Program do obsługi zamówień w chmurze


integracja modułu zamówień z Allegro oraz kurierem DPD

Asystent Chmura Zamówienia



Program Asystent Zamówienia to program dedykowany do obsługi zamówień przychodzących jak i wychodzących. Prosty w obsłudze dzięki zastosowaniu możliwości utworzenia tak zwanego szybkiego zamówienia z łatwością wyślesz zamówienie do zewnętrznej firmy. Program działa jak pozostałe program typu chmura.

Jego najważniejszą cechą jest dwukierunkowa obsługa zamówień z Allegro. Posiada integracje z przelewy24, furgonetka oraz DPD oraz SMS. Program posiada moduł e-mailingowy w wersji MAX. Program do zamówień jako opcję (asystentonline.pl) ma możliwość rozbudowy o profesjonalny sklep internetowy czy panel klienta, dzięki czemu z tego samego programu będziecie Państwo mogli zarządzać swoją ofertą.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Zamówienia PRO - 1 rok 306.27 PLN
249.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Zamówienia BIZNES - 1 rok 429.27 PLN
349.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Zamówienia MAX - 1 rok 613.77 PLN
499.00 PLN (netto)
 

Moduł Allegro ma poniższe limity:
W wersji PRO - 200 zamówień - 1000 produktów
W wersji BIZNES - 1000 zamówień - 5000 produktów
W wersji MAX- 2000 zamówień - 10000 produktów

Wybrane funkcje programu:

  • program jest darmowy dla 5 zamówień miesięcznie
  • zamówienie wychodzące do klienta oraz przychodzące od klienta, wewnętrzne
  • statusy zamówienia
  • możliwość fakturowania z bezpośrednio z poziomu zamówienia
  • obsługa allegro wg. wyżej wymienionych limitów
  • integracja z przelewy24,furgonetka,DPD
  • system SMS wysyłany bezpośrednio z programu o statusie zamówienia
  • możliwość wystawienia z zamówienia faktury (zwykła, proforma, zaliczka, paragon)

Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób NieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieNieTak
Magazyn NieNieNieTak
Prowadzenie 1 magazynu NieNieNieTak
Kontrola daty ważności produktu NieNieNieTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Prowadzenie 3 magazynów NieNieNieTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN NieNieNieTak
Galerie/Zdjęcia NieNieNieTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieNieNieTak
Dodania zdjęć do produktów NieNieNieTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieNieNieTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieNieNieTak
Obsługa cen A,B,C NieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieNieNieTak
Inwentaryzacja produktów NieNieNieTak
Dostawcy NieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieNieTak
Statystyki NieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieNieNieTak
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieNieNieTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieNieNieTak
Płatności online Opcja "zapłać online" dostępna na fakturze sprzedaży np. proforma (prowizję za transakcję ponosi kupujący) NieNieNieTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieNieNieTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieNieNieTak
Wezwanie do zapłaty NieNieNieTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail NieNieNieTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieNieNieTak
Korekty dokumentów NieNieNieTak
Noty korygujące NieNieNieTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieNieNieTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieNieNieTak
Sortowanie produktów na fakturze NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieNieTak
Dowód dostawy NieNieNieTak
Załączniki NieNieNieTak
Pola dodatkowe NieNieNieTak
Obsługa dat miesięcznych NieNieNieTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieNieNieTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieNieNieTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieNieNieTak
Faktury WNT NieNieNieTak
Faktury WDT NieNieNieTak
Zysk na fakturze NieNieNieTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieNieNieTak
Faktury walutowe NieNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieNieTak
Obsługa oddziału NieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość! NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieNieTak
Dokumenty kasowe NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieNieTak
Załączniki NieNieNieTak
Pola dodatkowe NieNieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Zamówienia TakTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTakTak
Pola dodatkowe NieNieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Zapytania i Oferty TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Załączniki NieTakTakTak
Komentarze na dokumentach NieNieTakTak
Oferta w języku angielskim NieNieTakTak
Oferty w cenach A,B,C NieNieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Oferty w cenach wybranej dostawy NieNieNieTak
Wyciągi bankowe TakTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Opcje TakTakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie NieTakTakTak
Obsługa grup/kategorii NieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) NieTakTakTak
Przypomnienia NieTakTakTak
Logi systemowe NieTakTakTak
Obsługa załączników NieTakTakTak
Baza wiedzy NieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników NieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych NieTakTakTak
Powiadomienia SMS NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych NieTakTakTak
Zarządzanie etatami NieTakTakTak
Edycja wydruków NieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach NieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! NieTakTakTak
Statystyki NieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieNieTakTak
Oddziały firm NieNieTakTak
System mailingowy NieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieNieTak
Projekty NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieNieTak
Galerie zdjęć NieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Zaplanowane zadania NieNieTakTak
Tworzenie kategorii NieNieTakTak
Raport zmian NieNieTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania NieNieTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) NieNieTakTak
Dodawanie przypomnień NieNieTakTak
Załączniki NieNieTakTak
Finanse NieNieTakTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) NieNieTakTak
Raport zmian NieNieTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTakTak
Rozliczenie finansów NieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Kreator modułów NieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Oferty i Zapytania

Oprogramowanie do tworzenia ofert, dostępne przez przeglądarkę internetową, dedykowane dla różnych typów firm, stanowi nieocenione wsparcie w prowadzeniu bazy...

od 16.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top