Program do nadzorowania maszyn


program dla Windows
kontrola ważnych terminów przeglądów

Asystent Nadzór Maszyn 2025



Program Nadzór Maszyn dedykowany jest dla firm produkcyjnych, które chciałyby prowadzić ewidencję posiadanych maszyn, urządzeń czy podzespołów. Uzupełniając odpowiednie rekordy możemy określić datę produkcji, serwisowania, przeglądów danych urządzeń. Ponadto jak zostało to zawarte wyżej, istnieje możliwości ewidencji maszyn, określając jej typ, symbole, nr ewidencyjne, seryjne, kod kreskowy, typ własności a także prowadzenie szczegółowej dokumentacji, tworzenie harmonogramu czynności do wykonania przeglądu, zgłaszanie awarii maszyn do działu technicznego.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Nadzór Maszyn 2025 PRO - 6 miesięcy 217.00 PLN
176.42 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 PRO - 1 rok 319.00 PLN
259.35 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1033.00 PLN
839.84 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 BIZNES - 6 miesięcy 345.00 PLN
280.49 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 BIZNES - 1 rok 605.00 PLN
491.87 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1718.00 PLN
1396.75 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 MAX - 6 miesięcy 377.00 PLN
306.50 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 MAX - 1 rok 659.00 PLN
535.77 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Nadzór Maszyn 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
2369.00 PLN
1926.02 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Korzystając z uzupełnionych danych maszyn, urządzeń, możemy wydrukować kompleksową dokumentację ze specyfikacją maszyny ze zdjęciem, którą możemy załączyć do dokumentacji tradycyjnej. Ważną opcją jest moduł opiekunów, tzn. określenie osoby, firmy, która dokonuje nadzoru nad działaniem urządzenia oraz jego napraw. Korzystając z opcji przypomnień nigdy nie zapomnimy o terminie eksploatacji maszyn, dzięki czemu unikniemy nieprzyjemności związanych z awariami oraz kontroli ze strony odpowiednich jednostek.

W edycji maszyny mamy możliwość zapisu danych kontaktowych o firmie serwisującej, od kogo została zakupiona czy lokalizacji danej maszyny oraz prowadzania historii użytkowników danej maszyny. Przechowując pełną dokumentację danych kontaktowych umożliwimy szybszą reakcję w przypadku nagłej potrzeby poinformowania np. firmy serwisowej o awarii. Moduł maszyn współpracuje z modułem zgłoszeń, który ukazuje nam wszystkie zgłoszenia utworzone do danej maszyny, które możemy wyszukiwać, eksportować czy przeszukiwać.

Dodatkowo program zawiera możliwość planowania przeglądów dla danej maszyny, wprowadzenie czasu pracy maszyny przy, które dany przegląd ma wystąpić Po wykonaniu przeglądu mechanik aktualizuję status przeglądu dzięki czemu osoba nadzorująca widzi na bieżąco statusy przeglądów.

Program Nadzoru maszyn zawiera również, możliwość wprowadzenia czynności w przeglądzie dla każdej maszyny, dzięki czemu mechanik podczas wydruku karty przeglądu
wie w jakie czynności powinien wykonać podczas przeglądów okresowych maszyn.

Wybrane możliwości programu:

  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o terminie przeglądów maszyn,
  • wprowadzenie czasu pracy maszyny
  • informacje o urządzeniach, podzespołach i innych maszynach powiązanych z daną maszyną
  • historia napraw, awarii;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu oraz pracowników;
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);
  • pełna obsługa danych kontaktowych;
  • łatwe wyszukiwanie informacji;
  • dodanie zdjęć i załączników
  • wydruki karty naprawy maszyny
  • wydruk zlecenia serwisowego oraz protokołu likwidacji


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Rejestr zgłoszeń urządzeń TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Magazyn NieTakTak
Prowadzenie 1 magazynu NieTakTak
Kontrola daty ważności produktu NieTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Prowadzenie 3 magazynów NieTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN NieTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Nadzór Maszyn TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Podzespoły NieNieTak
Powiązane maszyny NieNieTak
Zaplanowane zadania NieNieTak
Zapytania i Oferty NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Komentarze na dokumentach NieNieTak
Oferta w języku angielskim NieNieTak
Oferty w cenach A,B,C NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawy NieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieNieTak
Wezwanie do zapłaty NieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieNieTak
Korekty dokumentów NieNieTak
Noty korygujące NieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieNieTak
Sortowanie produktów na fakturze NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Dowód dostawy NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa dat miesięcznych NieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieNieTak
Faktury WNT NieNieTak
Faktury WDT NieNieTak
Zysk na fakturze NieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieNieTak
Faktury walutowe NieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Zamówienia NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak

Rejestr pojazdów

NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIK NieNieTak
Limit pojazdów
PRO - 50 pojazdów
BIZNES - 100 pojazdów
MAX - 200 pojazdów
NieNieTak
Odczyty kodów QR (aztec) MAX - 100 miesięcznie NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Ewidencja paliwa NieNieTak
Ewidencja przebiegu NieNieTak
Naprawy i wymiany NieNieTak
Badania techniczne NieNieTak
Ubezpieczenia NieNieTak
Dodawanie przypomnień NieNieTak
Dodawanie załączników NieNieTak
Dodawanie pól dodatkowych NieNieTak
Galeria zdjęć NieNieTak
Kontrola tachografu NieNieTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość! NieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieTak
Ubezpieczenia NieNieTak
Urlopy NieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieTak
Zdjęcia NieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieTak
Certyfikaty NieNieTak
Serwis i reklamacje NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMA NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Książka Korespondencji NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów NieTakTak
Dekretacja korespondencji NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieTakTak
Rejestru faktur NieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieTak
Rejestr umów NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Strony umowy NieNieTak
Osoby realizujące NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Opiekun umowy NieNieTak
Statusy umowy NieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Pobieranie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania TakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Załączniki TakTakTak
Finanse TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Wszystkie
POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Nadzór Maszyn

Nadzorowanie Maszyn w chmurze to aplikacja WWW przeznaczona dla firm posiadających rozbudowany park maszynowy, nad którym trzeba zapanować. Aby wprowadzić...

od 34.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Produkcja 2025

Program do zarządzania zleceniami produkcyjnymi w firmach, gdzie dostęp do bazy zleceń produkcyjnych jest możliwy przez wielu użytkowników. Aplikacja pozwala...

od 226.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 292.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?
Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?
Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?
Przypomnienie z dowolną treścią
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?
W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?
Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?
Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?
Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?
Dodowanie wielu kont bankowych
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych
Import danych z pliku CSV w chmurze
Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?
Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?
Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura
Połączenie z bazą zdalną
Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Przypomnienie z dowolną treścią
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?
Zmiana hasła do logowania
Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO
Zobacz filmy instruktażowe
Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.