Program do prowadzenia korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Możliwość dodawania załączników
Nielimitowana ilość wpisów do dziennika korespondencji
Proste przeszukiwanie korespondencji
Wydruk książki nadawczej
Program darmowy dla 5 dokumentów miesięcznie
Asystent Chmura Książka Korespondencji
Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki rozwiązaniu Chmury dostęp do aplikacji mamy również z urządzeń mobilnych może to być tablet, telefon lub komputer stacjonarny. Moduł Książki Korespondencji to nic innego jak jej tradycyjna odsłona rejestracji korespondencji w wersji elektronicznej. Mamy możliwość przechowywania korespondencji przechodzącej i wychodzącej w postaci załączników, które wraz z programem są przechowywane na naszych jednostkach serwerowych w chmurze. Aby w pełni usystematyzować proces ewidencji korespondencji możemy użyć mechanizm dekretacji tj. przypisanie korespondencji dla użytkownika w bazie lub jednostki oddziału w obrębie firmy, dzięki któremu obieg korespondencji w firmie jest uporządkowany i zawsze jest pewność, że korespondencja została przekazana do odpowiedniej osoby.
W dzienniku korespondencyjnym do zebranej i wysłanej korespondencji możemy tworzyć raporty, wydruki podsumowania, można dowolnie sortować dane oraz jest zapisywać w formacie pdf lub eksportować do formatu CSV. W programie Istnieje również możliwość prowadzenia rejestru faktur. Dodatkowo w wersji aplikacji MAX dostępne są m.in. moduły Akt Osobowych, Projektów, pełne zestawienie w tabeli poniżej. Bezpieczeństwo danych zapewnia użycie technologii szyfrowania SSL.
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 1 miesiąc | 17.89 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 1 miesiąc | 22.76 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 1 miesiąc | 30.89 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 6 miesięcy | 92.68 PLN (netto) | AKTYWUJ PRO |
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 6 miesięcy | 126.83 PLN (netto) | AKTYWUJ BIZNES |
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 6 miesięcy | 173.98 PLN (netto) | AKTYWUJ MAX |
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 1 rok | 186.18 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 1 rok | 232.52 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 1 rok | 300.00 PLN (netto) | |
Dostępna dekretacja korespondencji jest w przypadku oddziałowej w wielu lokalizacjach sprawdza się bardzo dobrze.
Rejestr korespondencji w chmurze jest bardzo prosty nie wymaga, żadnego szkolenia a wdrożenie jest proste i nie wymaga konkretnej wiedzy od użytkownika.
Program przeznaczony jest dla dowolnej instytucji czy firmy rejestrującej korespondencje. Program świetnie się sprawdzi gdy osoba prowadząca sekretariat zeskanuje korespondencje i dołączy ją do książki, dzięki czemu dana korespondencja będzie mogła być dostępna z innych lokalizacji firmy.
Program wybierany głównie przez instytucje Państwowe, sekretariaty urzędu gmin, urzędu miast, urzędu powiatowego,
banki spółdzielcze, placówki szkolone, szpitale, kancelarie prawne, radcowskie, wspólnoty mieszkaniowe oraz stowarzyszenia czy spółdzielnie.
Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura
- Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
- Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
- Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
- Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
- Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
- Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
- Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
- Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
- Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
- Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
- Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
- Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
- Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
- Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
- Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
- Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
- Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
- Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
- Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
- Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
- Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
- Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
- Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
- API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
- Integracje z wysyłką SMS
- System do obsługi masowego SMS
Funkcja | FREE aktywuj | PRO aktywuj |
BIZNES aktywuj |
MAX aktywuj |
---|---|---|---|---|
Dane kontaktowe | ||||
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS | ||||
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób | ||||
Dowolne grupowanie danych kontaktowych | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm | ||||
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów | ||||
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych | ||||
Książka Korespondencji | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów | ||||
Dekretacja korespondencji | ||||
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultanta | ||||
Rejestru faktur | ||||
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy | ||||
Statystyki dla klientów i użytkowników | ||||
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) | ||||
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt | ||||
Historia kontaktów | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Akta osobowe | ||||
Raport zmian | ||||
Szkolenia pracowników | ||||
Ubezpieczenia | ||||
Urlopy | ||||
Zdjęcia | ||||
Części Akt A,B,C,D,E | ||||
Przebieg zatrudnienia | ||||
Doświadczenie zawodowe | ||||
Certyfikaty | ||||
Dokumenty kasowe | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raporty Kasowe, druki KP i KW | ||||
Załączniki | ||||
Pola dodatkowe | ||||
Obsługa oddziałów | ||||
Rejestr pism | ||||
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzących | ||||
Raport zmian | ||||
Dodawanie załączników | ||||
Galeria zdjęć | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Opcje | ||||
System masowych SMS-ów | ||||
Rozbudowane informacje o firmie | ||||
Obsługa grup/kategorii | ||||
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) | ||||
Przypomnienia | ||||
Logi systemowe | ||||
Obsługa załączników | ||||
Baza wiedzy | ||||
Wysyłanie wiadomości do użytkowników | ||||
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych | ||||
Powiadomienia SMS | ||||
Raport zmian | ||||
Brak limitów na ilość baz danych | ||||
Zarządzanie etatami | ||||
Edycja wydruków | ||||
Stałe komentarze na dokumentach | ||||
Import bezpośrednio do wybranej kategorii | ||||
Statystyki | ||||
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) | ||||
Przeszukiwanie raportów zmian | ||||
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników | ||||
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet | ||||
Oddziały firm | ||||
System mailingowy | ||||
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) | ||||
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów | ||||
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników | ||||
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa | ||||
Projekty | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raport zmian | ||||
Wypowiedzi do projektów | ||||
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW | ||||
Galerie zdjęć | ||||
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników | ||||
Zaplanowane zadania | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raport zmian | ||||
Przydzielenie do wykonawców do zadania | ||||
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji) | ||||
Dodawanie przypomnień | ||||
Załączniki | ||||
Finanse | ||||
Historia kontaktów | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów | ||||
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Raport zmian | ||||
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | ||||
Rozliczenie finansów | ||||
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | ||||
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) | ||||
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Kreator modułów | ||||
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów | ||||
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) | ||||
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy | ||||
Dodawanie załącznika do wiadomości | ||||
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy | ||||
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) | ||||
Pojemność serwera / bezpieczeństwo | ||||
Szyfrowane połączenie SSL | ||||
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni) Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem. | ||||
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok. | 5 GB |
10 GB |
20 GB | |
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów. | 5 MB | 200 MB |
350 MB |
500 MB |
Transfer miesięczny | 5 GB | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
POLECANE PROGRAMY
Asystent Chmura Rejestr Pism
Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...
od 142.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Książka Korespondencji 2025
Program Asystent Książka Korespondencji to elektroniczna wersja tych tradycyjnych dzienników korespondencji, stosowanych w wielu firmach czy urzędach oraz...
od 154.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura Biuro
Biuro w Chmurze to aplikacja dla każdego rodzaju firm, instytucji, organizacji, fundacji, sekretariatów, biur czy kancelarii, działająca przez przeglądarkę...
od 334.00 PLNDodaj do koszyka
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.