Program magazynowy w chmurze online


Szybki i prosty w obsłudze program w chmurze
Nie wymaga specjalistycznej wiedzy magazyniera
Wydruki do PDF oraz wysyłka dokumentów na e-mail
Darmowy program dla 5 dokumentów miesięcznie

Asystent Chmura Magazyn



Program magazynowy działa przez WWW i obsługuje gospodarkę magazynową poprzez tzw. Chmurę. Teraz wykorzystując przeglądarkę internetową możesz wejść online do swojego programu magazynowego i nim zarządzać. Aplikacja magazynowa nie wymaga instalacji, co gwarantuje szybką i bezpośrednią dostępność do oprogramowania z każdego miejsca oraz z każdego urządzenia, które ma dostęp do internetu. Zarządzenie dokumentami magazynowymi w chmurze typu PZ, WZ, RW, MM, PW, ZW, PL, RI+ i RI- nie stanowi żadnego problemu.

Dodatkowo w programie magazynowym w chmurze wszystkie wygenerowane dokumenty magazynowe możemy zapisać i drukować z formatu PDF. Nadzór stanów magazynowych, dzięki powiązaniem Indeksu produktów z dokumentami jest na bieżąco aktualizowany.

Dodatkowo mamy możliwość tworzenia raportów magazynowych, spisu z natury, remanentu oraz przeprowadzania inwentaryzacji. W programie magazynowym możemy zamawiać towar (tworzyć zamówienia i rezerwacje) i automatycznie po realizacji dostawy dodawać je na stan magazynowy, to wszystko dzięki modułowi Zamówień, dostępnym w aplikacji.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Magazyn PRO - 1 miesiąc 18.00 PLN
14.63 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 1 miesiąc 25.00 PLN
20.33 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn MAX - 1 miesiąc 35.00 PLN
28.46 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn PRO - 6 miesięcy 70.00 PLN
56.91 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 6 miesięcy 89.00 PLN
72.36 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Magazyn PRO - 1 rok 120.00 PLN
97.56 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn MAX - 6 miesięcy 129.00 PLN
104.88 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 1 rok 160.00 PLN
130.08 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn MAX - 1 rok 260.00 PLN
211.38 PLN (netto)
 

Aplikacja błyskawicznie wystawi dokumenty magazynowe jest zoptymalizowana tak aby nie wykonywać niepotrzebnych kliknięć była szybka i intuicyjna. Posiada możliwość tak zwanego krzyżowego sprawdzenia stanów magazynowych tj. zestawienia wartości magazyny wraz z ilością wszystko wg. cen zakupu.

Standardowo program ściąga stany wg. kolejki FIFO co odzwierciedleniem klasycznych zdarzeń gospodarczych. Dużą zaletą programu do magazynowania w chmurze jest możliwość modyfikacji wyświetlanych kolumn w formularzach oraz łatwa integracja ze sklepem internetowym czy serwisem aukcyjnym Allegro.

Program chmurowy sprawdzi się w firmach, gdzie jest wiele oddziałów firmy a jest potrzeba wgląd lub tworzenia dokumentów dla jednego lub wielu magazynów.

Najważniejsze funkcje to:

  • darmowy program magazynowy dla 5 dokumentów miesięcznie
  • wyliczanie cen zakupu według FIFO
  • raporty magazynowe
  • inwentaryzacja
  • możliwość rozbudowy o sklep internetowy (skontaktuj się ze działem sprzedaży)
  • magazynowanie możliwa rozbudowa o program sprzedażowy
  • tworzenie wielu magazynów
  • raportowanie i statystyki obrotów magazynowych
  • intuicyjne i łatwe wyszukiwanie produktów
  • dodawanie opisów do produktów
  • dodawanie galerii zdjęć
  • zapisywanie załączników do produktów
  • dodawanie drzewiastych kategorii
  • tryb szybkiego wydawania dokumentów (z poziomu koszyka)
  • edycja produktów
  • szybkie wystawianie dokumentów sprzedaży, zamówień czy ofert w zależności od wersji programu
  • pola PKWiU, waga, kolor
  • tworzenie dokumentów PZ, WZ, MM+, MM-, RW, PW, PL, ZW, RI+ RI-
  • drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych
  • drukowanie spisu z natury, dokumentów w cenach netto lub brutto
  • obsługa wielu magazynów
  • obsługa wszystkich czytników kodów kreskowych (działających na bazie emulacji klawiatury)
  • zapis wydruków do formatu PDF
  • obsługa rezerwacji produktów poprzez utworzenie zamówienia
  • wybór typu produktu produkt / usługa / produkt złożony
  • tworzenie składu produkt tzw. produktu złożonego

