• Dział sprzedaży
  • tel. 89 623 26 22

Program do prowadzenia książki korespondencji


działa w systemie Windows
codzienne kopie bezpieczeństwa
możliwość dekretacji korespondencji na użytkowników

Asystent Książka Korespondencji 2022



Program Asystent Książka Korespondencji to elektroniczna wersja tych tradycyjnych dzienników korespondencji, stosowanych w wielu firmach czy urzędach oraz biurach. Najważniejsze funkcje programu do korespondencji to: rozbudowany moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie dużej ilość rekordów, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy, zintegrowany klient poczty e-mail służy do powiadomień klientów o ewentualnej korespondencji, dodatkowo program posiada narzędzie do wysyłania prostych e-mailingów (masowej korespondencji), posiada opcje do tworzenia raportów i statystyk. Program pozwala także na zaawansowane drukowanie kopert, etykiet, obsługuje czytnik kodów kreskowych itp.

 

Ceny od... 102.00 PLN




Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.System można uruchomić na dowolnie wielu komputerachi stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:lub wpisz ręcznie
NazwaCena bruttoDo koszyka
Asystent Książka Korespondencji 2022 PRO - 6 miesięcy 102.00 PLN
82.93 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 BIZNES - 6 miesięcy 114.00 PLN
92.68 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 MAX - 6 miesięcy 171.00 PLN
139.02 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 PRO - 1 rok 171.00 PLN
139.02 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 BIZNES - 1 rok 217.00 PLN
176.42 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 MAX - 1 rok 263.00 PLN
213.82 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 PRO - doż. 309.00 PLN
251.22 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 BIZNES - doż. 401.00 PLN
326.02 PLN (netto)
KUP TERAZ
Asystent Książka Korespondencji 2022 MAX - doż. 528.00 PLN
429.27 PLN (netto)
KUP TERAZ
 



Oprogramowanie w wersji jednostanowiskowej działa bezpośrednio po zainstalowaniu nie wymaga pomocy tzw administratora i jest kompatybilna praktycznie ze wszystkimi znanymi systemami Windows. Posiada szereg importów i eksportów do podstawowych formatów danych kompatybilnych z Excelem.

Najważniejsze funkcje programu:

  • dekretacja korespondencji na osoby lub oddziały - wraz z możliwością wysłania powiadomienia do wyznaczonych osób.
  • nadawanie własnej numeracji dla korespondencji
  • moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji - możliwość dodania własnych kolumn lub ukrycia istniejących;
  • narzędzie wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych wydarzeniach, wysłać im życzenia świąteczne itp.
  • narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;
  • możliwość skanowania dokumentów bezpośrednio do programu;
  • szczegółowe sortowanie, wyszukiwanie danych;
  • rejestrowanie faktur wychodzących i przychodzących oraz kontrola ich płatności;
  • ustalanie kosztów przesyłki z wcześniej przygotowanego cennika;
  • definiowanie i kontrolowania terminów odpowiedzi na korespondencje (dla instytucji, które stosują się do ustawowych terminów odpowiedzi);
  • i wiele wiele innych

Cechy programu Asystent Książka Korespondencji

  • dodatkowy moduł do rejestracji faktur przychodzących i wychodzących
  • możliwość dekretacji korespondencji do użytkowników programu
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa z poziomu programu
  • możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, MariaDB
  • obsługa masowych korespondencji: mailingów i wiadomości SMS
  • zintegrowany klient poczty e-mail

 


FunkcjaPRO
BIZNES
MAX
Dane kontaktoweTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieTak
Książka KorespondencjiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieTakTak
Rejestru fakturNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieTak
UrlopyNieNieTak
ZdjęciaNieNieTak
Dokumenty kasoweNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
ZałącznikiNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieTak
Rejestr pismNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Dodawanie załącznikówNieNieTak
Galeria zdjęćNieNieTak
OpcjeTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)TakTakTak
PrzypomnieniaTakTakTak
Logi systemoweTakTakTak
Obsługa załącznikówTakTakTak
Baza wiedzyTakTakTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychTakTakTak
Powiadomienia SMSTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychTakTakTak
Zarządzanie etatamiTakTakTak
Edycja wydrukówTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!TakTakTak
StatystykiTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 10.x , MSSQL od wersji 2016 w górę), możliwość pracy przez internetNieTakTak
Oddziały firmNieTakTak
System mailingowyNieTakTak
Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowychNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieTak
ProjektyNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieTak
Zaplanowane zadaniaTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)TakTakTak
Dodawanie przypomnieńTakTakTak
ZałącznikiTakTakTak
FinanseTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTak
Raport zmianTakTakTak
Tworzenie kategoriiTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport zmianNieNieTak
Rozliczenie finansówNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieTak
Kreator modułówTakTakTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak

Wszystkie

Ocena produktu:
autor: tery
Bardzo fajny program, dobrze zoptymalizowany i bardzo łatwy w obsłudze. Polecam wszystkim prowadzącym tradycyjną Książkę Korespondencji.
Ocena produktu:
autor: PRO-NET
Niniejszym potwierdzamy, że firma Meteoryt.pl, której programów używamy w naszej firmie, świadczy usługi na najwyższym poziomie. Programów Asystent Faktura i Asystent Korespondencji używamy od marca 2011r. Wysoka jakość oprogramowani, intuicyjna obsługa, przejrzysty wygląd oraz częste aktualizacje i możliwość pracy na zdalnej bazie danych sprawiają, że aplikacje firmy Meteoryt.pl są godne polecenia. Firma jest rzetelnym i godnym zaufania kontrahentem. Z poważaniem PRO-NET Krzysztof Chojnowski

Podsumowanie:

Ilość opinni: 2

Ocena: 4.5


Formularz dodawania opinii


Oceń produkt
Czy polecasz produkt ?   
Imię (nick)
Treść opinii
Przepisz kod token

Opinie podlegają weryfikacji treści. Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia opinii, które zawierają wylgarne słownictwo, teksty reklamowe lub wypowiedzi nie związane z ocenianym produktem.





POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Książka Korespondencji

Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki...

od 18.00 PLN

Asystent Firma 2022

Program Firma to pakiet narzędzi do prowadzenia małej i średniej firmy. Posiada wbudowany funkcjonalny CRM (ang. Customer Relationship Management) do...

od 114.00 PLN

Baza danych MySQL/FTP - Chmura

Baza danych MySQL to usługa bazy zdalnej, działająca na serwerach Meteoryt.pl w tzw. chmurze. Baza posiada możliwość bezpiecznego przechowywania danych na...

od 212.00 PLN


Najczęściej zadawane pytania

Brakuje mi pewnego pola, czy mogę je w jakiś sposób dodać do bazy?

Tak. Programy Asystent pozwalają na tworzenie własnych pól w tabelach. Wystarczy otworzyć dowolny rekord danej tabeli do edycji, a następnie odszukać zakładki Pola dodatkowe.


W zakładce tej należy kliknąć prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybrać Zarządzaj polami dodatkowymi. Pokaże się okno Zarządzaj polami. Za pośrednictwem tego okna można tworzyć i usuwać własne pola.

 
 


Po zdefiniowaniu własnego pola, będzie się ono wyświetlało w oknie Pola dodatkowe we wszystkich rekordach. Własne pola można wyświetlić na liście rekordów oraz dokonywać wyszukiwania po nich, tak jak po każdym innym polu.

 

Czy można zmienić listę kolumn wyświetlanych w danej tabeli?

Klikając prawy klawisz myszy na liście tytułów tabeli wybieramy Konfiguracja tabeli

 
 
W kolejnym oknie mamy możliwość zdefiniowania listy wyświetlanych kolumn.
 
Asystent pozwala także na zmianę kolejności wyświetlanych kolumn. Wystarczy przycisnąć lewy klawisz myszy na nagłówku danej kolumny, a następnie bez puszczania tego przycisku, przesuwać wybraną kolumnę w nowe miejsce.
Czy na programie można pracować w wielu użytkowników online

Tak, ale do tego wymagana jest wersja Biznes lub Max. Licencje w tych wersjach są sprzedawane na zasadzie aktywnego użytkownika zalogowanego do bazy. System automatycznie kontroluje ilość użytych licencji. Jeżeli liczba licencji zostanie wykorzystana przez użytkowników, system poinformuje o tym użytkownika, który się loguje do systemu.

Dlaczego dostępne są dwie metody liczenia - od netto i od brutto?

Program Asystent Faktura daje możliwość wystawiania dokumentów w dwóch wariantach: obliczania od cen netto i od cen brutto.
Domyślnym typem obliczeń jest obliczenia od cen netto.

