Program do prowadzenia kartoteki medycznej w chmurze


rezerwacje wizyt medycznych
karta pacjenta, historia choroby
załączniki, galeria zdjęć

Asystent Chmura Gabinet Lekarski



Asystent Gabinet Lekarski w Chmurze to dedykowane rozwiązanie dla lekarzy i gabinetów rehabilitacyjnych, które umożliwia przechowywanie danych pacjentów, historii choroby oraz prowadzenie rejestracji w chmurze. Dzięki temu programowi, który działa w przeglądarki internetowej, lekarze mają szerokie możliwości dostępu do swoich danych, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują - czy to w miejscu pracy, w domu czy podczas pracy w terenie.

Ważnym aspektem jest bezpieczeństwo danych. Połączenia z chmurą są szyfrowane przy użyciu protokołu SSL, co gwarantuje bezpieczeństwo przesyłanych informacji. Dodatkowo, system regularnie tworzy kopie bezpieczeństwa, które są przechowywane na serwerze. Proces tworzenia kopii zapasowych jest wykonywany codziennie, co zwiększa bezpieczeństwo przechowywanych danych. Dzięki temu lekarze mogą być pewni, że ich informacje są chronione i dostępne zawsze, gdy są potrzebne.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Gabinet Lekarski PRO - 1 miesiąc 28.00 PLN
22.76 PLN (netto)
Asystent Chmura Gabinet Lekarski BIZNES - 1 miesiąc 49.00 PLN
39.84 PLN (netto)
Asystent Chmura Gabinet Lekarski MAX - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Gabinet Lekarski PRO - 6 miesięcy 185.00 PLN
150.41 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Gabinet Lekarski BIZNES - 6 miesięcy 271.00 PLN
220.33 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Gabinet Lekarski PRO - 1 rok 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
Asystent Chmura Gabinet Lekarski MAX - 6 miesięcy 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Gabinet Lekarski BIZNES - 1 rok 501.00 PLN
407.32 PLN (netto)
Asystent Chmura Gabinet Lekarski MAX - 1 rok 574.00 PLN
466.67 PLN (netto)
 

Program nie ma ograniczeń co do liczby wprowadzonych rekordów do bazy danych. Aplikacja jest w stanie bezproblemowo przechowywać dziesiątki tysięcy rekordów w swojej bazie danych.

Wersja MAX programu została rozszerzona o moduł do obsługi dokumentów kasowych, a także funkcje związane z zarządzaniem sprzedażą i zakupami. Dzięki tym dodatkom program stał się jeszcze bardziej wszechstronny i efektywny. Warto również zaznaczyć, że nasza aplikacja pozwala na wydajne i szybkie działanie w środowisku online.


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe pacjentówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Sprzedaż i zakupyNieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieTakTak
Płatności onlineNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieTakTak
Korekty dokumentówNieTakTak
Noty korygująceNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieTakTak
Dowód dostawyNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasoweNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Historia wizytTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Drukowanie receptNieNieTak
MagazynNieNieTak
Prowadzenie 1 magazynuNieNieTak
Kontrola daty ważności produktuNieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Prowadzenie 3 magazynówNieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieNieTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,ENieNieTak
Przebieg zatrudnieniaNieNieTak
Doświadczenie zawodoweNieNieTak
CertyfikatyNieNieTak
Rejestracja pacjentówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Rozliczenie finansówNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Baza Danych

Asystent Chmura Baza Danych – to innowacyjne, oparte na technologii chmurowej rozwiązanie, które umożliwia dowolną ilość wpisów. To zastępstwo dla...

od 9.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Faktura

Program Asystent Chmura Faktura to wersja przeglądarkowa oprogramowania do tworzenia faktur, obsługi zamówień, gospodarki magazynowej oraz obsługi zapytań...

od 12.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Gabinet Lekarski 2025

Program Asystent Gabinet Lekarski jest dedykowany prywatnym gabinetom lekarskim, przychodniom medycznym oraz innym placówkom z branży medycznej. Służy on do...

od 295.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top