• Zadzwoń do nas
  • tel. (89) 623 26 22 tel. 502 258 020
  • Adres E-mail do nas: pomoc@meteoryt.pl

Zadzwoń:
tel. 89 623 26 22
tel. 502 258 020


Asystent Kancelaria Prawnicza 2017

Asystent Kancelaria Prawnicza 2017


od... 129.00 PLN


Asystent Kancelaria Prawnicza to program dla prawników, do prowadzenia kancelarii, np. radców prawnych, adwokackiej, notarialnej. W programie prawnicy mogą przechowywać informacje o ich klientach, zleceniach, sprawach mają do dyspozycji rozbudowane repertorium oraz dostęp do korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Dzięki modułowi planowania zadań możemy planować spotkania, dodawać różne przypomnienia o ważnych wydarzeniach i terminach itd.

 



Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie. System można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
Nazwa produktuCena bruttoDo koszyka
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 PRO - wer. elektroniczna / lic. 6 miesięcy 129.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 BIZNES - wer. elektroniczna / lic. 6 miesięcy 199.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 PRO - wer. elektroniczna / lic. 1 rok 229.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 MAX - wer. elektroniczna / lic. 6 miesięcy 259.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 BIZNES - wer. elektroniczna / lic. 1 rok 349.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 MAX - wer. elektroniczna / lic. 1 rok 459.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 PRO - wer. elektroniczna / lic. doż. 459.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 PRO - wer. w pudełku / lic. doż. 479.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 BIZNES - wer. elektroniczna / lic. doż. 689.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 BIZNES - wer. w pudełku / lic. doż. 709.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 MAX - wer. elektroniczna / lic. doż. 919.00 PLN KUP TERAZ
Asystent Kancelaria Prawnicza 2017 MAX - wer. w pudełku / lic. doż. 939.00 PLN KUP TERAZ
 



W ramach każdej sprawy możemy dodawać załączniki lub zdjęcia (np. skany dokumentów), prowadzić historię czynności związanych ze sprawą, czy też prowadzić finanse danej sprawy. Asystent posiada również moduł książki korespondencji, który zintegrowany jest z poprzednimi modułami i automatycznie przydziela korespondencje pod określone sprawy (np. na podstawie sygnatury akt). Asystent Kancelaria Prawnicza to doskonałe narzęzie dla prawników, dzięki któremu prowadzenie kancelarii jest prostsze i bezpieczniejsze.


Niektóre możliwości programu:

  • funkcje planowania zadań oraz przypomnień np. o sprawach, ważnych spotkaniach           
  • prowadzenie repertorium sprawy
  • ewidencja uczestników sprawy 
  • historia wizyt i kontaktów z klientami           
  • prowadzenie finansów spraw           
  • ewidencja korespondencji (dziennik korespondencyjny)          
  • pełna obsługa danych kontaktowych           
  • dodawanie załączników i zdjęć do osób, kontrahentów           
  • łatwe wyszukiwanie informacji           
  • możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup

 

Loading...
Loading...


