Program do prowadzenia korespondencji przychodzącej i wychodzącej


Możliwość dodawania załączników
Nielimitowana ilość wpisów do dziennika korespondencji
Proste przeszukiwanie korespondencji
Wydruk książki nadawczej
Program darmowy dla 5 dokumentów miesięcznie

Asystent Chmura Książka Korespondencji



Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki rozwiązaniu Chmury dostęp do aplikacji mamy również z urządzeń mobilnych może to być tablet, telefon lub komputer stacjonarny. Moduł Książki Korespondencji to nic innego jak jej tradycyjna odsłona rejestracji korespondencji w wersji elektronicznej. Mamy możliwość przechowywania korespondencji przechodzącej i wychodzącej w postaci załączników, które wraz z programem są przechowywane na naszych jednostkach serwerowych w chmurze. Aby w pełni usystematyzować proces ewidencji korespondencji możemy użyć mechanizm dekretacji tj. przypisanie korespondencji dla użytkownika w bazie lub jednostki oddziału w obrębie firmy, dzięki któremu obieg korespondencji w firmie jest uporządkowany i zawsze jest pewność, że korespondencja została przekazana do odpowiedniej osoby.

W dzienniku korespondencyjnym do zebranej i wysłanej korespondencji możemy tworzyć raporty, wydruki podsumowania, można dowolnie sortować dane oraz jest zapisywać w formacie pdf lub eksportować do formatu CSV. W programie Istnieje również możliwość prowadzenia rejestru faktur. Dodatkowo w wersji aplikacji MAX dostępne są m.in. moduły Akt Osobowych, Projektów, pełne zestawienie w tabeli poniżej. Bezpieczeństwo danych zapewnia użycie technologii szyfrowania SSL.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 1 miesiąc 22.00 PLN
17.89 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 1 miesiąc 28.00 PLN
22.76 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 1 miesiąc 38.00 PLN
30.89 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 6 miesięcy 114.00 PLN
92.68 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 6 miesięcy 156.00 PLN
126.83 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 6 miesięcy 214.00 PLN
173.98 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 1 rok 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 1 rok 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 1 rok 369.00 PLN
300.00 PLN (netto)
 

Dostępna dekretacja korespondencji jest w przypadku oddziałowej w wielu lokalizacjach sprawdza się bardzo dobrze.
Rejestr korespondencji w chmurze jest bardzo prosty nie wymaga, żadnego szkolenia a wdrożenie jest proste i nie wymaga konkretnej wiedzy od użytkownika.

Program przeznaczony jest dla dowolnej instytucji czy firmy rejestrującej korespondencje. Program świetnie się sprawdzi gdy osoba prowadząca sekretariat zeskanuje korespondencje i dołączy ją do książki, dzięki czemu dana korespondencja będzie mogła być dostępna z innych lokalizacji firmy.

Program wybierany głównie przez instytucje Państwowe, sekretariaty urzędu gmin, urzędu miast, urzędu powiatowego,
banki spółdzielcze, placówki szkolone, szpitale, kancelarie prawne, radcowskie, wspólnoty mieszkaniowe oraz stowarzyszenia czy spółdzielnie.


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób NieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieNieTak
Książka Korespondencji TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów NieTakTakTak
Dekretacja korespondencji NieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta NieNieTakTak
Rejestru faktur NieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy NieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkowników NieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt NieNieNieTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtube NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Szkolenia pracowników NieNieNieTak
Ubezpieczenia NieNieNieTak
Urlopy NieNieNieTak
Zdjęcia NieNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,E NieNieNieTak
Przebieg zatrudnienia NieNieNieTak
Doświadczenie zawodowe NieNieNieTak
Certyfikaty NieNieNieTak
Dokumenty kasowe NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieNieNieTak
Załączniki NieNieNieTak
Pola dodatkowe NieNieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Rejestr pism NieNieNieTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Dodawanie załączników NieNieNieTak
Galeria zdjęć NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Opcje TakTakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie NieTakTakTak
Obsługa grup/kategorii NieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) NieTakTakTak
Przypomnienia NieTakTakTak
Logi systemowe NieTakTakTak
Obsługa załączników NieTakTakTak
Baza wiedzy NieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników NieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych NieTakTakTak
Powiadomienia SMS NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych NieTakTakTak
Zarządzanie etatami NieTakTakTak
Edycja wydruków NieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach NieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! NieTakTakTak
Statystyki NieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieNieTakTak
Oddziały firm NieNieTakTak
System mailingowy NieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieNieTak
Projekty NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieNieTak
Galerie zdjęć NieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Zaplanowane zadania NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadania NieTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) NieTakTakTak
Dodawanie przypomnień NieTakTakTak
Załączniki NieTakTakTak
Finanse NieTakTakTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieNieTak
Rozliczenie finansów NieNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Kreator modułów NieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Książka Korespondencji 2025

Program Asystent Książka Korespondencji to elektroniczna wersja tych tradycyjnych dzienników korespondencji, stosowanych w wielu firmach czy urzędach oraz...

od 154.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Biuro

Biuro w Chmurze to aplikacja dla każdego rodzaju firm, instytucji, organizacji, fundacji, sekretariatów, biur czy kancelarii, działająca przez przeglądarkę...

od 334.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top