Program do prowadzenia serwisu


prosty w obsłudze, nie wymaga szkolenia
posiada zintegrowany program do fakturowania
działa w środowisku Windows

Asystent Serwis i Reklamacje 2025



Program Serwis i Reklamacje to rozbudowane narzędzie do prowadzenia działu przyjmowania reklamacji czy obsługi serwisu. Jego najważniejsze funkcje programu to: moduł do przyjmowania reklamacji, zleceń naprawy, automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu, wydruki protokołów przyjęcia oraz wydania, możliwość wprowadzenia informacji o kosztach naprawy sprzętu. Łatwa możliwość przeszukiwania danych dzięki centralnej wyszukiwarce danych. Program posiada zintegrowany moduł magazynu oraz sprzedaży dzięki czemu doskonale sprawdzi się w sklepie z branży IT, komputerowym prowadzącym serwis sprzętu komputerowego czy sklepie AGD, RTV.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 PRO - 6 miesięcy 226.00 PLN
183.74 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 PRO - 1 rok 302.00 PLN
245.53 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 PRO - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
947.00 PLN
769.92 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 BIZNES - 6 miesięcy 319.00 PLN
259.35 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 BIZNES - 1 rok 473.00 PLN
384.55 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 BIZNES - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1421.00 PLN
1155.28 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 MAX - 6 miesięcy 434.00 PLN
352.85 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 MAX - 1 rok 661.00 PLN
537.40 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Serwis i Reklamacje 2025 MAX - doż.
(aktualizacje przez 12 miesięcy)
1896.00 PLN
1541.46 PLN (netto)
KUP TERAZ
 

Program z powodzeniem może być wykorzystany do prowadzania serwisu komputerów oraz wszelkiego rodzaju innego sprzętu, w przypadku wersji jednostanowiskowej może być zainstalowany i uruchomiony samodzielnie na każdym popularnym systemie Windows bez specjalnej wiedzy informatycznej tz. administratorów.

Asystent serwis i reklamacje składa się z wielu modułów ich ilość jest zależna od wybranej wersji. Wersja MAX jest najbogatszą wersją programu i w niej znajdziemy moduł wystawiania faktur, ofert, zamówień, prowadzenia magazynu, planowanie zadań czy rejestru urządzeń.

Podstawowy moduł oprogramowania to moduł do obsługi reklamacji może on realizować wiele czynności tj kontrola statusów zgłoszenia, wydruki protokołów przyjęcia do naprawy wydania z naprawy e-maile o zmianie statusów (poprzez zintegrowany system pocztowy) oraz możliwość wysyłania SMS, integracja z magazynem, wystawianie faktur oraz wydruk karty gwarancyjnej. Dodatkowym atutem aplikacji jest tworzenie własnych pól, w których można przechowywać dane (są dostępne na wydrukach). Możliwość dodania kodów kreskowych, nr seryjnych czy symbolu urządzenia oraz wyszukiwanie po tych kodach.

Najważniejsze funkcje programu to:

  • dodawanie przypomnień do zgłoszeń serwisowych
  • łatwe przeszukiwanie zgłoszeń po produktach, numerach seryjnych, kodzie kreskowym czy danych kontaktowych
  • zliczanie wartości zgłoszeń serwisowych (kalkulacja kosztów serwisu)
  • definiowanie statusów dla zgłoszeń serwisowych oraz rewersów do urządzeń
  • definiowanie osoby wprowadzającej zgłoszenie i oddziału realizującego zgłoszenie
  • skanowanie bezpośrednio do programu, dodawanie załączników
  • automatyczne tworzenie kategorii załączników
  • dodawanie zgłoszeń do grup, oraz wyszukiwanie po zadanej grupie
  • wydruki zgłoszeń, raporty z realizacji rewersów (przez zakładkę historia napraw), statystyki zgłoszeń serwisowych
  • definiowanie własnych pól w zgłoszeniu
  • raport zmian zgłoszeń
  • zapis wniosków po analizie, uwag czy informacji o dostarczonych dodatkach do sprzętu
  • automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu;
  • wysyłanie powiadomień e-mail do klientów
  • zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
  • Możliwość edycji szablonów wydruków


