Program do prowadzenia placówek medycznych


dedykowany dla szpitali, przychodni
kontroluje ważne terminy dla urządzeń
możliwa praca sieciowa w wersji Biznes i MAX

Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2025



Rejestr Urządzeń Medycznych to oprogramowanie przeznaczone dla przychodni lekarskich, prywatnych gabinetów medycznych, szpitali oraz wszelkich innych placówek z branży medycznej. Program został zaprojektowany z myślą o szczegółowym katalogowaniu danych urządzeń medycznych, kontroli terminów przeglądów urządzeń i oprogramowania itp. W przypisanych modułach można adnotować szczegółowe informacje o poszczególnych urządzeniach, wyszczególniając takie aspekty jak między innymi: markę urządzenia, numery seryjne oraz ewidencyjne, dane o firmach serwisujących urządzenie.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2025 PRO - 1 rok 728.00 PLN
591.87 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
3112.00 PLN
2530.08 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2025 BIZNES - 1 rok 896.00 PLN
728.46 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2025 BIZNES - dożywotnia
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
4289.00 PLN
3486.99 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2025 MAX - 1 rok 1209.00 PLN
982.93 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Rejestr Urządzeń Medycznych 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
5169.00 PLN
4202.44 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Po wprowadzeniu odpowiednich danych o danym sprzęcie możemy na bieżąco opisywać wszelkie awarie urządzeń uwzględniając szczegółowe usterki i pozostawić je w bazie dla personelu który zajmuje się serwisem sprzętu lub ewentualnie korzystając z danego modułu, za pomocą pól do wprowadzenia danych, firm które odpowiadają za serwis urządzeń uzyskując szybki kontakt, a co za tym idzie ekspresowe rozwiązanie awarii. Funkcje powiadomień zagwarantują Ci przypomnienie o terminach serwisu, przeglądów urządzeń. Kontakt z serwisami, kontrahentami, oraz pracownikami zapewnia wbudowany moduł skrzynki pocztowej oraz system powiadomień sms. Poza operowaniem danymi na temat sprzętu, możemy wprowadzić do systemu dane ewidencyjne pracowników, pacjentów którzy korzystają z danych urządzeń medycznych, jakie usługi są świadczone przez dany sprzęt oraz określić systematyczność operacji na poszczególnym urządzenia.

Wybrane możliwości programu:

  • paszport elektroniczny dla urządzenia
  • protokoły przekazania sprzętu
  • kontrola opiekunów
  • raporty i statystyki
  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o terminie przeglądów urządzeń medycznych, ważnych spotkaniach;
  • historia napraw, awarii;
  • prowadzenie ewidencji sprzętu oraz pracowników;
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny);
  • pełna obsługa danych kontaktowych;
  • łatwe wyszukiwanie informacji;


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Rejestr oprogramowania NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Przypisanie do urządzenia użytkownika lub opiekuna NieTakTak
Kategorie urządzeń NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Możliwość dodania finansów do urządzenia NieTakTak
Rejestr urządzeń medycznych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Galerie zdjęć NieTakTak
Rejestr zgłoszeń medycznych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Książka Korespondencji TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów TakTakTak
Dekretacja korespondencji NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieTakTak
Rejestru faktur NieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieTak
Rejestr umów NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Strony umowy NieNieTak
Osoby realizujące NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Opiekun umowy NieNieTak
Statusy umowy NieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieTak
Rejestr opinii i ekspertyz prawnych NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Dodawanie załączników NieTakTak
Możliwość dodawania osoby tworzącej opinię/ekspertyzę NieTakTak
Możliwość wpisania przepisu prawnego NieNieTak
Możliwość dodawania pól dodatkowych NieNieTak
Rejestr Decyzji NieNieTak
Rodzaj Decyzji (przychodząca, wychodząca) NieNieTak
Statusy Decyzji NieNieTak
Dodawanie załączników NieNieTak
Możliwość dodawania pól dodatkowych NieNieTak
Rejestr Wniosków NieNieTak
Przedmiot wniosku NieNieTak
Dodawanie załączników NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Możliwość tworzenia pól dodatkowych NieNieTak
Dodawanie wypowiedzi NieNieTak
Możliwość dodawania informacji o opłacie i płatności wniosku NieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieTak
Ubezpieczenia NieNieTak
Urlopy NieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieTak
Zdjęcia NieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieTak
Certyfikaty NieNieTak
Dokumentacja NieTakTak
Możliwość nadania statusu oraz typu dokumentacji NieTakTak
Dodawanie uwag NieTakTak
Dodawanie załączników NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Pobieranie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Wszystkie
POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych

Rejestr Urządzeń Medycznych w Chmurze to aplikacja internetowa przeznaczona do prowadzania rejestru urządzeń w placówkach medycznych. Aplikacja umożliwia...

od 24.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 292.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Gabinet Lekarski 2025

Program Asystent Gabinet Lekarski jest dedykowany prywatnym gabinetom lekarskim, przychodniom medycznym oraz innym placówkom z branży medycznej. Służy on do...

od 324.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?
Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?
Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?
Przypomnienie z dowolną treścią
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?
W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?
Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?
Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?
Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?
Dodowanie wielu kont bankowych
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych
Import danych z pliku CSV w chmurze
Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?
Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?
Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura
Połączenie z bazą zdalną
Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Przypomnienie z dowolną treścią
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?
Zmiana hasła do logowania
Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO
Zobacz filmy instruktażowe
Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.