Program do nadzorowania budynków oraz obiektów budowlanych w chmurze


kontrola ważnych terminów przeglądów
możliwość dodawania załączników oraz zdjęć

Asystent Chmura Nadzór Budynków



Program Asystent Chmura Nadzór Budynków to aplikacja przeznaczona do kontrolowania oraz zarządzania różnego rodzaju przeglądów związanych z budynkami. Dzięki zgromadzonym informacjom w jednym miejscu nie zapomnisz o kontroli, przeglądach, remontach, konserwacjach czy naprawach. To prosty i łatwy w obsłudze program, nie wymagający specjalistycznej wiedzy. Program zawiera wiele modułów ułatwiający pracę w firmie nadzorującej obiekty budowalne. Podstawowym modułem jest rejestr obiektów, w którym możemy tworzyć grupy obiektów, dodawać zdjęcia dla obiektu, wiązać obiekty ze sobą oraz wpisać kontrolę obiektu.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Nadzór Budynków PRO - 1 miesiąc 28.00 PLN
22.76 PLN (netto)
Asystent Chmura Nadzór Budynków BIZNES - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Nadzór Budynków MAX - 1 miesiąc 70.00 PLN
56.91 PLN (netto)
Asystent Chmura Nadzór Budynków PRO - 6 miesięcy 142.00 PLN
115.45 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Nadzór Budynków PRO - 1 rok 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
Asystent Chmura Nadzór Budynków BIZNES - 6 miesięcy 362.00 PLN
294.31 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Nadzór Budynków MAX - 6 miesięcy 411.00 PLN
334.15 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Nadzór Budynków BIZNES - 1 rok 584.00 PLN
474.80 PLN (netto)
Asystent Chmura Nadzór Budynków MAX - 1 rok 662.00 PLN
538.21 PLN (netto)
 

Program ma możliwość przechowywania załączników w różnych formatach, zdjęć, podstawowych informacji o budynkach czy kontrahentach. W przejrzysty dla użytkownika sposób pokazuje ile dni pozostało do danego przeglądu.

W module dane kontaktowe po wprowadzeniu danych tworzy się baza danych kontrahentów czy pracowników. Mamy możliwość dodawania nielimitowaną ilość kontrahentów i osób. Jest grupowanie danych kontaktowych. Przypisywanie pracowników do wprowadzonych firm oraz tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów.

Moduł magazyn pozwala na utworzenie kilku magazynów. Możemy dodawać produkty i przypisać im indeksy magazynowe, dodawać zdjęcia produktów, drukowanie dokumentów magazynowych czy wiele innych. W module nadzór maszyn możemy tworzyć kategorie, podzespoły, dodawać zdjęcia lub planować zadania. Mamy możliwość tworzyć oferty i wysyłać zapytania dla kontrahentów. Sprzedaż i zakup pozwala na wystawianie faktury, rachunków i paragonów. Możemy eksportować do formatu JPK VAT, JPK FKTURY. Moduł umożliwia wystawienie wezwania do zapłaty oraz wydruk wielu potrzebnych raportów.

W rejestrze pism dodajemy wszelkiego rodzaju pisma, załączniki lub zdjęcia.

Moduł rejestr pojazdów pozwala na ewidencjonowanie paliwa, przebiegu samochodu. Możemy wprowadzać terminy badań technicznych, napraw i wymian, ubezpieczeń. Aby nie przegapić terminu możemy ustawić sobie przypomnienia.

Mamy możliwość zaplanowania zadania i przydzielenia go danego wykonawcy. Możemy dzielić zadania na podzadania (etapy realizacji) oraz tworzyć projekty.

W programie możemy tworzyć dowolną ilość baz danych, rozbudować informacje o firmie, mamy opcje zarządzania użytkownikami, oznaczać rekordy kolorem, wysyłać wiadomość do użytkowników oraz wiele innych przydatnych opcji.

Aplikacja ma wbudowaną skrzynkę pocztową, gdzie w jednym miejscu bez wychodzenia z programu, można wysłać e-maile do klientów o wygasających umowach lub kończących się umowach najmu.

Kupując inne programy z serii Asystent są one kompatybilne ze sobą.

Możliwością programu jest to, że można dokupić licencje na dowolną ilość stanowisk, potrzebną w danej firmie.
Program Asystent Chmura Nadzór Budynków działa na wielu systemach Windows, IOS, Android oraz Linux.

Najważniejsze możliwości programu:

  • Możliwość tworzenia rejestru obiektów wraz z możliwością dodawania załączników oraz galerii zdjęć
  • Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów
  • Prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej
  • Tworzenie ofert i zapytań
  • Sporządzanie umów
  • Wystawianie faktur

Do programu na okres 12 miesięcy dołączona jest pomoc techniczna (tickety) oraz aktualizacje do programu.

Dostępność do programu mamy z dowolnego miejsca z przeglądarki internetowej np. z telefonu, tabletu. W każdym momencie mamy wgląd do swojej bazy danych oraz mamy stały kontakt z klientem. Program umożliwia sprawdzanie informacji w każdej chwili.


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

 

 

 

 

 

 

 

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Rejestr obiektówTakTakTak
Miniaturka na liście rekordówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie grup obiektówTakTakTak
Galeria zdjęć dla obiektuNieTakTak
Wiązania obiektów ze sobąNieNieTak
Kontrola wyposażenia obiektuNieNieTak
Rejestr zgłoszeń urządzeńTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
MagazynTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Zapytania i OfertyTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Komentarze na dokumentachNieTakTak
Oferta w języku angielskimNieTakTak
Oferty w cenach A,B,CNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieTak
Sprzedaż i zakupyTakTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYTakTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7TakTakTak
Płatności onlineTakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBTakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuTakTakTak
Wezwanie do zapłatyTakTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailTakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyTakTakTak
Korekty dokumentówTakTakTak
Noty korygująceTakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymTakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyTakTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.TakTakTak
Wydruk pól dodatkowychTakTakTak
Dowód dostawyTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Rejestr umówTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Opiekun umowyNieNieTak
Statusy umowyNieNieTak
Podwykonawcy do umowyNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowyNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt.NieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIKTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Ewidencja paliwaTakTakTak
Ewidencja przebieguTakTakTak
Naprawy i wymianyTakTakTak
Badania techniczneTakTakTak
UbezpieczeniaTakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Dodawanie pól dodatkowychTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Kontrola tachografuNieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość!NieNieTak
Rejestr pismTakTakTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzącychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
ZamówieniaNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Rejestr urządzeńTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,ENieNieTak
Przebieg zatrudnieniaNieNieTak
Doświadczenie zawodoweNieNieTak
CertyfikatyNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Wypowiedzi do projektówNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieTakTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Nadzór Urządzeń Pomiarowych

Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Pomiarowych to aplikacja WWW działająca na najnowszych przeglądarkach internetowych z powodzeniem wykorzystywana firmach...

od 28.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Nadzór Maszyn

Nadzorowanie Maszyn w chmurze to aplikacja WWW przeznaczona dla firm posiadających rozbudowany park maszynowy, nad którym trzeba zapanować. Aby wprowadzić...

od 30.75 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Nadzór Budynków 2024

Asystent Nadzór Budynków to aplikacja przeznaczona do kontrolowania różnego rodzaju przeglądów związanych z budynkami. Program ma możliwość przechowania...

od 205.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top