Program magazynowy w chmurze online


Szybki i prosty w obsłudze program w chmurze
Nie wymaga specjalistycznej wiedzy magazyniera
Wydruki do PDF oraz wysyłka dokumentów na e-mail
Darmowy program dla 5 dokumentów miesięcznie

Asystent Chmura Magazyn



Program magazynowy działa przez WWW i obsługuje gospodarkę magazynową poprzez tzw. Chmurę. Teraz wykorzystując przeglądarkę internetową możesz wejść online do swojego programu magazynowego i nim zarządzać. Aplikacja magazynowa nie wymaga instalacji, co gwarantuje szybką i bezpośrednią dostępność do oprogramowania z każdego miejsca oraz z każdego urządzenia, które ma dostęp do internetu. Zarządzenie dokumentami magazynowymi w chmurze typu PZ, WZ, RW, MM, PW, ZW, PL, RI+ i RI- nie stanowi żadnego problemu.

Dodatkowo w programie magazynowym w chmurze wszystkie wygenerowane dokumenty magazynowe możemy zapisać i drukować z formatu PDF. Nadzór stanów magazynowych, dzięki powiązaniem Indeksu produktów z dokumentami jest na bieżąco aktualizowany.

Dodatkowo mamy możliwość tworzenia raportów magazynowych, spisu z natury, remanentu oraz przeprowadzania inwentaryzacji. W programie magazynowym możemy zamawiać towar (tworzyć zamówienia i rezerwacje) i automatycznie po realizacji dostawy dodawać je na stan magazynowy, to wszystko dzięki modułowi Zamówień, dostępnym w aplikacji.

 

Cennik

Ilość licencji oznacza ilość użytkowników, którzy mogą pracować na tej samej bazie jednocześnie.Program można uruchomić na dowolnie wielu komputerach i stworzyć dowolnie wielu użytkowników.


Wybierz ilość licencji, która Cie interesuje:   lub wpisz ręcznie  
NazwaCena brutto30 dni bezpłatnie
Asystent Chmura Magazyn PRO - 1 miesiąc 19.68 PLN
16.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 1 miesiąc 30.75 PLN
25.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn MAX - 1 miesiąc 35.00 PLN
28.46 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 6 miesięcy 89.00 PLN
72.36 PLN (netto)
AKTYWUJ BIZNES
Asystent Chmura Magazyn PRO - 6 miesięcy 97.17 PLN
79.00 PLN (netto)
AKTYWUJ PRO
Asystent Chmura Magazyn PRO - 1 rok 147.60 PLN
120.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn MAX - 6 miesięcy 195.57 PLN
159.00 PLN (netto)
AKTYWUJ MAX
Asystent Chmura Magazyn BIZNES - 1 rok 220.17 PLN
179.00 PLN (netto)
Asystent Chmura Magazyn MAX - 1 rok 355.47 PLN
289.00 PLN (netto)
 

Aplikacja błyskawicznie wystawi dokumenty magazynowe jest zoptymalizowana tak aby nie wykonywać niepotrzebnych kliknięć była szybka i intuicyjna. Posiada możliwość tak zwanego krzyżowego sprawdzenia stanów magazynowych tj. zestawienia wartości magazyny wraz z ilością wszystko wg. cen zakupu.

Standardowo program ściąga stany wg. kolejki FIFO co odzwierciedleniem klasycznych zdarzeń gospodarczych. Dużą zaletą programu do magazynowania w chmurze jest możliwość modyfikacji wyświetlanych kolumn w formularzach oraz łatwa integracja ze sklepem internetowym czy serwisem aukcyjnym Allegro.

Program chmurowy sprawdzi się w firmach, gdzie jest wiele oddziałów firmy a jest potrzeba wgląd lub tworzenia dokumentów dla jednego lub wielu magazynów.

