Pomoc zdalna - desktop

Pomoc

Pomoc zdalna - desktop

Przed połączeniem zdalnym proszę o wykonanie kopii bezpieczeństwa.



1. Proszę wybrać Pomoc -> Pomoc zdalna.

2. Następnie wybrać opcję
URUCHOM POMOC TECHNICZNĄ.

3. Wygenerowane ID oraz hasło wraz z numerem telefonu,  proszę w dniu dzisiejszym podać w odpowiedzi na zgłoszenie.
 

W przypadku kiedy błąd leży po stronie użytkownika pomoc zdalna jest odpłatna i wynosi 70zł netto/ 30minut
 
Pomoce zdalne wykonywane są w godzinach 9:00- 15:00.

Proszę do czasu podłączenia nie zamykać programu Team Viewer.





Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top