Program do obsługi serwisu i reklamacji w chmurze


Wystawianie zlecenia serwisowego
Protokół przyjęcia i wydania z naprawy
Statusy, koszty naprawy, terminy, sms-y
Natychmiastowa aktywacja usługi
Darmowy program dla 5 zleceń / mies.

Asystent Chmura Serwis i Reklamacje



Program serwisowy w chmurze nadaje innego wymiaru pracy serwisów. Od tej pory możesz spisywać protokół naprawy bezpośrednio u klienta korzystając z urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu. Dzięki programowi dokonasz szczegółowej rejestracji reklamacji klienta lub serwisu sprzętu w raz z możliwością dodania załączników do każdego ze zleceń.

Na każde zgłoszenie serwisowe nadawany jest automatycznie numer RMA, który będzie służył do szybkiej ewidencji statusu naprawy, reklamacji. Dodatkowo w programie serwisowym zawarty jest moduł Magazynu, gdzie możemy umieścić indeks części zamiennych wykorzystywanych przy serwisie sprzętu klienta. Z poziomu zlenienia serwisowego jest możliwość wystawienia dokumentów magazynowych wydania oraz drukowania protokołów przyjęcia i wydania sprzętu z serwisu.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje PRO - 1 miesiąc 15.00 PLN
12.20 PLN (netto)
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje BIZNES - 1 miesiąc 36.00 PLN
29.27 PLN (netto)
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje MAX - 1 miesiąc 50.00 PLN
40.65 PLN (netto)
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje PRO - 6 miesięcy 99.00 PLN
80.49 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje PRO - 1 rok 142.00 PLN
115.45 PLN (netto)
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje BIZNES - 6 miesięcy 200.00 PLN
162.60 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje MAX - 6 miesięcy 271.00 PLN
220.33 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje BIZNES - 1 rok 386.00 PLN
313.82 PLN (netto)
Asystent Chmura Serwis i Reklamacje MAX - 1 rok 530.00 PLN
430.89 PLN (netto)
 

Dzięki modułowi sprzedaży możemy z poziomu zlecenia serwisowego wystawić klientowi paragon (fiskalny przy dodatkowej aplikacji) lub fakturę za wykonaną pracę, części zamienne. Wszystko to bez konieczności instalacji programu na komputerach. Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa na dowolnym systemie operacyjnym oraz podłączenie do Internetu.

Najważniejsze funkcje programu to:

  • program jest darmowy dla 5 zleceń serwisowych / miesięcznie
  • dodawanie przypomnień do zgłoszeń serwisowych
  • łatwe przeszukiwanie zgłoszeń po produktach, numerach seryjnych, kodzie kreskowym czy danych kontaktowych
  • zliczanie wartości zgłoszeń serwisowych (kalkulacja kosztów serwisu)
  • definiowanie statusów dla zgłoszeń serwisowych oraz rewersów do urządzeń
  • definiowanie osoby wprowadzającej zgłoszenie i oddziału realizującego zgłoszenie
  • skanowanie bezpośrednio do programu, dodawanie załączników
  • automatyczne tworzenie kategorii załączników
  • dodawanie zgłoszeń do grup, oraz wyszukiwanie po zadanej grupie
  • wydruki zgłoszeń, raporty z realizacji rewersów (przez zakładkę historia napraw), statystyki zgłoszeń serwisowych
  • definiowanie własnych pól w zgłoszeniu
  • raport zmian zgłoszeń
  • zapis wniosków po analizie, uwag czy informacji o dostarczonych dodatkach do sprzętu
  • automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu;
  • wysyłanie powiadomień e-mail do klientów
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • Możliwość edycji szablonów wydruków
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta - jako opcja dodatkowa


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
Książka KorespondencjiNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieNieTakTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTakTak
Rejestru fakturNieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieNieTak
MagazynTakTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTakTak
DostawcyNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
StatystykiNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieTak
Serwis i reklamacjeTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMANieTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTakTak
Płatności onlineNieNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTakTak
Korekty dokumentówNieNieTakTak
Noty korygująceNieNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów.NieNieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTakTak
Dowód dostawyNieNieTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTakTak
Faktury WNTNieNieTakTak
Faktury WDTNieNieTakTak
Zysk na fakturzeNieNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTakTak
Faktury walutoweNieNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Dokumenty kasoweNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
ZamówieniaNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Zapytania i OfertyNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Komentarze na dokumentachNieNieNieTak
Oferta w języku angielskimNieNieNieTak
Oferty w cenach A,B,CNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieNieTak
Wyciągi bankoweNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Rejestr urządzeńNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieNieNieTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieNieNieTak
Dodawanie przypomnieńNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
FinanseNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTakTak
Rozliczenie finansówNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówNieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Urządzeń Medycznych

Rejestr Urządzeń Medycznych w Chmurze to aplikacja internetowa przeznaczona do prowadzania rejestru urządzeń w placówkach medycznych. Aplikacja umożliwia...

od 22.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rejestr Zgłoszeń

Program Chmura Rejestr Zgłoszeń - dzięki aplikacji w chmurze wszystkie zgłoszenia w Firmie mamy zawsze pod ręką. Program został stworzony dla firm, które...

od 26.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Serwis i Reklamacje 2025

Program Serwis i Reklamacje to rozbudowane narzędzie do prowadzenia działu przyjmowania reklamacji czy obsługi serwisu. Jego najważniejsze funkcje programu...

od 205.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top