• Dział sprzedaży
  • tel. 502 258 020, 89 506 55 57
  • Adres E-mail do nas: pomoc@meteoryt.pl

Informacja o programie:
tel. 502 258 020, 89 506 55 57


OPROGRAMOWANIE DLA FIRM

Pomoc

Jak stworzyć stronę WWW?

-Aby stworzyć stronę WWW za pomocą aplikacji Asystent Chmura, musimy zacząć od Rejestracji na stronie Meteoryt.pl  

-W pierwszej kolejności przechodzimy na stronę Meteoryt.pl, następie przechodzimy na zakładkę Asystent Chmura, gdzie wybieramy opcję " Załóż konto i przetestuj przez 60 dni"

-Uzupełniamy poniższy formularz:

-należy pamiętać żeby wpisać początek domeny, w jakiej ma wyświetlać się nasza strona WWW, w przykładzie będzie to https://www.stronameteoryt.asystentonline.pl/

-W dalszym kroku musimy przejść na skrzynkę mailową którą zadeklarowaliśmy w powyższym formularzu, aby potwierdzić chęć utworzenia konta oraz strony WWW, po potwierdzeniu w kolejnej wiadomości powinniśmy otrzymać link do panelu CMS Strony WWW, wraz z loginem i hasłem początkowym.

-Poniżej wygląd Panelu CMS po zalogowaniu się z podanych danych:

-Z Panelu Menu po lewej stronie, wybieramy Zarządzenie WWW i następnie zakładkę Domeny. Pokaże się nam rekord naszej strony, dwukrotnym kliknięciem otwieramy ten rekord.

-Podsienie nam się karta naszej domeny, gdzie możemy w zakładce po prawej stronie definiujemy podstawowe informacje dotyczące adresu, tagów, ustawień wyświetlania i mediów społecznościowych. Poniżej opisany screen:

-Z zakładki Podstawowe przechodzimy do zakładki STOPKA, ustalamy treści dolnej części strony, możemy zawrzeć tam np dane teleadresowe lub inne przydatne informacje

-Aby dodać logo naszej firmy, które będzie wyświetlało się na stronie www, przechodzimy do następnej zakładki z prawej strony LOGO i dodajemy obraz graficzny jak w poniższym screenie:

d

-Klikamy "Zapisz i zamknij" i z Panelu Menu po lewej stronie wybieramy zakładkę "Podstrony". To tu będziemy uzupełniać treścią naszą stronę.

-W pierwszej kolejności klikamy na pionową belkę przylegającą do Panelu menu aby rozwinąć kategorie (na screenie poniżej, jest ona oznaczona już po rozwinięciu).

-Jak widać na poniższym screenie, mamy wypisane kategorie, które są naszymi zakładkami do poszczególnych podstron. Możemy edytować ich nazwy do własnych potrzeb.

-Następnie klikając w odpowiednie kategorie klikamy na przycisk dodaj, a podniesie się nam okno, aby dla danej kategorii dodała nam się podstrona gdzie uzupełnimy treść. Poniżej na screenie utworzone już podstrony na poszczególnych kategorii.

-Na naszym przykładzie wchodzimy np. w zakładkę OFERTA. Poniżej na screenie wpisujemy nazwę z lewej strony oraz wybieramy z prawej zakładki TREŚĆ. Pojawi nam się pole tekstowe do uzupełnienia danej podstrony treścią. Klikamy zapisz i zamknij. Dla pozostałych podstron robimy zupełnie to samo, uzupełniając je odpowiednią dla nich treścią.

-Tak wygląda wstawiona treść w danej podstronie:

-Jeżeli chcemy aby w danej podstronie miała by się pojawić GALERIA zdjęć, musimy przejść do edycji danej podstrony tak jak we wcześniejszym punkcie. Po otworzeniu się okna podstrony, z zakładek po prawej stronie wybieramy GALERIA. Następnie przy pomocy przycisku Dodaj pojedynczo dodajemy dowolną ilość zdjęć. Musimy pamiętać, aby z lewej strony była zaznaczona opcja "pokaż galerię"

-Tak wygląda zamieszczona galeria na stronie:

-Wróćmy do naszych podstron. Musimy wejść w nasze kategorie i wybrać KONTAKT. Dodajemy podstronę przyciskiem dodaj. Nazywamy stronę KONTAKT, przechodzimy do treści. Wpisujemy adres naszej siedzimy i wszelkie inne dane teleadresowe.

-Jeżeli chcemy aby na tej podstronie powstał formularz kontaktowy, z prawej strony zaznaczamy taką opcję (na screenie poniżej)

-Możemy również dodać do naszego kontaktu mapę z google (na poniższych screenach)

-Nasz kontakt zyskał dane teleadresowe, mapę google oraz formularz kontaktowy:

-Wychodzimy z podstron i przechodzimy do zakładki AKTUALNOŚCI, tu możemy dodawać najnowsze newsy w formie wpisów, jak na Blogu. Aby to zrobić musimy po przejściu na tą zakładkę kliknąć dodaj. W nowym oknie wpisujemy tytuł Newsa, uzupełniamy treść, a także z prawej zakładki Galeria dodać zdjęcie. Poniżej screeny:

-Tak wygląda na stronie NEWS:

-Następnie przejdźmy do kolejnej zakładki w Panelu MENU. Są to Slajdy, dzięki którym możemy wstawiać duże zdjęcia, które pokazują się nam na stronie głównej w formie rotatora zdjęć, a także odpowiadają za banery na podstronach. Możemy dodawać kilka slajdów które będą rotowały na stronie głównej wraz z opisami. Instrukcja dodania na screenie poniżej:

-Tak wyglądają dodane slajdy na stronie głównej:

-Nasza strona jest już gotowa. Materiał przedstawiony umożliwia wstępne dostosowanie strony WWW do własnych potrzeb. W razie pytań o inne funkcje strony WWW, a także pytań technicznych, zapraszamy do kontaktu na nasz adres e-mail lub telefon.

 






tel.  +48 89 506 55 57
pracujemy od poniedziałku do piątku od
8:00 - 16:00
 
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
REGON: 367213266


NUMER KONTA
MBANK: 54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów

Copyright © 2018 Meteoryt
Zapytaj sprzedawcę o ofertę