Program dla Kancelarii Prawnej w chmurze


Pilnowanie terminów spraw
Repertorium sprawy
Dodawanie załączników
Łatwe przeszukiwanie archiwum spraw
Darmowy dla 5 spraw miesięcznie

Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza



Wychodząc naprzeciw obecnym oczekiwaniom adwokatów, prawników, radców prawnych udostępniamy program w wersji online do obsługi Kancelarii Prawnej. Od tej pory program jest dostępny ze wszelkich urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet, notebook oraz działa na wszystkich systemach operacyjnych z dostępem do przeglądarki internetowej podłączonych do sieci. Program pracuje w chmurze i przeznaczony jest do obsługi sekretariatów, kancelarii, biur radców prawnych, kancelarii prawniczych oraz pokrewnych. Program jest darmowy dla 5 spraw miesięcznie.

Dostęp do danych klientów, ich spraw nigdy nie był tak prosty. Aplikacja chmurowa pomaga w ustaleniu harmonogramu pracy osób zatrudnionych w kancelarii. Zapewnia uporządkowaną pracę, pilnuje terminów spotkań, rozpraw. Oprogramowanie posiada moduł spraw, w którym od a do z prowadzimy wszelkie postępowania definiując przedmiot sprawy, opisując sygnatury spraw tam odnajdziemy repertorium sprawy itp.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza PRO - 1 miesiąc 26.00 PLN
21.14 PLN (netto)
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza BIZNES - 1 miesiąc 45.00 PLN
36.59 PLN (netto)
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza MAX - 1 miesiąc 56.00 PLN
45.53 PLN (netto)
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza PRO - 6 miesięcy 136.00 PLN
110.57 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza BIZNES - 6 miesięcy 252.00 PLN
204.88 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza PRO - 1 rok 260.00 PLN
211.38 PLN (netto)
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza MAX - 6 miesięcy 298.00 PLN
242.28 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza BIZNES - 1 rok 473.00 PLN
384.55 PLN (netto)
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza MAX - 1 rok 583.00 PLN
473.98 PLN (netto)
 

Wszystkie połączenia do chmury są szyfrowane protokołem SSL, przez co są zupełnie bezpieczne. Aplikacja dzięki temu ,że posiada rozbudowane repertorium sprawy oraz można dodawać do niej załączniki w dowolnym formacie jest kompletnym narzędziem do prowadzenia kancelarii prawnej. Program obsługuje również możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie .odt co znacznie poszerza możliwości tego programu efektem szablonów jest to ,że mamy wydruki takie jakie sobie tego życzymy.

Do danej sprawy można dodawać załączniki lub je kategoryzować ilość przechowywanych załączników określona jest dla danej wersji w przypadku wersji MAX jest to 20GB dla jednej licencji. Dzięki temu, że aplikacja działa w chmurze jest zarazem szybka i dostępna z dowolnego miejsca na świecie wymagane jest tylko podłączenie do sieci internet.

W wersji MAX program posiada moduł fakturujący.

Wybrane możliwości programu:

