Program do obsługi rezerwacji w chmurze


rezerwacje na terminy usług, potwierdzenia
zawiera program fakturujący
łatwość obsługi aplikacji

Asystent Chmura Rezerwacje



Rezerwacje w Chmurze to intuicyjny program umożliwiający zarządzanie rezerwacjami z wykorzystaniem przeglądarki. Nasza aplikacja sprawdza się doskonale w miejscach, gdzie istnieje potrzeba rezerwacji na konkretne terminy. Jako użytkownik, masz możliwość zdefiniowania indeksu usług, co może obejmować nie tylko przedmioty, ale także osoby odpowiedzialne za ich wykonanie. Rezerwacje w Chmurze są wszechstronne i można je dostosować do wielu branż, w tym medycyny czy usług kosmetycznych i fryzjerskich.

Nasz program umożliwia wysyłanie SMS-ów (wymagane doładowanie konta SMS) w momencie zmiany statusu rezerwacji, oraz powiadamianie klientów za pomocą wiadomości e-mail. Co więcej, Rezerwacje w Chmurze oferują wiele opcji związanych z planowaniem w kalendarzu.

Warto dodać, że nasz program może zostać rozbudowany o dedykowaną stronę WWW dla Twoich klientów, co tworzy tzw. system rezerwacyjny. Wykorzystaj Rezerwacje w Chmurze, aby usprawnić zarządzanie rezerwacjami i zwiększyć efektywność Twojego biznesu.

Dzięki naszej aplikacji, Twoja firma będzie działać sprawniej i zapewni lepszą obsługę klientów. Rezerwacje w Chmurze to innowacyjne rozwiązanie, które pozwoli Ci zyskać przewagę konkurencyjną.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Rezerwacje PRO - 1 rok 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
Asystent Chmura Rezerwacje Biznes - 1 rok 430.00 PLN
349.59 PLN (netto)
Asystent Chmura Rezerwacje MAX - 1 rok 574.00 PLN
466.67 PLN (netto)
 

Wybrane funkcje programu:

  • Moduł rezerwacji terminów
  • Kalendarz
  • Moduł sprzedaży (wystawienie faktury po zakończonej rezerwacji)
  • Moduł projekty
  • Dane kontaktowe


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaPRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Rezerwacje TakTakTak
Tworzenie rezerwacji w zadanym okresie TakTakTak
Sprzedaż i zakupy NieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieNieTak
Płatności online Opcja "zapłać online" dostępna na fakturze sprzedaży np. proforma (prowizję za transakcję ponosi kupujący) NieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieNieTak
Wezwanie do zapłaty NieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail NieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieNieTak
Korekty dokumentów NieNieTak
Noty korygujące NieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieNieTak
Sortowanie produktów na fakturze NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Dowód dostawy NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa dat miesięcznych NieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieNieTak
Faktury WNT NieNieTak
Faktury WDT NieNieTak
Zysk na fakturze NieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieNieTak
Faktury walutowe NieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość! NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
System mailingowy NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Kreator modułów NieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Serwis i Reklamacje

Program serwisowy w chmurze nadaje innego wymiaru pracy serwisów. Od tej pory możesz spisywać protokół naprawy bezpośrednio u klienta korzystając z urządzeń...

od 15.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Koncern

Najbardziej rozbudowany Program z oferty naszej firmy. Asystent Chmura Koncern tak jak systemy ERP wyposażony został w wiele niezależnych modułów tj. system...

od 56.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top