Pomoc Zdalna - grafika
Zaproponuj temat do opracowania
Kategorie
- ASYSTENT CHMURA
- ASYSTENT DESKTOP
- Instrukcja - szybki start
- Moduły
- SMS
- Akta Osobowe
- Członkowie organizacji
- Dane Kontaktowe
- Delegacje
- Dokumenty Kasowe
- Książka Korespondencji
- Gabinet Lekarski
- HRM
- Magazyn
- Maszyny
- Nieruchomości
- Oferty i Zapytania
- Produkcja
- Poczta
- Rejestr Pism
- Rejestr Oprogramowania
- Rejestr Pojazdów
- Serwis i Reklamacje
- Faktura, Sprzedaż i Zakup
- Szkolenia
- Sprawy
- Tłumaczenia
- Ubezpieczenia
- Urządzenia
- Umowy
- Użytkownicy
- Wypożyczenia
- Zadania
- Zamówienia
- Zlecenia warsztatowe
- Instrukcja - szybki start
- Ogólne
- Prezentacje programów
Pomoc
Pomoc Zdalna - grafika
Aby w pełni usprawnić proces pomocy technicznej, wprowadziliśmy w oprogramowaniu Asystent narzędzie do udzielania pomocy zdalnej. Dzięki aplikacji TeamViewer, która jest wbudowana w program Asystent mają Państwo możliwość łatwego pokazania zgłoszonego problemu z poziomu swojego komputera. Połączenie poprzez Pulpit Zdalny umożliwia nam szybką diagnozę Państwa zgłoszeń, a także jest pomocne przy wszelkiego rodzaju zdrożeniach itp.
Pomoc zdalna jest usługą nieodpłatną jeżeli zgłoszenie klienta jest wynikiem złego działania aplikacji. W przeciwnym razie opłata za pomoc wynosi 50zł netto za każde rozpoczęte 0,5h. Pomoc zdalna przeprowadzana jest w dni robocze w godzinach od 9-15.
Aby uzyskać pomoc zdalną należy skontaktować się z naszymi konsultantami oraz przedstawić zgłoszenie na podstawie, którego dział IT podejmuje decyzję o połączeniu. Procedura samego połączenia wygląda następująco:
-
Należy otworzyć program Asystent. Z paska menu rozwinąć pole Pomoc i wybrać Pomoc Zdalna, jak na screenie poniżej.
Po upływie kilku sekund pojawi się okno z ID i hasłem jak na screenie poniżej, które należy podać konsultantowi. Po tej czynności konsultant uzyskuje połączenie do Państwa pulpitu i zaczyna pomoc zdalną.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.