Program dla wypożyczalni online


posiada możliwość wystawiania faktur
możliwość tworzenia kopii bezpieczeństwa bazy danych
możliwość zapisywania załączników i zdjęć w chmurze

Asystent Chmura Wypożyczalnia



Program Asystent Wypożyczalnia Chmura to aplikacja dedykowana dla firm prowadzących wypożyczalnie. Najważniejsze cechy programu to: prowadzenie indeksu przedmiotów wyposzczeń w postaci listy rekordów oznaczonych statusem dostępny lub wypożyczony oraz rejestracji wypożyczeń za pomocą dokumentów przyjęcia i wydania. Dodatkowe modułu udoskonalające prace wypożyczalni to prowadzenie rejestru pojazdów, kontrola ważność polis ubezpieczeniowych, przeglądów, baza klientów, historia kontraktów z klientem, powiadomienia SMS oraz możliwość dodania galerii zdjęć do przedmiotu oraz załączników z dokumentacją w dowolnym formacie.

Aplikacja Chmurowa dzięki zastosowanej technologii działającej w przeglądarkach internetowych świetnie nadaje się do pracy wieloosobowej z wielu oddziałów firm z dowolnego komputera podłączonego do Internetu.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Wypożyczalnia PRO - 1 miesiąc 36.00 PLN
29.27 PLN (netto)
Asystent Chmura Wypożyczalnia BIZNES - 1 miesiąc 50.00 PLN
40.65 PLN (netto)
Asystent Chmura Wypożyczalnia MAX - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Wypożyczalnia PRO - 6 miesięcy 185.00 PLN
150.41 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Wypożyczalnia BIZNES - 6 miesięcy 242.00 PLN
196.75 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Wypożyczalnia PRO - 1 rok 329.00 PLN
267.48 PLN (netto)
Asystent Chmura Wypożyczalnia MAX - 6 miesięcy 358.00 PLN
291.06 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Wypożyczalnia BIZNES - 1 rok 501.00 PLN
407.32 PLN (netto)
Asystent Chmura Wypożyczalnia MAX - 1 rok 574.00 PLN
466.67 PLN (netto)
 

Dane z wypożyczenia możemy przeglądać jako listę rekordów lub jako wykres Gant-a w formie graficznej. Podczas edycji rekordu mamy możliwość edycji wszystkich pól formularza oraz dostępne są wydruki przyjęcia oraz wydania danego przedmiotu. Wydruki wypożyczeni można przesłać bezpośrednio na e-mail lub zapisać do formatu PDF.

W programie w prosty sposób kontrolujemy dane wypożyczenia oraz stan przedmiotów wypożyczonych oraz ich ewentualną lokalizację.
Program sprawdzi się w różnego rodzaju branżach jest przeznaczony dla dowolnego rodzaju asortymentu. Z poziomu programu w wersji MAX mamy możliwość fakturowania, dzięki czemu wszystkie dane posiadamy w jednym systemie.

Wybrane funkcje programu:

  • tworzenie wypożyczenia na podstawie dokumentów wydania i zwrotu pojazdu
  • rezerwacja terminu wypożyczenia
  • generowanie umowy wypożyczenia
  • statusy wypożyczeń
  • moduł sprzedaż i zakupy (wszystkie typy faktur: faktura bez vat, proforma, zaliczka, WDT, paragon, nota obciążeniowa)
  • rejestr pojazdów
  • magazyn (dokumenty: WZ, PZ, RW, PW)


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

 

 

 

 

 

 

 

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
WypożyczalniaTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTak
Płatności onlineNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTak
Korekty dokumentówNieNieTak
Noty korygująceNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Dowód dostawyNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTak
Faktury WNTNieNieTak
Faktury WDTNieNieTak
Zysk na fakturzeNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak

Rejestr pojazdów

TakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Pobieranie danych o pojeździe z CEPIKTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Ewidencja paliwaTakTakTak
Ewidencja przebieguTakTakTak
Naprawy i wymianyTakTakTak
Badania techniczneTakTakTak
UbezpieczeniaTakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
Dodawanie załącznikówTakTakTak
Dodawanie pól dodatkowychTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
Kontrola tachografuNieTakTak
Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasoweNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Wyciągi bankoweNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
MagazynNieTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieTakTak
DostawcyNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
StatystykiNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieTak
Nadzór MaszynTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Galeria zdjęćNieTakTak
PodzespołyNieNieTak
Powiązane maszynyNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr umówNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Opiekun umowyNieNieTak
Statusy umowyNieNieTak
Podwykonawcy do umowyNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowyNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt.NieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Rozliczenie finansówNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Wypożyczalnia 2024

Program Wypożyczalnia jest przeznaczony dla przedsiębiorców zajmującym się wypożyczaniem swoich produktów, sprzętu technicznego, samochodów itd....

od 222.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rezerwacje

Rezerwacje w Chmurze to intuicyjny program umożliwiający zarządzanie rezerwacjami z wykorzystaniem przeglądarki. Nasza aplikacja sprawdza się doskonale w...

od 286.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Zamówienia

Program Asystent Zamówienia to program dedykowany do obsługi zamówień przychodzących jak i wychodzących. Prosty w obsłudze dzięki zastosowaniu możliwości...

od 306.27 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top