  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach
  • prowadzenie repertorium sprawy
  • ewidencja uczestników sprawy
  • historia wizyt i kontaktów z klientami
  • prowadzenie finansów spraw
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny)
  • dodawanie załączników
  • pełna obsługa danych kontaktowych
  • dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów
  • łatwe wyszukiwanie informacji
  • możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób NieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieNieTak
Zarządzanie zleceniami TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Zarządzanie sprawami TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Repertorium sprawy NieTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieNieTakTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Mapowanie katalogu z plikami klientów NieNieNieTak
Książka Korespondencji TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów NieTakTakTak
Dekretacja korespondencji NieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieNieTakTak
Rejestru faktur NieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieNieTak
Rejestr umów NieNieTakTak
Tworzenie kategorii NieNieTakTak
Raport zmian NieNieTakTak
Załączniki NieNieTakTak
Strony umowy NieNieNieTak
Osoby realizujące NieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Opiekun umowy NieNieNieTak
Statusy umowy NieNieNieTak
Podwykonawcy do umowy NieNieNieTak
Wystawienie faktury do danej umowy NieNieNieTak
Możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie odt. NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy NieNieTakTak
Moduł faktur nie obsługuje faktur zakupu ani RR
Eksport do formatu JPK FAKTURY NieNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7 NieNieTakTak
Płatności online Opcja "zapłać online" dostępna na fakturze sprzedaży np. proforma (prowizję za transakcję ponosi kupujący) NieNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB NieNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunku NieNieTakTak
Wezwanie do zapłaty NieNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mail NieNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży NieNieTakTak
Korekty dokumentów NieNieTakTak
Noty korygujące NieNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowym NieNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży NieNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturze NieNieTakTak
Raport zmian NieNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVA . Dla użytkowników wersji chmurowej dostępna jest aplikacja Asystent Paragon ( od 99 zł netto/rok), umożliwiająca drukowanie paragonów. thermal, temo, Vivo NieNieTakTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieTakTak
Dowód dostawy NieNieTakTak
Załączniki NieNieTakTak
Pola dodatkowe NieNieTakTak
Obsługa dat miesięcznych NieNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów NieNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotów NieNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki NieNieTakTak
Faktury WNT NieNieTakTak
Faktury WDT NieNieTakTak
Zysk na fakturze NieNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,C NieNieTakTak
Faktury walutowe NieNieTakTak
Importowanie produktów bezpośrednio do faktury NieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentach NieNieNieTak
Obsługa oddziału NieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy NieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość! NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe NieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowych NieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość! NieNieNieTak
Dokumenty kasowe NieNieTakTak
Raport zmian NieNieTakTak
Tworzenie kategorii NieNieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieTakTak
Załączniki NieNieTakTak
Pola dodatkowe NieNieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Rejestr opinii i ekspertyz prawnych NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Dodawanie załączników NieTakTakTak
Możliwość dodawania osoby tworzącej opinię/ekspertyzę NieTakTakTak
Możliwość wpisania przepisu prawnego NieNieNieTak
Możliwość dodawania pól dodatkowych NieNieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieNieTak
Ubezpieczenia NieNieNieTak
Urlopy NieNieNieTak
Zdjęcia NieNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieNieTak
Certyfikaty NieNieNieTak
Windykacja NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Wyciągi bankowe TakTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Rejestr pism NieNieNieTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Dodawanie załączników NieNieNieTak
Galeria zdjęć NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Magazyn usług TakTakTakTak
Tworzenie indeksu usług NieTakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieNieTakTak
Dodawanie zdjęć do usług NieNieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieNieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Zamówienia TakTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTakTak
Pola dodatkowe NieNieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Opcje TakTakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie NieTakTakTak
Obsługa grup/kategorii NieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) NieTakTakTak
Przypomnienia NieTakTakTak
Logi systemowe NieTakTakTak
Obsługa załączników NieTakTakTak
Baza wiedzy NieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników NieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych NieTakTakTak
Powiadomienia SMS NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych NieTakTakTak
Zarządzanie etatami NieTakTakTak
Edycja wydruków NieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach NieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! NieTakTakTak
Statystyki NieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieNieTakTak
Oddziały firm NieNieTakTak
System mailingowy NieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieNieTak
Projekty NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieNieTak
Galerie zdjęć NieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Zaplanowane zadania NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania NieTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) NieTakTakTak
Dodawanie przypomnień NieTakTakTak
Załączniki NieTakTakTak
Finanse NieTakTakTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTakTak
Rozliczenie finansów NieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Kreator modułów NieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 5 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu (wewnętrzne), użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Książka Korespondencji

Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki...

od 22.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Kancelaria Prawnicza 2025

Kancelaria Prawnicza to program dla prawników, do prowadzenia kancelarii, np. radców prawnych, adwokackiej, notarialnej. W programie prawnicy mogą...

od 222.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Windykacja

Program Asystent Chmura Windykacja to wersja przeglądarkowa programu do kancelarii windykacyjnej, kompleksowej obsługi sprzedaży, prowadzenia rejestru pism,...

od 260.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top