Program do prowadzenia wypożyczalni


działa pod Windows
posiada moduły związane z fakturowaniem i magazynowaniem

Asystent Wypożyczalnia 2025



Program Wypożyczalnia jest przeznaczony dla przedsiębiorców zajmującym się wypożyczaniem swoich produktów, sprzętu technicznego, samochodów itd. Oprogramowanie składa się dwóch głównych modułów. Mianowicie, moduł danych kontaktowych pozwala na pełną administracje danych klientów firmy, również tu przypisywane są produkty wypożyczone lub zarezerwowane przez danego klienta.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Wypożyczalnia 2025 PRO - 6 miesięcy 244.00 PLN
198.37 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 PRO - 1 rok 473.00 PLN
384.55 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1185.00 PLN
963.41 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 BIZNES - 6 miesięcy 434.00 PLN
352.85 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 BIZNES - 1 rok 661.00 PLN
537.40 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1659.00 PLN
1348.78 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 MAX - 6 miesięcy 499.00 PLN
405.69 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 MAX - 1 rok 917.00 PLN
745.53 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Wypożyczalnia 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1896.00 PLN
1541.46 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Drugą funkcjonalnością jest moduł obsługi Wypożyczalni. Tu dodajemy wszystkie produkty, które mamy na stanie i które są dostępne do wypożyczenia dla klienta. Wyraźnie przedstawienie za pomocą oznaczeń rekordów kolorem, pomoże nam szybko określić czy dany produkt ma status „Wolny”, „Zarezerwowany” lub „Wypożyczony”. Na karcie danego produktu widzimy historię jego wypożyczenia oraz gdzie znajduje się obecnie. System powiadomień przypomina nam o terminach zwrotu danych przedmiotów. Całość aplikacji uzupełnia możliwość zdefiniowania własnej skrzynki pocztowej wewnątrz oprogramowania. Umożliwia nam to kontakt z klientami oraz przyjmowanie wszelkiej innej korespondencji. Program dla wypożyczalni jest również wyposażony w intuicyjny harmonogram graficzny wypożyczeń, dzięki któremu program jest szybki w obsłudze.

Wybrane funkcje programu:

  • tworzenie wypożyczenia na podstawie dokumentów wydania i zwrotu pojazdu
  • rezerwacja terminu wypożyczenia
  • generowanie umowy wypożyczenia
  • statusy wypożyczeń
  • moduł sprzedaż i zakupy (wszystkie typy faktur: faktura bez vat, proforma, zaliczka, WDT, paragon, nota obciążeniowa)
  • rejestr pojazdów
  • magazyn (dokumenty: WZ, PZ, RW, PW)


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Wypożyczalnia TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Sprzedaż i zakupy NieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieNieTak
Wezwanie do zapłaty NieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieNieTak
Korekty dokumentów NieNieTak
Noty korygujące NieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieNieTak
Sortowanie produktów na fakturze NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Dowód dostawy NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa dat miesięcznych NieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieNieTak
Faktury WNT NieNieTak
Faktury WDT NieNieTak
Zysk na fakturze NieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieNieTak
Faktury walutowe NieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIK TakTakTak
Limit pojazdów
PRO - 50 pojazdów
BIZNES - 100 pojazdów
MAX - 200 pojazdów
TakTakTak
Odczyty kodów QR (aztec) MAX - 100 miesięcznie TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Ewidencja paliwa TakTakTak
Ewidencja przebiegu TakTakTak
Naprawy i wymiany TakTakTak
Badania techniczne TakTakTak
Ubezpieczenia TakTakTak
Dodawanie przypomnień TakTakTak
Dodawanie załączników TakTakTak
Dodawanie pól dodatkowych TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Kontrola tachografu NieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość! NieNieTak
Dokumenty kasowe NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Wyciągi bankowe NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Magazyn NieTakTak
Prowadzenie 1 magazynu NieTakTak
Kontrola daty ważności produktu NieTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Prowadzenie 3 magazynów NieTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN NieTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Nadzór Maszyn TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Galeria zdjęć NieTakTak
Podzespoły NieNieTak
Powiązane maszyny NieNieTak
Zaplanowane zadania NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Rejestr umów NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Strony umowy NieNieTak
Osoby realizujące NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Opiekun umowy NieNieTak
Statusy umowy NieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Pobieranie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTak
Rozliczenie finansów NieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Wypożyczalnia

Program Asystent Wypożyczalnia Chmura to aplikacja dedykowana dla firm prowadzących wypożyczalnie. Najważniejsze cechy programu to: prowadzenie indeksu...

od 40.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Rejestr Pojazdów 2025

Rejestr Pojazdów to program do prowadzenia ewidencji pojazdów. Pozwala na rejestrowanie wymian i napraw pojazdu, historii przebiegu, kontroli ubezpieczeń,...

od 169.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 292.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?
Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?
Przypomnienie z dowolną treścią
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?
W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?
Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?
Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?
Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?
Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?
Dodowanie wielu kont bankowych
Działanie programu w tle
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych
Import danych z pliku CSV w chmurze
Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?
Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?
Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura
Połączenie z bazą zdalną
Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Przypomnienie z dowolną treścią
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?
Zmiana hasła do logowania
Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO
Zobacz filmy instruktażowe
Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.