwość umieszczenia miniaturki zdjęcia w magazynie
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
0
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.