W przypadku typu obliczeń od netto program do zestawienia faktury sumuje wartości netto z poszczególnych pozycji następnie od nich zostaje obliczony podatek VAT oraz kwota brutto.

W przypadku wyboru wariantu od cen brutto podstawą obliczeń jest suma wartości brutto poszczególnych wartości następnie od niej zostanie wyliczony VAT, od tej wartości.

Typy obliczeń zostały wprowadzone po to aby minimalizować wartość błędów podczas obliczeń podatku VAT o „tak zwany 1 grosz”.

Jak dodać obsługę nowych stawek VAT w programach Asystent?

Użytkownik ma możliwość samodzielnego definiowania obsługiwanych przez Asystenta stawek VAT. Aby tego dokonać należy: wejść w moduł "Słowniki", a następnie "Stawki VAT".


W oknie tym możemy zmodyfikować istniejące stawki na nowe lub wprowadzić zupełnie nowe.

 
 
Należy jednak pamiętać, że w produktach znajdujących się w magazynie stawki nie ulegną zmianie. Aby szybko je uaktualnić, należy z menu Narzędzia wybrać Narzędzia administracyjne, a następnie "Specjalne" .
 
Klikając przycisk Zmień stawki VAT sprzedaży na magazynie możemy zmienić stawki na dowolną wartość.
Uwaga! Korzystając z drukarek fiskalnych, należy pamiętać o dokonaniu w nich modyfikacji (zmiany stawek VAT)!
Na jak długo otrzymuję aktualizację i czy są one płatne?

Aktualizacje do programu otrzymują Państwo na okres 12 miesięcy i są one bezpłatne. W przypadku gdy wyjdzie nowsza seria programów należy wykonać upgrade. Cena upgrade jest zależna od promocji jaka aktualnie obowiązuje.

Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
W jaki sposób stworzyć grupy wspólne dla wszystkich tabel w programie?

Programy Asystent pozwalają na grupowanie dowolnych danych. Dla każdej tabeli danych możliwe jest przygotowanie oddzielnej struktury grup.

Możliwe są zatem inne grupy dla danych kontaktowych, inne dla zaplanowanych zadań, jeszcze inne dla faktur itp. Jest to rozwiązanie domyślne.

Możliwe jest jednak tworzenie grup wspólnych dla wszystkich modułów programu. Wystarczy w tym celu z menu Opcje, wybrać Zaawansowane, a następnie przejść do zakładki Zaawansowane i zaznaczyć opcję Stosuj wspólne grupy dla wszystkich danych.

Uwaga! Po włączeniu powyższej opcji znikną wszystkie dotychczasowe grupy!

W jaki sposób szukać danych po określonych kolumnach?

Kiedy wpisujemy dowolny tekst w polu Wyszukaj w tabeli, Asystent przeszukuje aktywną tabelę w poszukiwaniu danej frazy. Przeszukiwane są wówczas określone w ustawieniach pola.

 
 

To, po których polach następuje wyszukiwanie możemy zmienić wciskając w polu Szukaj prawy klawisz myszy i z menu kontekstowego wybierając Szukane pola.
 
 
Wybierając jednak z tego samego menu opcję Szukanie zaawansowane sprawimy, że poniżej pola Szukaj pojawi się dodatkowy panel, za pośrednictwem którego możemy przeszukiwać tabelę po wybranych kolumnach.
 
 
Panel wyszukiwania zaawansowanego uzyskamy również klikając w lupę widoczny po lewej stronie od słowa Szukaj.

 

Brakuje mi pewnej funkcji, czy mogę prosić o jej realizację?

 

 

Tak. Jeśli brakuje Państwu funkcjonalności, która ułatwiłaby lub przyspieszyła pracę - prosimy do nas pisać na adres kontakt@meteoryt.pl


W przypadku gdy pomysł nie jest zgodny ogólną filozofią programu jest możliwość wyceny na wprowadzenie danej zmiany.

Czy dane z wersji TRIAL będę mógł przenieść do pełnej wersji programu?

Tak, przy czym nie trzeba w ogóle niczego przenosić. Wersja TRIAL posiada wszystkie możliwości pełnej wersji programu. Jej ograniczenie polega tylko na czasie funkcjonowania oprogramowania.

Czy wykonujecie Państwo programy na zlecenie?

 

 

Tak. Zajmujemy się również tworzeniem oprogramowania dedykowanego pod danego klienta. W przypadku takiego zapotrzebowania prosimy składać zapytania ofertowe na adres kontakt@meteoryt.pl


 

Czy wykonujecie Państwo zmiany w programach na zlecenie?