Funkcje wspólne dla programów Asystent

  • Program przeznaczony dla systemów Windows 10,11
  • Tworzenie wielu baz danych.
  • Import i Eksport danych do wielu znanych formatów np. CSV, EPP (dla systemów sprzedaży), PDF, XML
  • Łatwe przeszukiwanie bazy, możliwość przeszukiwania zaawansowanego po poszczególnych polach.
  • Sortowanie danych po zdefiniowanych kolumnach (alfabetycznie, rosnąco, malejąco), możliwość wyświetlenia lub ukrycia kolumn na liście rekordów.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych.
  • Oddziały firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału.
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych.
  • System masowej wysyłki SMS
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google. (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie i wczytanie informacji na podstawie numeru NIP lub REGON (poprawność danych firmy zgłoszonej pod danym numerem NIP. Moduł wykorzystuje API CEIDG) - (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Pobieranie danych z Cepik, pobieranie kursu waluty z NBP, KSeF, VIES, VAT, JPK (do 12 miesięcy od zakupu)
  • Dane firmy, logo firmy, dowolnie wiele kont bankowych, oddzielny adres do korespondencji.
  • Dostosowanie interfejsu programu do własnych potrzeb, w szczególności: włączanie i wyłączanie dowolnych modułów, pól w formularzach, pól wyświetlanych na listach rekordów, zmiana kolejności wyświetlanych kolumn, wyszukiwarka utworzonych baz danych.
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów.
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników (informację o usuniętych rekordach).
  • Tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych do formatu Asystent
  • Drukowanie:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Zapis wydruków w plikach PDF
  • Kompatybilność z pozostałymi programami Asystent w obrębie tej samej wersji
  • Kontakt z działem obsługi poprzez system zgłoszeń (tylko dla aktualnych wersji programu)
  • Program zainstaluje się na koncie użytkownika Windows bez jakichkolwiek uprawnień administracyjnych, dzięki czemu program nie wymaga ingerencji administratora.

FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Dane kontaktowe TakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób TakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieTak
Książka Korespondencji NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów NieTakTak
Dekretacja korespondencji NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieTakTak
Rejestru faktur NieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieTak
Magazyn TakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu TakTakTak
Kontrola daty ważności produktu TakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów TakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN TakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieTakTak
Dostawcy NieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Statystyki NieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieTak
Serwis i reklamacje TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMA TakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWW NieTakTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieTakTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieTakTak
Wezwanie do zapłaty NieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieTakTak
Korekty dokumentów NieTakTak
Noty korygujące NieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieTakTak
Sortowanie produktów na fakturze NieTakTak
Raport zmian NieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieTakTak
Wydruk pól dodatkowych NieTakTak
Dowód dostawy NieTakTak
Załączniki NieTakTak
Pola dodatkowe NieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieTakTak
Faktury WNT NieTakTak
Faktury WDT NieTakTak
Zysk na fakturze NieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieTakTak
Faktury walutowe NieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieTak
Obsługa oddziału NieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Dokumenty kasowe NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Zamówienia NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTak
Pola dodatkowe NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Zapytania i Oferty NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Komentarze na dokumentach NieNieTak
Oferta w języku angielskim NieNieTak
Oferty w cenach A,B,C NieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawy NieNieTak
Wyciągi bankowe NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Rejestr urządzeń NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Opcje TakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie TakTakTak
Obsługa grup/kategorii TakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) TakTakTak
Przypomnienia TakTakTak
Logi systemowe TakTakTak
Obsługa załączników TakTakTak
Baza wiedzy TakTakTak
Pobieranie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa TakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników TakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych TakTakTak
Powiadomienia SMS TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych TakTakTak
Zarządzanie etatami TakTakTak
Edycja wydruków TakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach TakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! TakTakTak
Statystyki TakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieTakTak
Oddziały firm NieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieTak
Projekty NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieTak
Galerie zdjęć NieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieTak
Zaplanowane zadania NieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieTak
Raport zmian NieNieTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania NieNieTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) NieNieTak
Dodawanie przypomnień NieNieTak
Załączniki NieNieTak
Finanse NieNieTak
Historia kontaktów TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Tworzenie kategorii TakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Raport zmian TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) TakTakTak
Rozliczenie finansów NieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak
POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Serwis i Reklamacje

Program serwisowy w chmurze nadaje innego wymiaru pracy serwisów. Od tej pory możesz spisywać protokół naprawy bezpośrednio u klienta korzystając z urządzeń...

od 17.22 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Korporacja 2025

Program Korporacja to zaawansowany pakiet narzędzi do prowadzenia małej i średniej i dużej firmy. Zawiera w sobie większość modułów występujących w innych...

od 264.00 PLN
Dodaj do koszyka

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 292.00 PLN
Dodaj do koszyka


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?
Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?
Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?
Przypomnienie z dowolną treścią
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?
W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?
Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?
Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?
Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?
Dodowanie wielu kont bankowych
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych
Import danych z pliku CSV w chmurze
Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?
Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?
Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura
Połączenie z bazą zdalną
Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Przypomnienie z dowolną treścią
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?
Zmiana hasła do logowania
Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO
Zobacz filmy instruktażowe
Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.