Moduł/FunkcjaPRO BIZNES MAX
OpcjeTakTakTak
Zarządzanie użytkownikamiTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Oznaczanie rekordów koloremTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL od wersji 2008 w górę, Firebird), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
Skrzynka pocztowa Link do youtubeTakTakTak
Nielimitowane konta pocztoweTakTakTak
Podgląd /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomościTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Praca sieciowa na wspólnej skrzynce pocztowejNieTakTak
Dane kontaktowe Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Nielimitowana ilość kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Zarządzanie zleceniamiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Zarządzanie sprawamiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Repertorium sprawyTakTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS - (zapytaj konsultanta) Zobacz demoNieTakTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Mapowanie katalogu z plikami klientówNieNieTak
Zaplanowane zadania Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Książka Korespondencji Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
Rejestr umów Zobacz inne programy Link do youtubeNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Strony umowyNieNieTak
Osoby realizująceNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Sprzedaż i zakupy Zobacz inne programy Link do youtubeNieTakTak
Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USBNieTakTak
Kontrola terminów płatności faktury/rachunkuNieTakTak
Wezwanie do zapłatyNieTakTak
Wydruki do PDF + wysyłka e-mailNieTakTak
Seryjny wydruk dokumentów sprzedażyNieTakTak
Korekty dokumentówNieTakTak
Noty korygująceNieTakTak
Wydruk dokumentów z kodem kreskowymNieTakTak
Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedażyNieTakTak
Sortowanie produktów na fakturzeNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ NieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Wydruk pól dodatkowychNieTakTak
Dowód dostawyNieTakTak
Edycja szablonów dokumentów w HTMLNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa dat miesięcznychNieTakTak
Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonówNieTakTak
Statystyki sprzedaży i obrotówNieTakTak
Wydruk faktury językowej: angielski, niemieckiNieTakTak
Faktury WNTNieTakTak
Faktury WDTNieTakTak
Zysk na fakturzeNieTakTak
Sprzedaż w cenie A,B,CNieTakTak
Faktury walutoweNieNieTak
Importowanie produktów bezpośrednio do fakturyNieNieTak
Wydruk oddziału na dokumentachNieNieTak
Obsługa oddziałuNieNieTak
Sprzedaż w cenach z wybranej dostawyNieNieTak
Import paragonów z drukarki Erida EuroPOSNieNieTak
Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieTak
Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML Nowość!NieNieTak
Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentoweNieNieTak
Wydruk pól dodatkowychNieNieTak
Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów Nowość!NieNieTak
Dokumenty kasowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieTakTak
Raport zmianNieTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTak
ZałącznikiNieTakTak
Pola dodatkoweNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Historia kontaktów Zobacz inne programy Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Rejestr opinii i ekspertyz prawnychNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów TakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)TakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) TakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) Link do youtubeTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rozliczenie finansówNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
BadaniaNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
Windykacja Zobacz inne programyTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Wyciągi bankowe Zobacz inne programyTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Rejestr pismNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Dodawanie załącznikówNieNieTak
Galeria zdjęćNieNieTak
Magazyn usługTakTakTak
Tworzenie indeksu usługTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieTakTak
Dodawanie zdjęć do usługNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS [sprawdź ofertę] Zobacz demoNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Zapytania i Oferty Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieNie
Raport zmianNieNieNie
Prognozowanie ofertyNieNieNie
ZałącznikiNieNieNie
Komentarze na dokumentachNieNieNie
Oferta w języku angielskimNieNieNie
Oferty w cenach A,B,CNieNieNie
Obsługa oddziałówNieNieNie
Oferty w cenach wybranej dostawyNieNieNie
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa / e-mail/ telefon / tickety Tak Tak Tak
Pulpit zdalny (30 minut) Nie Nie Tak
Drukuj zestawienie
Wszystkie
Ustawienia
Dane kontaktowe
Sprawy
Zaplanowane zadania
Książka Korespondencji
Umowy
Faktury
Dokumenty kasowe
Rejestr ekspertyz i opinii prawnych
Raporty
Akta osobowe
Windykacja
Wyciągi bankowe
Oferty
Zamówienia

Brak opinii do tego produktu.


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY


Asystent Kancelaria Prawnicza 2017

Asystent Kancelaria Prawnicza to program dla prawników, do prowadzenia kancelarii, np. radców prawnych, adwokackiej, notarialnej. W programie ...

od... 129.00 PLN


Asystent Rejestr Umów 2017

Program Asystent Rejestr Umów służy do zarządzania umowami zawartymi z różnymi podmiotami gospodarczymi. Pozwala rejestrować wszelkie niezbędne in...

od... 69.00 PLN


Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przecho...

od... 123.00 PLN

Najczęściej zadawane pytania

Asystent 2016

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?

Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli

 
 
 
 
W kolejnym oknie mamy możliwość zdefiniowania listy wyświetlanych kolumn.
 
Asystent pozwala także na zmianę kolejności wyświetlanych kolumn. Wystarczy przycisnąć lewy klawisz myszy na nagłówku danej kolumny, a następnie bez puszczania tego przycisku, przesuwać wybraną kolumnę w nowe miejsce.
Czy na programie można pracować w wielu użytkowników online

Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.

Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?

Aby zrozumieć problem obliczeń spójrzmy na dwa przykłady:

Sprzedajemy produkt XX, sztuk 8, w stawce 23%, wychodząc od ceny NETTO 5.36. Wówczas wartość netto wynosi: 5.36*8=42,88. Cena brutto wynosi: 5.36*1.23=6.59. Wartość brutto wynosi: 5.36*1.23*8=52.74. Jak zatem widzimy, obliczenie wartości brutto nie polega na wyliczeniu iloczynu ceny brutto * ilość tylko wyliczane jest od ceny bazowej brutto. W tabeli zebrano zestawienie.

Liczenie od ceny netto
Sztuk 8
Podatek 23%
Cena NETTO 5.36
Wartość NETTO 42.88
Cena BRUTTO 6.59
Wartość BRUTTO 52.74

Rozpocznijmy teraz obliczenia wychodząc od ceny brutto - 6.59. Wówczas, wartość brutto wynosi: 6.59*8=52,72, cena netto: 6.59/1.23=5.36, a wartość netto (6.59/1.23)*8=42.86. W tabeli zebrano zestawienie:

Liczenie od ceny brutto
Sztuk 8
Podatek 23%
Cena BRUTTO 6.59
Wartość BRUTTO 52.72
Cena NETTO 5.36
Wartość NETTO 42.86

Jak zatem widzimy, w zależności od tego, który rodzaj ceny jest dla nas wyjściowy, występują różnice w wartościach netto i brutto. Różnica jest tym większa, im większa jest liczba sztuk.

Z uwagi na powyższe, z reguły na fakturach liczonych od cen netto, nie umieszcza się ceny brutto. Licząc natomiast od ceny brutto - nie umieszcza się ceny netto. Gdyby umieściło się na fakturze obie ceny, "na pierwszy rzut oka" widać byłoby, że wartość netto lub wartość brutto nie jest iloczynem odpowiadającej mu ceny i liczby sztuk.

