• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22

Program dla Kancelarii Prawnej w chmurze


Pilnowanie terminów spraw
Repertorium sprawy
Dodawanie załączników
Łatwe przeszukiwanie archiwum spraw
Darmowy dla 5 spraw miesięcznie

Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza



Wychodząc naprzeciw obecnym oczekiwaniom adwokatów, prawników, radców prawnych udostępniamy program w wersji online do obsługi Kancelarii Prawnej. Od tej pory program jest dostępny ze wszelkich urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet, notebook oraz działa na wszystkich systemach operacyjnych z dostępem do przeglądarki internetowej podłączonych do sieci. Program pracuje w chmurze i przeznaczony jest do obsługi sekretariatów, kancelarii, biur radców prawnych, kancelarii prawniczych oraz pokrewnych. Program jest darmowy dla 5 spraw miesięcznie.

Dostęp do danych klientów, ich spraw nigdy nie był tak prosty. Aplikacja chmurowa pomaga w ustaleniu harmonogramu pracy osób zatrudnionych w kancelarii. Zapewnia uporządkowaną pracę, pilnuje terminów spotkań, rozpraw. Oprogramowanie posiada moduł spraw, w którym od a do z prowadzimy wszelkie postępowania definiując przedmiot sprawy, opisując sygnatury spraw tam odnajdziemy repertorium sprawy itp.

 

Ceny od... 19.00 PLN




Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
NazwaCena bruttoDo koszyka
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza PRO - 1 miesiąc 19.00 PLN
15.45 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza BIZNES - 1 miesiąc 33.00 PLN
26.83 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza MAX - 1 miesiąc 41.00 PLN
33.33 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza PRO - 6 miesięcy 99.00 PLN
80.49 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza BIZNES - 6 miesięcy 183.00 PLN
148.78 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza PRO - 1 rok 189.00 PLN
153.66 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza MAX - 6 miesięcy 217.00 PLN
176.42 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza BIZNES - 1 rok 344.00 PLN
279.67 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Chmura Kancelaria Prawnicza MAX - 1 rok 424.00 PLN
344.72 PLN (netto)
KUP TERAZ
 



Wszystkie połączenia do chmury są szyfrowane protokołem SSL, przez co są zupełnie bezpieczne. Aplikacja dzięki temu ,że posiada rozbudowane repertorium sprawy oraz można dodawać do niej załączniki w dowolnym formacie jest kompletnym narzędziem do prowadzenia kancelarii prawnej. Program obsługuje również możliwość tworzenia własnych szablonów w formacie .odt co znacznie poszerza możliwości tego programu efektem szablonów jest to ,że mamy wydruki takie jakie sobie tego życzymy.

Do danej sprawy można dodawać załączniki lub je kategoryzować ilość przechowywanych załączników określona jest dla danej wersji w przypadku wersji MAX jest to 20GB dla jednej licencji. Dzięki temu, że aplikacja działa w chmurze jest zarazem szybka i dostępna z dowolnego miejsca na świecie wymagane jest tylko podłączenie do sieci internet.

W wersji MAX program posiada moduł fakturujący.

 

Wybrane możliwości programu:

  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach
  • prowadzenie repertorium sprawy
  • ewidencja uczestników sprawy
  • historia wizyt i kontaktów z klientami
  • prowadzenie finansów spraw
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny)
  • dodawanie załączników
  • pełna obsługa danych kontaktowych
  • dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów
  • łatwe wyszukiwanie informacji
  • możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup


FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
Zarządzanie zleceniamiTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie sprawamiTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Repertorium sprawyNieTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTakTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Mapowanie katalogu z plikami klientówNieNieNieTak
Książka KorespondencjiTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTakTak
Rejestru fakturNieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieNieTak
Rejestr umówNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Strony umowyNieNieNieTak
Osoby realizująceNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Sprzedaż i zakupyNieNieTakTak
Moduł faktur nie obsługuje faktur zakupu ani RR
Eksport do formatu JPK FAKTURYNieNieTakTak
Eksport do formatu JPK VAT7NieNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieNieTakTak
Korekty dokumentówNieNieTakTak
Noty korygująceNieNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych działających na protokole: POSNET, NOVITUS, ELZAB, INNOVANieNieTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTakTak
Dowód dostawyNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieNieTakTak
Faktury WNTNieNieTakTak
Faktury WDTNieNieTakTak
Zysk na fakturzeNieNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieNieTakTak
Faktury walutoweNieNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieNieTak
Dokumenty kasoweNieNieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieTakTak
Raport zmianNieNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieNieTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Rejestr opinii i ekspertyz prawnychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieNieTak
UrlopyNieNieNieTak
ZdjęciaNieNieNieTak
WindykacjaNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Wyciągi bankoweTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Rejestr pismNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Dodawanie załącznikówNieNieNieTak
Galeria zdjęćNieNieNieTak
Magazyn usługTakTakTakTak
Tworzenie indeksu usługNieTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTakTak
Dodawanie zdjęć do usługNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
ZamówieniaTakTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x , MSSQL od wersji 2016 w górę), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieTakTakTak
Dodawanie przypomnieńNieTakTakTak
ZałącznikiNieTakTakTak
FinanseNieTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Rozliczenie finansówNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówTakTakTakTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo
Szyfrowane połączenie SSL
Kopie bezpieczeństwa (ostatnie 7 dni) NIE
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą jednej licencji, oznacza to, że w przypadku zakupu kolejnej licencji limit jest proporcjonalnie zwiększany. Dla przykładu, jeżeli pojemność na załączniki w wersji MAX wynosi 20 GB przy jednej licencji, to przy zakupie drugiej licencji pojemność będzie już wynosiła 40 GB.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych 5 MB 200
MB
250
MB
350
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu
GB
bez limitu bez limitu

Brak opinii do tego produktu.


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Firma

Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...

od 25.00 PLN

Asystent Chmura Książka Korespondencji

Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki...

od 18.00 PLN

Asystent Kancelaria Prawnicza 2022

Kancelaria Prawnicza to program dla prawników, do prowadzenia kancelarii, np. radców prawnych, adwokackiej, notarialnej. W programie prawnicy mogą...

od 148.00 PLN
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

 
tel.  +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
 

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
 

NUMER KONTA: MBANK
54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Nasze serwisy:

Copyright © 2022 Meteoryt
Zapytaj o ofertę
Loading...