Program do nadzorowania budynków


działa w systemie Windows
kontrola terminów przeglądów technicznych
baz danych kontaktowych kontrahentów

Asystent Nadzór Budynków 2025



Asystent Nadzór Budynków to aplikacja przeznaczona do kontrolowania różnego rodzaju przeglądów związanych z budynkami. Program ma możliwość przechowania dokumentacji obiektu w postaci załączników w różnych formatach, zdjęć obiektu czy uszkodzeń w dowolnym formacie, podstawowych informacji o budynkach czy kontrahentach. W przejrzysty dla użytkownika sposób pokazuje ile dni pozostało do danego przeglądu.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Nadzór Budynków 2025 PRO - 6 miesięcy 205.00 PLN
166.67 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 BIZNES - 6 miesięcy 395.00 PLN
321.14 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 PRO - 1 rok 395.00 PLN
321.14 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 MAX - 6 miesięcy 434.00 PLN
352.85 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 BIZNES - 1 rok 636.00 PLN
517.07 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 MAX - 1 rok 778.00 PLN
632.52 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1292.00 PLN
1050.41 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1398.00 PLN
1136.59 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Budynków 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1724.00 PLN
1401.63 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Program do nadzorowania obiektów posiada funkcje sieciowe, dzięki czemu łatwo możemy rozbudować program o kolejne licencje a co za tym idzie, pracować w wielu użytkowników równocześnie. W aplikacji bardzo łatwo przeszukuje się szukane obiekty. Można również skorzystać z szukania zaawansowanego oraz drukowania listy rekordów czy zapisu ich do PDF. Dzięki funkcji wysyłania SMS-ów oraz e-mailingu program daje możliwość informowania klientów o wygasających terminach przeglądów czy kończonych się umowach najmu. Program nie posiada limitów na ilość baz danych oni ilość rekordów w bazie.

Najważniejsze możliwości programu:

  • Możliwość tworzenia rejestru obiektów wraz z możliwością dodawania załączników oraz galerii zdjęć
  • Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów
  • Prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej
  • Tworzenie ofert i zapytań
  • Sporządzanie umów
  • Wystawianie faktur


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Rejestr obiektów TakTakTak
Miniaturka na liście rekordów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie grup obiektów TakTakTak
Galeria zdjęć dla obiektu NieTakTak
Wiązania obiektów ze sobą NieNieTak
Kontrola wyposażenia obiektu NieNieTak
Rejestr zgłoszeń urządzeń TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Magazyn TakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu TakTakTak
Kontrola daty ważności produktu TakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów TakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN TakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Zapytania i Oferty TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Komentarze na dokumentach NieTakTak
Oferta w języku angielskim NieTakTak
Oferty w cenach A,B,C NieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawy NieNieTak
Sprzedaż i zakupy TakTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY TakTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 TakTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB TakTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku TakTakTak
Wezwanie do zapłaty TakTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży TakTakTak
Korekty dokumentów TakTakTak
Noty korygujące TakTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym TakTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży TakTakTak
Sortowanie produktów na fakturze TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo TakTakTak
Wydruk pól dodatkowych TakTakTak
Dowód dostawy TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Rejestr umów TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Strony umowy NieNieTak
Osoby realizujące NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Opiekun umowy NieNieTak
Statusy umowy NieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIK TakTakTak
Limit pojazdów
PRO - 50 pojazdów
BIZNES - 100 pojazdów
MAX - 200 pojazdów
TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Ewidencja paliwa TakTakTak
Ewidencja przebiegu TakTakTak
Naprawy i wymiany TakTakTak
Badania techniczne TakTakTak
Ubezpieczenia TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Dodawanie załączników TakTakTak
Dodawanie pól dodatkowych TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Kontrola tachografu NieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość! NieNieTak
Rejestr pism TakTakTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Dodawanie załączników TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Zamówienia NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Rejestr urządzeń TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieTak
Ubezpieczenia NieNieTak
Urlopy NieNieTak
Zdjęcia NieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieTak
Certyfikaty NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Wypowiedzi do projektów NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieTakTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania TakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Finanse TakTakTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Nadzór Budynków

Program Asystent Chmura Nadzór Budynków to aplikacja przeznaczona do kontrolowania oraz zarządzania różnego rodzaju przeglądów związanych z budynkami. Dzięki...

od 28.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Rejestr Umów 2025

Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne informacje na...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 265.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?

Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli

 
 
W kolejnym oknie mamy możliwość zdefiniowania listy wyświetlanych kolumn.
 
Asystent pozwala także na zmianę kolejności wyświetlanych kolumn. Wystarczy przycisnąć lewy klawisz myszy na nagłówku danej kolumny, a następnie bez puszczania tego przycisku, przesuwać wybraną kolumnę w nowe miejsce.
Czy na programie można pracować w wielu użytkowników online

Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.

Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?

Program Asystent Faktura daje możliwość wystawiania dokumentów w dwóch wariantach: obliczania od cen netto i od cen brutto.
Domyślnym typem obliczeń jest obliczenia od cen netto.

W przypadku typu obliczeń od netto program do zestawienia faktury sumuje wartości netto z poszczególnych pozycji następnie od nich zostaje obliczony podatek VAT oraz kwota brutto.

W przypadku wyboru wariantu od cen brutto podstawą obliczeń jest suma wartości brutto poszczególnych wartości następnie od niej zostanie wyliczony VAT, od tej wartości.

Typy obliczeń zostały wprowadzone po to aby minimalizować wartość błędów podczas obliczeń podatku VAT o „tak zwany 1 grosz”.

Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?

Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejść w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".


W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.

 
 
Należy jednak pamiętać, że w produktach znajdujących się w magazynie stawki nie ulegną zmianie. Aby szybko je uaktualnić, należy z menu Narzędzia wybrać Narzędzia administracyjne, a następnie "Specjalne" .
 
Klikając przycisk Zmień stawki VAT sprzedaży na magazynie możemy zmienić stawki na dowolną wartość.
Uwaga! Korzystając z drukarek fiskalnych, należy pamiętać o dokonaniu w nich modyfikacji (zmiany stawek VAT)!
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?

Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od promocji jaka aktualnie obowiązuje.

Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?

Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.

Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.

Możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrać Zaawansowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.

Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!

W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?

Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.

 
 

To, po których polach następuje wyszukiwanie możemy zmienić wciskając w polu Szukaj prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybierając Szukane pola.
 
 
Wybierając jednak z tego samego menu opcję Szukanie zaawansowane sprawimy, że poniżej pola Szukaj pojawi się dodatkowy panel, za pośrednictwem którego możemy przeszukiwać tabelę po wybranych kolumnach.
 
 
Panel wyszukiwania zaawansowanego uzyskamy również klikając w lupę widoczny po lewej stronie od słowa Szukaj.

 

Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?

Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania oprogramowania.

Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?

 

 

Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres kontakt@meteoryt.pl


 

Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?

Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.

Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres kontakt@meteoryt.pl

Dodowanie wielu kont bankowych
Edycja szablonu
Aby edytować szablon wydruku faktury w pierwszej kolejności potrzebna jest znajomość języka HTML.
1.Następnie należy wejść w zakładkę NARZĘDZIA -> EDYTOR SZABLONÓW


2.Wybieramy zakładkę SPRZEDAŻ I ZAKUP -> faktura_std.tpl
3.Edytujemy tą strukturę, którą chcemy mieć zmienioną na wydruku



4. Zapisanie wprowadzonych zmian pieczętujemy wybierając czarną dyskietkę
5. Gdy mamy już wprowadzone zmiany szablon jest wtedy szablonem indywidualnym, jeżeli chcemy ponownie wrócić do oryginalnego szablonu wydruku należy wybrać dwie zielone strzałki.



 
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych

https://www.youtube.com/watch?v=S-KrFg_QnPQ

Import danych z pliku CSV w chmurze

Aby zaimportować dane do bazy z pliku CSV, w pierwszej kolejności wybieramy moduł do którego ma odbyć się import.

 1. Wchodzimy w moduł np. Dane Kontaktowe-> klikamy w trzy pionowe kropki->  Importuj dane.

 

 

2. Automatycznie zaznacza nam się tabela modułu, w którym się znajdujemy, wybieramy opcję -> DALEJ.

 

 

3. Wczytujemy plik do importu, ustawiamy separator zgodnie z parametrami pliku -> DALEJ.

 

 

4.  W następnym kroku wybieramy kolumny, z których dane mają zostać zaimportowane, po zakończeniu procesu klikamy opcję -> IMPORTUJ. Dane powinny pojawić się w module do którego został wykonany import.

Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?

1. Aby przetestować usługę hostingową, wystarczy wejść w podany link: https://meteoryt.pl/asystentchmura/pr-500/Hosting_Chmura__1_rok

2. Następnie wypełnić krótki formularz, dane do usługi zostaną wysłane na adres mailowy.

3. Po otrzymanie danych, należy utworzyć nową bazę danych, następnie wprowadzić wcześniej otrzymane dane do połączenia z serwerem.

W tym celu zachęcamy do skorzystania z instrukcji z linku: https://meteoryt.pl/Polaczenie_z_baza_zdalna-h767.html

 

 

 

Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?

https://www.youtube.com/watch?v=djDD_Zu3bYI

Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura

Jeżeli chcemy nadać uprawnienia dla grupy użytkowników wchodzimy w zakładkę Menu-> Ustawienia/Użytkownicy/Lista użytkowników

Klikamy w opcję Kategorii

Na kategoriach klikamy opcję ''kropek'' i dodajemy odpowiednie grupy

Gdy wszystkie grupy mamy już Dodane klikamy przy nich ponownie opcję ''kropek'' i wybieramy Uprawnienia i je konfigurujemy.
Kolorem czerwonym wyłączamy poszczególne opcje. Jeżeli konfiguracja została zakończona to zamykamy okno.






Następnie przypisujemy do wybranej kategorii użytkownika. W tym celu zaznaczamy pole ''kwadratu'' na danym rekordzie-> zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Wskazujemy kategorię.













Po nadaniu uprawnień dla wszystkich grup przypisujemy do nich użytkowników klikając na nich zaznaczając opcję ''kwadracika'' -> Zarządzaj-> przypisz do kategorii.


 



Połączenie z bazą zdalną

Aby połączyć się do bazy zdalnej należy wejść w zakładkę:

Baza danych-> Otwórz




Następnie wybieramy przycisk Dodaj-> Uzupełniamy dane  do połączenia z serwerem

1. Przykładowe Dane do połączenia ze zdalną bazą danych na przykładzie MySQL:








Po uzupełnieniu danych do połączenia wybieramy-> Zapisz i zamknij. Czynności powtarzamy na każdym stanowisku.

 

Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Aby przypisać taką samą konfigurację dla użytkownika należy:


1. Wejść w zakładkę Ustawienia -> Użytkownicy -> Lista użytkowników






2. Na liście wybrać osobę do której chcemy przypisać konfigurację od innego użytkownika -> Edytuj.






3. Przejść do zakładki -> Zaawansowane -> Załącz konfigurację innego użytkownika. Następnie wybieramy osobę z listy -> Zapisz i zamknij.



Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?

Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.

Zmiana hasła do logowania

Zmiana hasła dotyczy tylko konta Administratora programu w wersji chmurowej.

 

1. Zaloguj się do swojego konta na naszej stronie: https://meteoryt.pl/

 

 

2. Wybierz program, którego ma dotyczyć zmiana, następnie opcję -> Resetuj hasło dla Administratora

 

 

 

Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO

Witam.

W przypadku spowolnionej pracy na programie w wersji PRO zalecamy przeniesienie danych do bazy zdalnej. W tym celu należy:

1. Utworzyć nową pustą bazę danych z protokołem -> Lokalna meteoryt.

Wchodzimy w zakładkę Baza danych-> Otwórz -> Dodaj -> wprowadzamy nazwę bazy danych-> wybieramy protokół ''Lokalna meteoryt''.

2. Aby przenieść dane do nowo utworzonej bazy, należy w pierwotnej bazie danych, z której dane będą przenoszone utworzyć migrację danych.

Zakładka -> Baza danych-> utwórz kopię bezpieczeństwa -> migracja danych.

 

3. Po zakończeniu tworzenia migracji danych logujemy się do nowo utworzonej bazy, następnie odtwarzamy plik migracyjny.

Zakładka -> Baza danych-> Odtwórz z kopii bezpieczeństwa -> wskazujemy wcześniej utworzony plik -> Rozpocznij.

 

Zobacz filmy instruktażowe

Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u

Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top