• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22

Program do obsługi serwisu i reklamacji w chmurze


Wystawianie zlecenia serwisowego
Protokół przyjęcia i wydania z naprawy
Statusy, koszty naprawy, terminy, sms-y
Natychmiastowa aktywacja usługi
Darmowy program dla 5 zleceń / mies.

Asystent Chmura Serwis i Reklamacje



Program serwisowy w chmurze nadaje innego wymiaru pracy serwisów. Od tej pory możesz spisywać protokół naprawy bezpośrednio u klienta korzystając z urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu. Dzięki programowi dokonasz szczegółowej rejestracji reklamacji klienta lub serwisu sprzętu w raz z możliwością dodania załączników do każdego ze zleceń.

Na każde zgłoszenie serwisowe nadawany jest automatycznie numer RMA, który będzie służył do szybkiej ewidencji statusu naprawy, reklamacji. Dodatkowo w programie serwisowym zawarty jest moduł Magazynu, gdzie możemy umieścić indeks części zamiennych wykorzystywanych przy serwisie sprzętu klienta. Z poziomu zlenienia serwisowego jest możliwość wystawienia dokumentów magazynowych wydania oraz drukowania protokołów przyjęcia i wydania sprzętu z serwisu.

 

Ceny od... 12.00 PLN




Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
NazwaCena bruttoDo koszyka
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje PRO - 1 miesiąc 12.00 PLN
9.76 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje BIZNES - 1 miesiąc 29.00 PLN
23.58 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje MAX - 1 miesiąc 40.00 PLN
32.52 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje PRO - 6 miesięcy 79.00 PLN
64.23 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje PRO - 1 rok 114.00 PLN
92.68 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje BIZNES - 6 miesięcy 160.00 PLN
130.08 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje MAX - 6 miesięcy 217.00 PLN
176.42 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje BIZNES - 1 rok 309.00 PLN
251.22 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje MAX - 1 rok 424.00 PLN
344.72 PLN (netto)
KUP TERAZ
 



Dzięki modułowi sprzedaży możemy z poziomu zlecenia serwisowego wystawić klientowi paragon (fiskalny przy dodatkowej aplikacji) lub fakturę za wykonaną pracę, części zamienne. Wszystko to bez konieczności instalacji programu na komputerach. Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa na dowolnym systemie operacyjnym oraz podłączenie do Internetu.

Najważniejsze funkcje programu to:

  • program jest darmowy dla 5 zleceń serwisowych / miesięcznie
  • dodawanie przypomnień do zgłoszeń serwisowych
  • łatwe przeszukiwanie zgłoszeń po produktach, numerach seryjnych, kodzie kreskowym czy danych kontaktowych
  • zliczanie wartości zgłoszeń serwisowych (kalkulacja kosztów serwisu)
  • definiowanie statusów dla zgłoszeń serwisowych oraz rewersów do urządzeń
  • definiowanie osoby wprowadzającej zgłoszenie i oddziału realizującego zgłoszenie
  • skanowanie bezpośrednio do programu, dodawanie załączników
  • automatyczne tworzenie kategorii załączników
  • dodawanie zgłoszeń do grup, oraz wyszukiwanie po zadanej grupie
  • wydruki zgłoszeń, raporty z realizacji rewersów (przez zakładkę historia napraw), statystyki zgłoszeń serwisowych
  • definiowanie własnych pól w zgłoszeniu
  • raport zmian zgłoszeń
  • zapis wniosków po analizie, uwag czy informacji o dostarczonych dodatkach do sprzętu
  • automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu;
  • wysyłanie powiadomień e-mail do klientów
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • Możliwość edycji szablonów wydruków


FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
Książka KorespondencjiNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieNieTakTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTakTak
Rejestru fakturNieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieNieTak
MagazynTakTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTakTak
DostawcyNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
StatystykiNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieTak
Serwis i reklamacjeTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMANieTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTakTak
Korekty dokumentówNieNieTakTak
Noty korygująceNieNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVANieNieTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTakTak
Dowód dostawyNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTakTak
Faktury WNTNieNieTakTak
Faktury WDTNieNieTakTak
Zysk na fakturzeNieNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTakTak
Faktury walutoweNieNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Dokumenty kasoweNieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
ZamówieniaNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieNieTak
Wyciągi bankoweNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Rejestr urządzeńNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x , MSSQL od wersji 2016 w górę), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieNieNieTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieNieNieTak
Dodawanie przypomnieńNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
FinanseNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Rozliczenie finansówNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówTakTakTakTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo
Szyfrowane połączenie SSL
Kopie bezpieczeństwa (ostatnie 7 dni) NIE
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą jednej licencji, oznacza to, że w przypadku zakupu kolejnej licencji limit jest proporcjonalnie zwiększany. Dla przykładu, jeżeli pojemność na załączniki w wersji MAX wynosi 20 GB przy jednej licencji, to przy zakupie drugiej licencji pojemność będzie już wynosiła 40 GB.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych 5 MB 200
MB
250
MB
350
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu
GB
bez limitu bez limitu

Wszystkie

Brak opinii do tego produktu.


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych

Rejestr Urządzeń Medycznych w Chmurze to aplikacja internetowa przeznaczona do prowadzania rejestru urządzeń w placówkach medycznych. Aplikacja umożliwia...

od 18.00 PLN

Asystent Chmura Rejestr Zgłoszeń

Program Chmura Rejestr Zgłoszeń - dzięki aplikacji w chmurze wszystkie zgłoszenia w Firmie mamy zawsze pod ręką. Program został stworzony dla firm, które...

od 21.00 PLN

Asystent Serwis i Reklamacje 2022

Program Serwis i Reklamacje to rozbudowane narzędzie do prowadzenia działu przyjmowania reklamacji czy obsługi serwisu. Jego najważniejsze funkcje programu...

od 137.00 PLN
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

 
tel.  +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
 

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
 

NUMER KONTA: MBANK
54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Nasze serwisy:

Copyright © 2022 Meteoryt
Zapytaj o ofertę
Loading...