Najważniejsze funkcje to:

  • darmowy program magazynowy dla 5 dokumentów miesięcznie
  • wyliczanie cen zakupu według FIFO
  • raporty magazynowe
  • inwentaryzacja
  • możliwość rozbudowy o sklep internetowy (skontaktuj się ze działem sprzedaży)
  • magazynowanie możliwa rozbudowa o program sprzedażowy
  • tworzenie wielu magazynów
  • raportowanie i statystyki obrotów magazynowych
  • intuicyjne i łatwe wyszukiwanie produktów
  • dodawanie opisów do produktów
  • dodawanie galerii zdjęć
  • zapisywanie załączników do produktów
  • dodawanie drzewiastych kategorii
  • tryb szybkiego wydawania dokumentów (z poziomu koszyka)
  • edycja produktów
  • szybkie wystawianie dokumentów sprzedaży, zamówień czy ofert w zależności od wersji programu
  • pola PKWiU, waga, kolor
  • tworzenie dokumentów PZ, WZ, MM+, MM-, RW, PW, PL, ZW, RI+ RI-
  • drukowanie sumarycznych zestawień zapasów i obrotów magazynowych
  • drukowanie spisu z natury, dokumentów w cenach netto lub brutto
  • obsługa wielu magazynów
  • obsługa wszystkich czytników kodów kreskowych (działających na bazie emulacji klawiatury)
  • zapis wydruków do formatu PDF
  • obsługa rezerwacji produktów poprzez utworzenie zamówienia
  • wybór typu produktu produkt / usługa / produkt złożony
  • tworzenie składu produkt tzw. produktu złożonego

Program magazynowy posiada możliwość tworzenia drzewa kategorii, możliwość konfiguracji wyświetlanych pól po których równocześnie można szukać zadaną frazę oraz posiada duże możliwości konfigurowania szczególnych użytkowników. Dużą zaletą jest też to ,ze można kontrolować kolejkę wydań (chronologicznie FIFO) oraz cen zakupu w po jakich dokonywany jest rozchód, co jest niezbędne do dokonania rzeczywistej wyceny magazynu.

Wersję darmową zawsze można upgrade-ować do wyższych wersji aplikacji bez potrzeby migracji danych.

Aby aktywować wersję darmową kliknij tutaj


Funkcje wspólne dla programów Asystent Chmura

  • Ewidencjonowanie czasu pracy (dla wszystkich wersji)
  • Aplikacja na telefon z systemem Android z możliwością tworzenia zdjęć, czytania kodów kreskowych oraz Aztec
  • Obsługa płatności online Autopay, 25 banków w tym BLIK. System jest dostępny w wersji chmurowej programu z modułem sprzedaży. Mogą z niego korzystać wszyscy nasi klienci.
  • Możliwa migracja bazy z Asystentem dla Windows do Asystent Chmura (przez technika meteoryt.pl - opłata 1h roboczą)
  • Kompatybilność z najnowszymi przeglądarkami internetowymi Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, Opera, Safari
  • Program posiada funkcję "pokaż na mapie" Funkcja ta umożliwia efektywne zarządzanie trasami jeżeli jeździsz np. na kontrole, przeglądy maszyn, realizujesz zadania lub projekty i chcesz logistycznie zaplanować trasy wyjazdu, co przekłada się na lepsze zrozumienie danych i szybsze podejmowanie decyzji. Idealna funkcjonalność dla firm, które chcą zyskać przewagę konkurencyjną dzięki lepszej organizacji i analizie swoich działań.
  • Obsługa połączenia z szyfrowaniem SSL, dzięki czemu logowanie do serwisu jest bezpieczne jak w banku
  • Definiowanie użytkowników programu, uprawnień oraz interfejsu dla użytkowników
  • Łatwe przeszukiwanie danych dla każdego z modułów, sortowanie, szukanie zaawansowane, definiowanie pól wymaganych dla każdego z okien
  • Wyszukiwarka w Panelu Menu (aby dotrzeć szybciej do szukanego modułu)
  • Intuicyjny, responsywny interfejs działający na komputerach, tabletach, telefonach
  • Raport zmian dla wprowadzanych rekordów, dzięki czemu widzisz zmiany i daty jakie odbyły się rekordach przez użytkowników
  • Kopie bezpieczeństwa wykonywane codziennie automatycznie po stronie systemu chmurowego
  • Tworzenie indywidualnej kopii bezpieczeństwa i odtwarzanie kopii - pobranie na komputer lokalny (dla wersji MAX)
  • Przypisywanie, kasowanie, zmienianie rekordów w kategoriach
  • Łatwa możliwość integracji z własną stroną internetową https://asystentonline.pl
  • Możliwość rozbudowy o Panel Klienta lub Panel Użytkownika (opcja dodatkowa)
  • Dodawanie zdjęć do galerii (dla wybranych modułów)
  • Dodawanie załączników do rekordów (dowolny format)
  • Możliwość skonfigurowania własnego adresu email do wysyłki poczty poprzez protokół IMAP
  • Dostępne raporty i statystyki dla wybranych modułów
  • Konfiguracja numerów dokumentów (miesięczna, roczna, ciągła)
  • Integracje z kurierem DPD, Furgonetka, Baselinker, WooCommerce - opcja dodatkowa
  • API (za dodatkową opłatą), integracje z: Gordon, AutoPartner Tychy, Motorol, AutoPartner, InterCars, Scanye
  • Integracje z wysyłką SMS
  • System do obsługi masowego SMS

