Prosty program do prowadzenia bazy pacjentów


działa w środowisku Windows

Asystent Gabinet Lekarski 2025



Program Asystent Gabinet Lekarski jest dedykowany prywatnym gabinetom lekarskim, przychodniom medycznym oraz innym placówkom z branży medycznej. Służy on do gromadzenia informacji o pacjentach, ich historii chorób oraz terminach kolejnych wizyt. W module danych kontaktowych istnieje możliwość rejestrowania informacji dotyczących przebiegu badań, diagnoz oraz innych istotnych danych medycznych. Po wprowadzeniu informacji o pacjentach i ich schorzeniach, program umożliwia na bieżąco dokumentowanie różnych opcji leczenia, spostrzeżeń oraz uwag.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Gabinet Lekarski 2025 PRO - 6 miesięcy 324.00 PLN
263.41 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 PRO - 1 rok 473.00 PLN
384.55 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1185.00 PLN
963.41 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 BIZNES - 6 miesięcy 411.00 PLN
334.15 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 BIZNES - 1 rok 605.00 PLN
491.87 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1538.00 PLN
1250.41 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 MAX - 6 miesięcy 477.00 PLN
387.80 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 MAX - 1 rok 728.00 PLN
591.87 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Gabinet Lekarski 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1896.00 PLN
1541.46 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Program Asystent Gabinet Lekarski umożliwia prace wielostanowiskową, co oznacza, że inni lekarze mogą jednocześnie wykonywać różne czynności. Praca w programie umożliwia łatwe wprowadzanie dużych ilości danych i ich efektywne katalogowanie, co z kolei pozwala na szybkie przeszukiwanie rekordów. Funkcja przypominania o terminach wizyt oraz dostęp do historii leczenia oferują znacznie szersze możliwości diagnozy przyczyn choroby u pacjentów.

Program zapewnia również kontakt z pacjentami, kontrahentami i pracownikami dzięki wbudowanemu modułowi skrzynki pocztowej oraz systemowi powiadomień SMS. Wersja maksymalna programu została rozszerzona o moduł do zarządzania sprzedażą i zakupami, co dodatkowo zwiększa jego funkcjonalność.

Niektóre możliwości programu:

  • prowadzenie kartoteki pacjentów
  • prowadzenie historii wizyt pacjenta
  • obsługa załączników, skanów itp.
  • łatwe i błyskawiczne wyszukiwanie informacji w poszczególnych modułach
  • możliwość tworzenia dowolnie wielu grup
  • prowadzenie gospodarki magazynowej
  • prowadzenie modułu fakturującego
  • historia wizyt pacjentów
  • zaplanowane zadania


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Dane kontaktowe pacjentów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Sprzedaż i zakupy NieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieTakTak
Wezwanie do zapłaty NieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieTakTak
Korekty dokumentów NieTakTak
Noty korygujące NieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieTakTak
Sortowanie produktów na fakturze NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieTakTak
Wydruk pól dodatkowych NieTakTak
Dowód dostawy NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Dokumenty kasowe NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Historia wizyt TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Drukowanie recept NieNieTak
Magazyn NieNieTak
Prowadzenie 1 magazynu NieNieTak
Kontrola daty ważności produktu NieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Prowadzenie 3 magazynów NieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN NieNieTak
Galerie/Zdjęcia NieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieNieTak
Dodania zdjęć do produktów NieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieNieTak
Obsługa cen A,B,C NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieNieTak
Inwentaryzacja produktów NieNieTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieTak
Ubezpieczenia NieNieTak
Urlopy NieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieTak
Zdjęcia NieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieTak
Certyfikaty NieNieTak
Rejestracja pacjentów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Pobieranie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTak
Rozliczenie finansów NieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Wszystkie
POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Gabinet Lekarski

Asystent Gabinet Lekarski w Chmurze to dedykowane rozwiązanie dla lekarzy i gabinetów rehabilitacyjnych, które umożliwia przechowywanie danych pacjentów,...

od 31.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Baza Danych 2025

Baza Danych to oprogramowanie pozwalające na tworzenie wielu baz danych, a w każdej z nich dostosowywania własnych pól dodatkowych. Program ten jest...

od 130.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 292.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?
Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?
Przypomnienie z dowolną treścią
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?
W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?
Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?
Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?
Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?
Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?
Dodowanie wielu kont bankowych
Działanie programu w tle
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych
Import danych z pliku CSV w chmurze
Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?
Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?
Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura
Połączenie z bazą zdalną
Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Przypomnienie z dowolną treścią
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?
Zmiana hasła do logowania
Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO
Zobacz filmy instruktażowe
Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.