Program do prowadzenia korespondencji przychodzącej i wychodzącej


Możliwość dodawania załączników
Nielimitowana ilość wpisów do dziennika korespondencji
Proste przeszukiwanie korespondencji
Wydruk książki nadawczej
Program darmowy dla 5 dokumentów miesięcznie

Asystent Chmura Książka Korespondencji



Asystent Chmura Książka Korespondencji jest to wersja aplikacji WWW do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki rozwiązaniu Chmury dostęp do aplikacji mamy również z urządzeń mobilnych może to być tablet, telefon lub komputer stacjonarny. Moduł Książki Korespondencji to nic innego jak jej tradycyjna odsłona rejestracji korespondencji w wersji elektronicznej. Mamy możliwość przechowywania korespondencji przechodzącej i wychodzącej w postaci załączników, które wraz z programem są przechowywane na naszych jednostkach serwerowych w chmurze. Aby w pełni usystematyzować proces ewidencji korespondencji możemy użyć mechanizm dekretacji tj. przypisanie korespondencji dla użytkownika w bazie lub jednostki oddziału w obrębie firmy, dzięki któremu obieg korespondencji w firmie jest uporządkowany i zawsze jest pewność, że korespondencja została przekazana do odpowiedniej osoby.

W dzienniku korespondencyjnym do zebranej i wysłanej korespondencji możemy tworzyć raporty, wydruki podsumowania, można dowolnie sortować dane oraz jest zapisywać w formacie pdf lub eksportować do formatu CSV. W programie Istnieje również możliwość prowadzenia rejestru faktur. Dodatkowo w wersji aplikacji MAX dostępne są m.in. moduły Akt Osobowych, Projektów, pełne zestawienie w tabeli poniżej. Bezpieczeństwo danych zapewnia użycie technologii szyfrowania SSL.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 1 miesiąc 22.00 PLN
17.89 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 1 miesiąc 28.00 PLN
22.76 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 1 miesiąc 38.00 PLN
30.89 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 6 miesięcy 114.00 PLN
92.68 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 6 miesięcy 156.00 PLN
126.83 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 6 miesięcy 214.00 PLN
173.98 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Książka Korespondencji PRO - 1 rok 229.00 PLN
186.18 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji BIZNES - 1 rok 286.00 PLN
232.52 PLN (netto)
Asystent Chmura Książka Korespondencji MAX - 1 rok 369.00 PLN
300.00 PLN (netto)
 

Dostępna dekretacja korespondencji jest w przypadku oddziałowej w wielu lokalizacjach sprawdza się bardzo dobrze.
Rejestr korespondencji w chmurze jest bardzo prosty nie wymaga, żadnego szkolenia a wdrożenie jest proste i nie wymaga konkretnej wiedzy od użytkownika.

Program przeznaczony jest dla dowolnej instytucji czy firmy rejestrującej korespondencje. Program świetnie się sprawdzi gdy osoba prowadząca sekretariat zeskanuje korespondencje i dołączy ją do książki, dzięki czemu dana korespondencja będzie mogła być dostępna z innych lokalizacji firmy.

Program wybierany głównie przez instytucje Państwowe, sekretariaty urzędu gmin, urzędu miast, urzędu powiatowego,
banki spółdzielcze, placówki szkolone, szpitale, kancelarie prawne, radcowskie, wspólnoty mieszkaniowe oraz stowarzyszenia czy spółdzielnie.


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
Książka KorespondencjiTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałówNieTakTakTak
Dekretacja korespondencjiNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW - zapytaj konsultantaNieNieTakTak
Rejestru fakturNieNieNieTak
Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcyNieNieNieTak
Statystyki dla klientów i użytkownikówNieNieNieTak
Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych)NieNieNieTak
JRWA - Jednolity Rzeczowy Wykaz AktNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Akta osobowe Zobacz inne programy Link do youtubeNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Szkolenia pracownikówNieNieNieTak
UbezpieczeniaNieNieNieTak
UrlopyNieNieNieTak
ZdjęciaNieNieNieTak
Części Akt A,B,C,D,ENieNieNieTak
Przebieg zatrudnieniaNieNieNieTak
Doświadczenie zawodoweNieNieNieTak
CertyfikatyNieNieNieTak
Dokumenty kasoweNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieNieNieTak
ZałącznikiNieNieNieTak
Pola dodatkoweNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Rejestr pismNieNieNieTak
Tworzenie Pism wychodzących i przychodzącychNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Dodawanie załącznikówNieNieNieTak
Galeria zdjęćNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Zaplanowane zadaniaNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Przydzielenie do wykonawców do zadaniaNieTakTakTak
Podział zadań na podzadania (etapy realizacji)NieTakTakTak
Dodawanie przypomnieńNieTakTakTak
ZałącznikiNieTakTakTak
FinanseNieTakTakTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieNieNieTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieNieTak
Rozliczenie finansówNieNieNieTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieNieTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówNieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Rejestr Pism

Nasza aplikacja stanowi doskonałe narzędzie do efektywnego i zautomatyzowanego tworzenia wielu dokumentów. Dzięki niej możliwe jest prowadzenie kompleksowej...

od 142.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Książka Korespondencji 2025

Program Asystent Książka Korespondencji to elektroniczna wersja tych tradycyjnych dzienników korespondencji, stosowanych w wielu firmach czy urzędach oraz...

od 154.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Biuro

Biuro w Chmurze to aplikacja dla każdego rodzaju firm, instytucji, organizacji, fundacji, sekretariatów, biur czy kancelarii, działająca przez przeglądarkę...

od 334.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top