Program do nadzorowania budynków


działa w systemie Windows
kontrola terminów przeglądów technicznych
baz danych kontaktowych kontrahentów

Asystent Nadzór Budynków 2025



Asystent Nadzór Budynków to aplikacja przeznaczona do kontrolowania różnego rodzaju przeglądów związanych z budynkami. Program ma możliwość przechowania dokumentacji obiektu w postaci załączników w różnych formatach, zdjęć obiektu czy uszkodzeń w dowolnym formacie, podstawowych informacji o budynkach czy kontrahentach. W przejrzysty dla użytkownika sposób pokazuje ile dni pozostało do danego przeglądu.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Nadzór Budynków 2025 PRO - 6 miesięcy 226.00 PLN
183.74 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 PRO - 1 rok 434.00 PLN
352.85 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1421.00 PLN
1155.28 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 BIZNES - 6 miesięcy 434.00 PLN
352.85 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 BIZNES - 1 rok 700.00 PLN
569.11 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1538.00 PLN
1250.41 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 MAX - 6 miesięcy 477.00 PLN
387.80 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 MAX - 1 rok 856.00 PLN
695.93 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1896.00 PLN
1541.46 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Program do nadzorowania obiektów posiada funkcje sieciowe, dzięki czemu łatwo możemy rozbudować program o kolejne licencje a co za tym idzie, pracować w wielu użytkowników równocześnie. W aplikacji bardzo łatwo przeszukuje się szukane obiekty. Można również skorzystać z szukania zaawansowanego oraz drukowania listy rekordów czy zapisu ich do PDF. Dzięki funkcji wysyłania SMS-ów oraz e-mailingu program daje możliwość informowania klientów o wygasających terminach przeglądów czy kończonych się umowach najmu. Program nie posiada limitów na ilość baz danych oni ilość rekordów w bazie.

Najważniejsze możliwości programu:

  • Możliwość tworzenia rejestru obiektów wraz z możliwością dodawania załączników oraz galerii zdjęć
  • Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów
  • Prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej
  • Tworzenie ofert i zapytań
  • Sporządzanie umów
  • Wystawianie faktur


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Rejestr obiektów TakTakTak
Miniaturka na liście rekordów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie grup obiektów TakTakTak
Galeria zdjęć dla obiektu NieTakTak
Wiązania obiektów ze sobą NieNieTak
Kontrola wyposażenia obiektu NieNieTak
Rejestr zgłoszeń urządzeń TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Magazyn TakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu TakTakTak
Kontrola daty ważności produktu TakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów TakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN TakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Zapytania i Oferty TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Komentarze na dokumentach NieTakTak
Oferta w języku angielskim NieTakTak
Oferty w cenach A,B,C NieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawy NieNieTak
Sprzedaż i zakupy TakTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY TakTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 TakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB TakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku TakTakTak
Wezwanie do zapłaty TakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży TakTakTak
Korekty dokumentów TakTakTak
Noty korygujące TakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym TakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży TakTakTak
Sortowanie produktów na fakturze TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo TakTakTak
Wydruk pól dodatkowych TakTakTak
Dowód dostawy TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Rejestr umów TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Strony umowy NieNieTak
Osoby realizujące NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Opiekun umowy NieNieTak
Statusy umowy NieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIK TakTakTak
Limit pojazdów
PRO - 50 pojazdów
BIZNES - 100 pojazdów
MAX - 200 pojazdów
TakTakTak
Odczyty kodów QR (aztec) MAX - 100 miesięcznie TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Ewidencja paliwa TakTakTak
Ewidencja przebiegu TakTakTak
Naprawy i wymiany TakTakTak
Badania techniczne TakTakTak
Ubezpieczenia TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Dodawanie załączników TakTakTak
Dodawanie pól dodatkowych TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Kontrola tachografu NieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość! NieNieTak
Rejestr pism TakTakTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Dodawanie załączników TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Zamówienia NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Rejestr urządzeń TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieTak
Ubezpieczenia NieNieTak
Urlopy NieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieTak
Zdjęcia NieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieTak
Certyfikaty NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Pobieranie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Wypowiedzi do projektów NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieTakTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania TakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Finanse TakTakTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Nadzór Budynków

Program Asystent Chmura Nadzór Budynków to aplikacja przeznaczona do kontrolowania oraz zarządzania różnego rodzaju przeglądów związanych z budynkami. Dzięki...

od 31.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Rejestr Umów 2025

Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na...

od 156.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 292.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?
Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?
Przypomnienie z dowolną treścią
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?
W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?
Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?
Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?
Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?
Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?
Dodowanie wielu kont bankowych
Działanie programu w tle
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych
Import danych z pliku CSV w chmurze
Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?
Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?
Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura
Połączenie z bazą zdalną
Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Przypomnienie z dowolną treścią
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?
Zmiana hasła do logowania
Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO
Zobacz filmy instruktażowe
Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.