Dlaczego program nie wyszukuje prawidłowo po polach tekstowych. Czy można to naprawić?

Niektóre pola tekstowe (opisowe) pozwalają na redagowanie tekstów i formatowanie ich. Można zatem w tych tekstach stosować pogrubienia, pochylenia, kolory, czcionki itp. Zawartość tych pól zapisywana jest w formacie RTF. Jedną z cech tego formatu jest rozbijanie niektórych wyrazów za pomocą specjalnych kodów. Ma to miejsce głównie w przypadku wyrazów zawierających polskie znaki diakrytyczne. W efekcie owego rozbicia (które nie jest widoczne) wyszukiwanie danego hasła może być nieskuteczne. Aby rozwiązać ten problem należy wyłączyć obsługę pól RTF. W tym celu z menu wybieramy Ustawienia/ Zaawansowane/Zaawansowane. Następnie należy zaznaczyć opcję Wyłącz obsługę pól RTF.

UWAGA! Po wyłączeniu obsługi pól RTF zawartość tych pól straci formatowanie!

Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?

Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejśc w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".


W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.

 
 
Należy jednak pamiętać, że w produktach znajdujących się w magazynie stawki nie ulegną zmianie. Aby szybko je uaktualnić, należy z menu Narzędzia wybrać Narzędzia administracyjne, a następnie "Specjalne" .
 
Klikając przycisk Zmień stawki VAT sprzedaży na magazynie możemy zmienić stawki na dowolną wartość.
Uwaga! Korzystając z drukarek fiskalnych, należy pamiętać o dokonaniu w nich modyfikacji (zmiany stawek VAT)!
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?

Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od daty kiedy został zakupiony Państwa program lecz nie przekracza ona 50 % ceny wartości programu.

Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?

Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.

Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.

Od wersji 10.10.26 możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrac Zaawasowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.

Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!

W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?

Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.

 
 

To, po których polach następuje wyszukiwanie możemy zmienić wciskając w polu Szukaj prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybierając Szukane pola.
 
 
Wybierając jednak z tego samego menu opcję Szukanie zaawansowane sprawimy, że poniżej pola Szukaj pojawi się dodatkowy panel, za pośrednictwem którego możemy przeszukiwać tabelę po wybranych kolumnach.
 
 
Panel wyszukiwania zaawansowanego uzyskamy również klikając w lupę widoczny po lewej stronie od słowa Szukaj.

 

Ogólne

Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres pomoc@meteoryt.pl.

W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?

Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania aplikacji.

Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?

 

 

Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres pomoc@meteoryt.pl

 

Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?

Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.

Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres pomoc@meteoryt.pl

W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?

Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.

Zobacz filmy instruktażowe

Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u

Licencje

Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Większość naszych programów można zakupić w dwóch wersjach: elektronicznej i pudełkowej. Wybierając wersję w pudełku, na podany adres wysyłamy kurierem paczkę z pudełkiem, a w nim płytę DVD z programem. W pudełku znajduje się również certyfikat z przydzielonym numerem seryjnym, który trzeba wprowadzić po instalacji programu. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy jedynie fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Ten sam numer wysyłamy także natychmiast na adres e-mail. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

Zachęcamy bardzo do wybierania wersji elektronicznych. Oto niektóre z zalet tego rozwiązania:

 

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. W przypadku wersji pudełkowych, zamówienia realizowane są w ciągu 48 godzin od daty zamówienia, tylko w dni robocze. Nie jest również wysyłany numer seryjny pocztą e-mail.
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie. W przypadku wersji pudełkowych, nie mamy informacji jaki numer został Państwu przydzielony dlatego nie możemy później udzielić takiej informacji.
  3. Wersja elektroniczna jest tańsza!
Na ilu komputerach mogę zainstalować zakupiony program?

 

 

Kupując dowolny program z serii Asystent otrzymuje się licencję na jeden uruchomiony program. Aby móc korzystać z programu na więcej niż jednym stanowisku równocześnie, należy zakupić odpowiednią liczbę licencji.

W przypadku wersji START i PRO licencję można zainstalować tylko na jednym komputerze.

W przypadku wersji BIZNES i MAX program możemy zainstalować na dowolnie wielu komputerach w naszej firmie, jednakże w tym samym czasie możemy korzystać z tylu programów równocześnie ile mamy wkupionych licencji.

Drukuj stronę
tel.  +48 89 623 26 22
tel. kom. +48 502 258 020      
pracujemy od poniedziałku do piątku od
8:00 - 16:00
 
 
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85


NUMER KONTA
MBANK: 54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Platforma Meteoryt.pl jest dziełem firmy Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna (woj. Warmińsko-mazurskie). Głównym produktem firmy jest seria oprogramowania dla firm o nazwie Asystent. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla każdej z branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 50 tytułów programów

Copyright © 2016 Meteoryt
Zamów rozmowę z konsultantem