Program magazynowy posiada możliwość tworzenia drzewa kategorii, możliwość konfiguracji wyświetlanych pól po których równocześnie można szukać zadaną frazę oraz posiada duże możliwości konfigurowania szczególnych użytkowników. Dużą zaletą jest też to ,ze można kontrolować kolejkę wydań (chronologicznie FIFO) oraz cen zakupu w po jakich dokonywany jest rozchód, co jest niezbędne do dokonania rzeczywistej wyceny magazynu.

Wersję darmową zawsze można upgrade-ować do wyższych wersji aplikacji bez potrzeby migracji danych.

Aby aktywować wersję darmową kliknij tutaj

 

 


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

 

 

 

 

 

 

 

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktoweTakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUSTakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osóbNieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firmNieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentówNieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych OsobowychNieNieNieTak
MagazynTakTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynuNieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktuNieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejącychNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynówNieTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYNNieTakTakTak
Galerie/ZdjęciaNieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynówNieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktówNieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowychNieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktuNieNieTakTak
Obsługa cen A,B,CNieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWWNieNieTakTak
Inwentaryzacja produktówNieNieTakTak
DostawcyNieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów)NieNieNieTak
StatystykiNieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowychNieNieNieTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cenNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Narzędzie sprzedaży (F11)TakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Dokumenty kasoweNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KWNieTakTakTak
ZałącznikiNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
ZamówieniaNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Zamówienie w języku angielskimNieNieTakTak
Pola dodatkoweNieNieTakTak
Obsługa oddziałówNieNieNieTak
OpcjeTakTakTakTak
System masowych SMS-ówTakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmieNieTakTakTak
Obsługa grup/kategoriiNieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)NieTakTakTak
PrzypomnieniaNieTakTakTak
Logi systemoweNieTakTakTak
Obsługa załącznikówNieTakTakTak
Baza wiedzyNieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkownikówNieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnychNieTakTakTak
Powiadomienia SMSNieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danychNieTakTakTak
Zarządzanie etatamiNieTakTakTak
Edycja wydrukówNieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentachNieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość!NieTakTakTak
StatystykiNieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych)NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmianNieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkownikówNieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internetNieNieTakTak
Oddziały firmNieNieTakTak
System mailingowyNieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość!NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość!NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkownikówNieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwaNieNieNieTak
ProjektyNieNieNieTak
Tworzenie kategoriiNieNieNieTak
Raport zmianNieNieNieTak
Wypowiedzi do projektówNieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWWNieNieNieTak
Galerie zdjęćNieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkownikówNieNieNieTak
Historia kontaktówTakTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Tworzenie kategoriiNieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur)NieTakTakTak
Raport zmianNieTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieTakTakTak
Rozliczenie finansówNieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe)NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji)NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur)NieNieNieTak
Kreator modułówNieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułówNieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety)NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmyNieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomościNieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
250
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Faktura

Program Asystent Chmura Faktura to wersja przeglądarkowa oprogramowania do tworzenia faktur, obsługi zamówień, gospodarki magazynowej oraz obsługi zapytań...

od 12.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Firma

Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...

od 31.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Magazyn 2024

Magazyn to program do wystawiania dokumentów magazynowych, kontrolowania stanów oraz prowadzenia ogolnej gospodarki magazynowej. Jego możliwości to...

od 84.00 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top