FunkcjaFREE
aktywuj
PRO
aktywuj
BIZNES
aktywuj
MAX
aktywuj
Dane kontaktowe TakTakTakTak
Pobieranie danych o firmie z bazy CEIDG/GUS TakTakTakTak
Nielimitowana ilość wpisów kontrahentów i osób NieTakTakTak
Dowolne grupowanie danych kontaktowych NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm NieNieTakTak
Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów NieNieNieTak
Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych NieNieNieTak
Magazyn TakTakTakTak
Prowadzenie 1 magazynu NieTakTakTak
Kontrola daty ważności produktu NieTakTakTak
Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Prowadzenie 3 magazynów NieTakTakTak
Eksport do formatu JPK MAGAZYN NieTakTakTak
Galerie/Zdjęcia NieNieTakTak
Prowadzenie dowolnie wielu magazynów NieNieTakTak
Dodania zdjęć do produktów NieNieTakTak
Generowanie i obsługa kodów kresowych NieNieTakTak
Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu NieNieTakTak
Obsługa cen A,B,C NieNieTakTak
*Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW NieNieTakTak
Inwentaryzacja produktów NieNieTakTak
Dostawcy NieNieNieTak
Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) NieNieNieTak
Statystyki NieNieNieTak
Komentarze do dokumentów magazynowych NieNieNieTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen NieNieNieTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Narzędzie sprzedaży (F11) TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Dokumenty kasowe NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raporty Kasowe, druki KP i KW NieTakTakTak
Załączniki NieNieTakTak
Pola dodatkowe NieNieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Zamówienia NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Zamówienie w języku angielskim NieNieTakTak
Pola dodatkowe NieNieTakTak
Obsługa oddziałów NieNieNieTak
Opcje TakTakTakTak
System masowych SMS-ów TakTakTakTak
Rozbudowane informacje o firmie NieTakTakTak
Obsługa grup/kategorii NieTakTakTak
Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna) NieTakTakTak
Przypomnienia NieTakTakTak
Logi systemowe NieTakTakTak
Obsługa załączników NieTakTakTak
Baza wiedzy NieTakTakTak
Wysyłanie wiadomości do użytkowników NieTakTakTak
Szyfrowanie plików konfiguracyjnych NieTakTakTak
Powiadomienia SMS NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Brak limitów na ilość baz danych NieTakTakTak
Zarządzanie etatami NieTakTakTak
Edycja wydruków NieTakTakTak
Stałe komentarze na dokumentach NieTakTakTak
Import bezpośrednio do wybranej kategorii Nowość! NieTakTakTak
Statystyki NieTakTakTak
Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) NieNieTakTak
Przeszukiwanie raportów zmian NieNieTakTak
Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników NieNieTakTak
Obsługa baz zdalnych (MySQL 8, MariaDB 11.x ), możliwość pracy przez internet NieNieTakTak
Oddziały firm NieNieTakTak
System mailingowy NieNieTakTak
*Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) Nowość! NieNieNieTak
Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów Nowość! NieNieNieTak
Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników NieNieNieTak
Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa NieNieNieTak
Projekty NieNieNieTak
Tworzenie kategorii NieNieNieTak
Raport zmian NieNieNieTak
Wypowiedzi do projektów NieNieNieTak
*Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW NieNieNieTak
Galerie zdjęć NieNieNieTak
Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników NieNieNieTak
Historia kontaktów TakTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Tworzenie kategorii NieTakTakTak
Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów NieTakTakTak
Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) NieTakTakTak
Raport zmian NieTakTakTak
Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieTakTakTak
Rozliczenie finansów NieNieTakTak
Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) NieNieTakTak
Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) NieNieNieTak
Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) NieNieNieTak
Kreator modułów NieNieNieTak
Możliwość utworzenia (dwóch) własnych modułów NieNieNieTak
Zgłoszenia wewnętrzne (Tickety) NieNieNieTak
Wysyłanie wiadomości wewnątrz firmy NieNieNieTak
Dodawanie załącznika do wiadomości NieNieNieTak
Pomoc techniczna / Aktualizacje / 12 miesięcy NIE Tak Tak Tak
Standardowa pomoc techniczna / tickety (system zgłoszeń) Tak Tak Tak Tak
Pojemność serwera / bezpieczeństwo Tak Tak Tak Tak
Szyfrowane połączenie SSL Tak Tak Tak Tak
Kopie bezpieczeństwa bazy danych (raz dziennie, ostatnie 7 dni)
Kopie bezpieczeństwa załączników są wykonywane co 8h po stronie systemu jest to lustro danych i użytkownik nie ma do nich dostępu. Odzyskanie kopii bezpieczeństwa na życzenie klienta jest odpłatne zgodnie z cennikem.
NIE Tak Tak Tak
Pojemność na załączniki
Wszystkie informacje związane z pojemnością serwera dotyczą danej chmury, oznacza to, że ilość zakupionych licencji nie wpływa na pojemność chmury. Dodatkowe 100 GB na załączniki to koszt 299 zł netto za 1 rok.
NIE 5
GB
10
GB
20
GB
Pojemność bazy danych
1 MB to około 1000 rekordów w bazie, np. przy bazie 500 MB można się spodziewać zapisu około 500 tys. rekordów.
5
MB
200
MB
350
MB
500
MB
Transfer miesięczny 5
GB
bez limitu bez limitu bez limitu
Wszystkie

Z naszego systemu korzystają już tysiące firm. Sprawdź nasze opinie na Google Firma!



POLECANE PROGRAMY

Asystent Chmura Faktura

Program Asystent Chmura Faktura to wersja przeglądarkowa oprogramowania do tworzenia faktur, obsługi zamówień, gospodarki magazynowej oraz obsługi zapytań...

od 14.76 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Chmura Firma

Aplikacja do pełnej obsługi firmy w wersji online. Program w wersji przeglądarkowej nie wymaga instalacja i jest dostępne z każdego urządzenia posiadającego...

od 31.00 PLN
Dodaj do koszyka

Asystent Magazyn 2025

Magazyn to program do wystawiania dokumentów magazynowych, kontrolowania stanów oraz prowadzenia ogolnej gospodarki magazynowej. Jego możliwości to...

od 97.17 PLN
Dodaj do koszyka
Kontakt z nami

System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami

Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0

W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.

KONTAKT

Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno

tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266

Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85

O NAS

Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.

Linki: Nasze serwisy:

Nasza infrastruktura jest w pełni skalowalna w każdym momencie obsługujemy dziesiątki tysięcy zapytań do naszych systemów.

Scroll to Top