Tak. Istnieje możliwość dostosowania programów do indywidualnych wymagań klienta. Możemy je zatem rozbudowywać o nowe funkcjonalności według ścisłych wytycznych klienta w wersji dedykowanej ULTRA.

Koszt takiego dostosowania jest różny i zależy od liczby i rodzaju wprowadzonych zmian. Aby uzyskać więcej informacji prosimy pisać na adres kontakt@meteoryt.pl

Dodowanie wielu kont bankowych
Edycja szablonu
Aby edytować szablon wydruku faktury w pierwszej kolejności potrzebna jest znajomość języka HTML.
1.Następnie należy wejść w zakładkę NARZĘDZIA -> EDYTOR SZABLONÓW


2.Wybieramy zakładkę SPRZEDAŻ I ZAKUP -> faktura_std.tpl
3.Edytujemy tą strukturę, którą chcemy mieć zmienioną na wydruku



4. Zapisanie wprowadzonych zmian pieczętujemy wybierając czarną dyskietkę
5. Gdy mamy już wprowadzone zmiany szablon jest wtedy szablonem indywidualnym, jeżeli chcemy ponownie wrócić do oryginalnego szablonu wydruku należy wybrać dwie zielone strzałki.



 
Eksport pliku CSV z danych kontaktowych

https://www.youtube.com/watch?v=S-KrFg_QnPQ

Import danych z pliku CSV w chmurze

Aby zaimportować dane do bazy z pliku CSV, w pierwszej kolejności wybieramy moduł do którego ma odbyć się import.

 1. Wchodzimy w moduł np. Dane Kontaktowe-> klikamy na przykładowy rekord-> Zarządzaj -> Importuj dane.

 

Można też skorzystać z importu  klikając na ikonę ''kropek''.

 

 

2. Automatycznie zaznacza nam się tabela modułu, w którym się znajdujemy, wybieramy opcję -> DALEJ.

 

 

3. Wczytujemy plik do importu, ustawiamy separator zgodnie z parametrami pliku -> DALEJ.

 

 

4.  W następnym kroku wybieramy kolumny, z których dane mają zostać zaimportowane, po zakończeniu procesu klikamy opcję -> IMPORTUJ. Dane powinny pojawić się w module do którego został wykonany import.

Import pliku CSV do modułu "Dane kontaktowe"
Jak aktywować usługę hostingową?

1. Aby przetestować usługę hostingową, wystarczy wejść w podany link: https://meteoryt.pl/asystentchmura/pr-500/Hosting_Chmura__1_rok

2. Następnie wypełnić krótki formularz, dane do usługi zostaną wysłane na adres mailowy.

3. Po otrzymanie danych, należy utworzyć nową bazę danych, następnie wprowadzić wcześniej otrzymane dane do połączenia z serwerem.

W tym celu zachęcamy do skorzystania z instrukcji z linku: https://meteoryt.pl/Polaczenie_z_baza_zdalna-h767.html

 

 

 

Konfiguracja widoku. Jak to zrobić?

https://www.youtube.com/watch?v=djDD_Zu3bYI

Nadawanie uprawnień dla grup Asystent Chmura

Jeżeli chcemy nadać uprawnienia dla grupy użytkowników wchodzimy w zakładkę Menu-> Ustawienia/Użytkownicy/Lista użytkowników

Klikamy w opcję Kategorii

Na kategoriach klikamy opcję ''kropek'' i dodajemy odpowiednie grupy

Gdy wszystkie grupy mamy już Dodane klikamy przy nich ponownie opcję ''kropek'' i wybieramy Uprawnienia i je konfigurujemy.
Kolorem czerwonym wyłączamy poszczególne opcje. Jeżeli konfiguracja została zakończona to zamykamy okno.






Następnie przypisujemy do wybranej kategorii użytkownika. W tym celu zaznaczamy pole ''kwadratu'' na danym rekordzie-> zarządzaj-> przypisz do kategorii.
Wskazujemy kategorię.













Po nadaniu uprawnień dla wszystkich grup przypisujemy do nich użytkowników klikając na nich zaznaczając opcję ''kwadracika'' -> Zarządzaj-> przypisz do kategorii.


