Program magazynowy w chmurze online
Szybki i prosty w obsłudze program w chmurze
Nie wymaga specjalistycznej wiedzy magazyniera
Wydruki do PDF oraz wysyłka dokumentów na e-mail
Darmowy program dla 5 dokumentów miesięcznie
Asystent Chmura Magazyn
Program magazynowy działa przez WWW i obsługuje gospodarkę magazynową poprzez tzw. Chmurę. Teraz wykorzystując przeglądarkę internetową możesz wejść online do swojego programu magazynowego i nim zarządzać. Aplikacja magazynowa nie wymaga instalacji, co gwarantuje szybką i bezpośrednią dostępność do oprogramowania z każdego miejsca oraz z każdego urządzenia, które ma dostęp do internetu. Zarządzenie dokumentami magazynowymi w chmurze typu PZ, WZ, RW, MM, PW, ZW, PL, RI+ i RI- nie stanowi żadnego problemu.
Dodatkowo w programie magazynowym w chmurze wszystkie wygenerowane dokumenty magazynowe możemy zapisać i drukować z formatu PDF. Nadzór stanów magazynowych, dzięki powiązaniem Indeksu produktów z dokumentami jest na bieżąco aktualizowany.
Dodatkowo mamy możliwość tworzenia raportów magazynowych, spisu z natury, remanentu oraz przeprowadzania inwentaryzacji. W programie magazynowym możemy zamawiać towar (tworzyć zamówienia i rezerwacje) i automatycznie po realizacji dostawy dodawać je na stan magazynowy, to wszystko dzięki modułowi Zamówień, dostępnym w aplikacji.
Cennik |
---|
Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.
Nazwa | Cena brutto | 30 dni bezpłatnie |
---|---|---|
Asystent Chmura Magazyn PRO - 1 miesiąc | 14.63 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 1 miesiąc | 20.33 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Magazyn MAX - 1 miesiąc | 28.46 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Magazyn PRO - 6 miesięcy | 56.91 PLN (netto) | AKTYWUJ PRO |
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 6 miesięcy | 72.36 PLN (netto) | AKTYWUJ BIZNES |
Asystent Chmura Magazyn PRO - 1 rok | 97.56 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Magazyn MAX - 6 miesięcy | 104.88 PLN (netto) | AKTYWUJ MAX |
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 1 rok | 130.08 PLN (netto) | |
Asystent Chmura Magazyn MAX - 1 rok | 211.38 PLN (netto) | |
Aplikacja błyskawicznie wystawi dokumenty magazynowe jest zoptymalizowana tak aby nie wykonywać niepotrzebnych kliknięć była szybka i intuicyjna. Posiada możliwość tak zwanego krzyżowego sprawdzenia stanów magazynowych tj. zestawienia wartości magazyny wraz z ilością wszystko wg. cen zakupu.
Standardowo program ściąga stany wg. kolejki FIFO co odzwierciedleniem klasycznych zdarzeń gospodarczych. Dużą zaletą programu do magazynowania w chmurze jest możliwość modyfikacji wyświetlanych kolumn w formularzach oraz łatwa integracja ze sklepem internetowym czy serwisem aukcyjnym Allegro.
Program chmurowy sprawdzi się w firmach, gdzie jest wiele oddziałów firmy a jest potrzeba wgląd lub tworzenia dokumentów dla jednego lub wielu magazynów.
Najważniejsze funkcje to:
- darmowy program magazynowy dla 5 dokumentów miesięcznie
- wyliczanie cen zakupu według FIFO
- raporty magazynowe
- inwentaryzacja
- możliwość rozbudowy o sklep internetowy (skontaktuj się ze działem sprzedaży)
- magazynowanie możliwa rozbudowa o program sprzedażowy
- tworzenie wielu magazynów
- raportowanie i statystyki obrotów magazynowych
- intuicyjne i łatwe wyszukiwanie produktów
- dodawanie opisów do produktów
- dodawanie galerii zdjęć
- zapisywanie załączników do produktów
- dodawanie drzewiastych kategorii
- tryb szybkiego wydawania dokumentów (z poziomu koszyka)
- edycja produktów
- szybkie wystawianie dokumentów sprzedaży, zamówień czy ofert w zależności od wersji programu
- pola PKWiU, waga, kolor
- tworzenie dokumentów PZ, WZ, MM+, MM-, RW, PW, PL, ZW, RI+ RI-
- drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych
- drukowanie spisu z natury, dokumentów w cenach netto lub brutto
- obsługa wielu magazynów
- obsługa wszystkich czytników kodów kreskowych (działających na bazie emulacji klawiatury)
- zapis wydruków do formatu PDF
- obsługa rezerwacji produktów poprzez utworzenie zamówienia
- wybór typu produktu produkt / usługa / produkt złożony
- tworzenie składu produkt tzw. produktu złożonego
Program magazynowy posiada możliwość tworzenia drzewa kategorii, możliwość konfiguracji wyświetlanych pól po których równocześnie można szukać zadaną frazę oraz posiada duże możliwości konfigurowania szczególnych użytkowników. Dużą zaletą jest też to ,ze można kontrolować kolejkę wydań (chronologicznie FIFO) oraz cen zakupu w po jakich dokonywany jest rozchód, co jest niezbędne do dokonania rzeczywistej wyceny magazynu.
