Aby w pełni usprawnić proces pomocy technicznej, wprowadziliśmy w oprogramowaniu Asystent narzędzie do udzielania pomocy zdalnej. Dzięki aplikacji TeamViewer, która jest wbudowana w program Asystent mają Państwo możliwość łatwego pokazania zgłoszonego problemu z poziomu swojego komputera. Połączenie poprzez Pulpit Zdalny umożliwia nam szybką diagnozę Państwa zgłoszeń, a także jest pomocne przy wszelkiego rodzaju zdrożeniach itp.
Pomoc zdalna jest usługą nieodpłatną jeżeli zgłoszenie klienta jest wynikiem złego działania aplikacji. W przeciwnym razie opłata za pomoc wynosi 50zł netto za każde rozpoczęte 0,5h. Pomoc zdalna przeprowadzana jest w dni robocze w godzinach od 9-15.
Aby uzyskać pomoc zdalną należy skontaktować się z naszymi konsultantami oraz przedstawić zgłoszenie na podstawie, którego dział IT podejmuje decyzję o połączeniu. Procedura samego połączenia wygląda następująco:
-
Należy otworzyć program Asystent. Z paska menu rozwinąć pole Pomoc i wybrać Pomoc Zdalna, jak na screenie poniżej.

-
Po wyskoczeniu okna Zdalnej Pomocy Technicznej, nasz konsultant podaje kod pomocy zdalnej, który należy wpisać w żółte pole, po czym należy kliknąć Uruchom Pomoc Techniczną, jak na screenie poniżej.

-
Po upływie kilku sekund pojawi się okno z ID i hasłem jak na screenie poniżej, które należy podać konsultantowi. Po tej czynności konsultant uzyskuje połączenie do Państwa pulpitu i zaczyna pomoc zdalną.