 



Połączenie z bazą zdalną

Aby połączyć się do bazy zdalnej należy wejść w zakładkę:

Baza danych-> Otwórz




Następnie wybieramy przycisk Dodaj-> Uzupełniamy dane  do połączenia z serwerem

1. Przykładowe Dane do połączenia ze zdalną bazą danych na przykładzie MySQL:








Po uzupełnieniu danych do połączenia wybieramy-> Zapisz i zamknij. Czynności powtarzamy na każdym stanowisku.

 

Przypisanie konfiguracji innego użytkownika
Aby przypisać taką samą konfigurację dla użytkownika należy:


1. Wejść w zakładkę Ustawienia -> Użytkownicy -> Lista użytkowników






2. Na liście wybrać osobę do której chcemy przypisać konfigurację od innego użytkownika -> Edytuj.






3. Przejść do zakładki -> Zaawansowane -> Załącz konfigurację innego użytkownika. Następnie wybieramy osobę z listy -> Zapisz i zamknij.



Przypomnienie z dowolną treścią
Aby dodać przypomnienie w formie komunikatu z dowolną treścią wystarczy po wejściu w rekord wybrać opcję Przypomnienie. W oknie które nam się wyświetli ustawiamy datę kiedy przypomnienie ma się wyświetlić oraz wprowadzamy odpowiednią treść.
Tworzenie kopii bezpieczeństwa
W jakiej wersji uruchamiają się próbne wersje programów?

Programy są w pełnej wersji próbnej tzw. Trial działającej przez 45 dni, które zawierają wszystkie cechy programów: Start, PRO, Biznes, MAX. Oznacza to, iż w praktyce testujemy wersję MAX. Aby zobaczyć różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami należy zapoznać się z zestawieniem różnic znajdującym się przy produkcie na naszej stronie.

Zmiana hasła do logowania

Zmiana hasła dotyczy tylko konta Administratora programu w wersji chmurowej.

 

1. Zaloguj się do swojego konta na naszej stronie: https://meteoryt.pl/

 

 

2. Wybierz program, którego ma dotyczyć zmiana, następnie opcję -> Resetuj hasło dla Administratora

 

 

 

Zmiana silnika bazy danych w przypadku wersji PRO

Witam.

W przypadku spowolnionej pracy na programie w wersji PRO zalecamy przeniesienie danych do bazy zdalnej. W tym celu należy:

1. Utworzyć nową pustą bazę danych z protokołem -> Lokalna meteoryt.

Wchodzimy w zakładkę Baza danych-> Otwórz -> Dodaj -> wprowadzamy nazwę bazy danych-> wybieramy protokół ''Lokalna meteoryt''.

2. Aby przenieść dane do nowo utworzonej bazy, należy w pierwotnej bazie danych, z której dane będą przenoszone utworzyć migrację danych.

Zakładka -> Baza danych-> utwórz kopię bezpieczeństwa -> migracja danych.

 

3. Po zakończeniu tworzenia migracji danych logujemy się do nowo utworzonej bazy, następnie odtwarzamy plik migracyjny.

Zakładka -> Baza danych-> Odtwórz z kopii bezpieczeństwa -> wskazujemy wcześniej utworzony plik -> Rozpocznij.

 

Zobacz filmy instruktażowe

Zapraszamy na stronę z filmami instruktażowymi http://www.youtube.com/user/naomisoft#p/u

Dlaczego warto kupić wersję elektroniczną programu?

Nasze programy można zakupić w wersji: elektronicznej. W przypadku wersji elektronicznej, na adres pocztowy wysyłamy fakturę z nadrukowanym numerem seryjnym. Przy tym wariancie, klient powinien pobrać program z naszej strony WWW.

  1. Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin od daty złożenia zamówienia. Jeśli zamówienie dokonane jest w godzinach pracy, realizowane jest niemal natychmiast. W ciągu zatem kilkunastu minut otrzymają Państwo numer seryjny, który pozwoli odblokować program do pełnej wersji. 
  2. Jeśli utracicie Państwo z jakiś powodów numer seryjny, zawsze będziecie mogli się zwrócić do nas o jego przesłanie bądź założyć konto na stronie meteoryt.pl otrzymają tym Państwo dostęp do numerów seryjnych, faktur i haseł. 

 

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 18
12-100 Szczytno

 
tel.  +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
 

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 18
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
 

NUMER KONTA: MBANK
54 1140 2004 0000 3902 7687 6720

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Desktop oraz Chmura. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Nasze serwisy:

Copyright © 2022 Meteoryt
Zapytaj o ofertę
Loading...