Wersję darmową zawsze można upgrade-ować do wyższych wersji aplikacji bez potrzeby migracji danych.
Aby aktywować wersję darmową kliknij tutaj
Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura
- Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
- Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
- Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
- Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
- Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
- Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
- Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
- Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
- Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
- Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
- Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
- Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
- Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
- Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
- Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
- Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
- Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
- Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
- Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
- Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
- Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
- Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
- Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
- API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
- Integracje z wysyłką SMS
- System do obsługi masowego SMS
Funkcja | FREE aktywuj | PRO aktywuj |
BIZNES aktywuj |
MAX aktywuj |
---|---|---|---|---|
Dane kontaktowe | ||||
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS | ||||
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób | ||||
Dowolne grupowanie danych kontaktowych | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm | ||||
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów | ||||
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych | ||||
Magazyn | ||||
Prowadzenie 1 magazynu | ||||
Kontrola daty ważności produktu | ||||
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących | ||||
Raport zmian | ||||
Prowadzenie 3 magazynów | ||||
Eksport do formatu JPK MAGAZYN | ||||
Galerie/Zdjęcia | ||||
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów | ||||
Dodania zdjęć do produktów | ||||
Generowanie i obsługa kodów kresowych | ||||
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu | ||||
Obsługa cen A,B,C | ||||
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW | ||||
Inwentaryzacja produktów | ||||
Dostawcy | ||||
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) | ||||
Statystyki | ||||
Komentarze do dokumentów magazynowych | ||||
Obsługa oddziałów | ||||
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen | ||||
Historia kontaktów | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Narzędzie sprzedaży (F11) | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Dokumenty kasowe | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raporty Kasowe, druki KP i KW | ||||
Załączniki | ||||
Pola dodatkowe | ||||
Obsługa oddziałów | ||||
Zamówienia | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raport zmian | ||||
Zamówienie w języku angielskim | ||||
Pola dodatkowe | ||||
Obsługa oddziałów | ||||
Opcje | ||||
System masowych SMS-ów | ||||
Rozbudowane informacje o firmie | ||||
Obsługa grup/kategorii | ||||
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) | ||||
Przypomnienia | ||||
Logi systemowe | ||||
Obsługa załączników | ||||
Baza wiedzy | ||||
Wysyłanie wiadomości do użytkowników | ||||
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych | ||||
Powiadomienia SMS | ||||
Raport zmian | ||||
Brak limitów na ilość baz danych | ||||
Zarządzanie etatami | ||||
Edycja wydruków | ||||
Stałe komentarze na dokumentach | ||||
Import bezpośrednio do wybranej kategorii | ||||
Statystyki | ||||
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) | ||||
Przeszukiwanie raportów zmian | ||||
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników | ||||
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet | ||||
Oddziały firm | ||||
System mailingowy | ||||
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) | ||||
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów | ||||
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników | ||||
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa | ||||
Projekty | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raport zmian | ||||
Wypowiedzi do projektów | ||||
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW | ||||
Galerie zdjęć | ||||
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników | ||||
Historia kontaktów | ||||
Raport zmian | ||||
Tworzenie kategorii | ||||
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów | ||||
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Raport zmian | ||||
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | ||||
Rozliczenie finansów | ||||
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) | ||||
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) | ||||
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) | ||||
Kreator modułów | ||||
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów | ||||
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) | ||||
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy | ||||
Dodawanie załącznika do wiadomości | ||||
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy | ||||
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) | ||||
Pojemność serwera / bezpieczeństwo | ||||
Szyfrowane połączenie SSL | ||||
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni) Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem. | ||||
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok. | 5 GB |
10 GB |
20 GB | |
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów. | 5 MB | 200 MB |
350 MB |
500 MB |
Transfer miesięczny | 5 GB | bez limitu | bez limitu | bez limitu |
POLECANE PROGRAMY
Asystent Chmura Faktura
Program Asystent Chmura Faktura to wersja przeglądarkowa oprogramowania do tworzenia faktur, obsługi zamówień, gospodarki magazynowej oraz obsługi zapytań...
od 12.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Chmura Firma
Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...
od 31.00 PLNDodaj do koszyka
Asystent Magazyn 2025
Magazyn to program do wystawiania dokumentów magazynowych, kontrolowania stanów oraz prowadzenia ogolnej gospodarki magazynowej. Jego możliwości to...
od 84.00 PLNDodaj do koszyka
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.