Zadzwoń

ZADZWOŃ pn-pt 800-1600


Napisz

NAPISZ

 |  Rejestracja

Asystent Książka Korespondencji 2015

elektroniczny dziennik korespondencyjny

dekretacja korespondencji do pracowników, oddziałów

wydruki książki nadawczej, raporty, nadruki na kopertach, rejestr faktur

program dla seketariatów, kancelarii


 

Asystent Książka Korespondencji

Oprogramowanie do prowadzenia kancelarii, musi być przede wszystkim proste w obsłudze. Stanowisko sekretarki to praca, w której należycie przygotowane dokumentacje oraz jej dekretacje to klucz do zwiększonej wydajności firmy. Aby zwiększyć wydajność pracy kancelarii czy sekretariatu należy usystematyzować gromadzone informacje. Na przeciw temu wyzwaniu przychodzi Asystent Książka Korespondencji, który od 2010 roku jest udoskonalony tak, że w 2015 roku spełnia wymagania każdej kancelarii dekretującej znaczne ilości dokumentów. Z analiz po wdrożeniowych wynika, że wydajność sekretariatu dzięki pracy na Asystencie Książka Korespondencji wzrasta kilkukrotnie. Sprawdź najnowsze trendy obowiązujące w pracy sekretariatu i porównaj wersje programów.
  • Asystent Książka Korespondencji 2015 MAX

    od... 129.00 PLN
    z VAT

    Asystent Książka Korespondencji 2015 MAX

    Asystent Książka Korespondencji MAX to elektroniczna wersja tych tradycyjnych, stosowanych w wielu firmach. Najważniejsze funkcje programu to: rozbudowany moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy, zintegrowany klient poczty e-mail, narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingów (masowej korespondencji), do tworzenia raportów i statystyk oraz wiele innych. Program pozwala także na zaawansowane drukowanie kopert, etykiet, obsługuje czytnik kodów kreskowych itp.


    Czytaj więcej      » POBIERZ v15.12.16     
  • Asystent Książka Korespondencji 2015 BIZNES

    od... 99.00 PLN
    z VAT

    Asystent Książka Korespondencji 2015 BIZNES

    Asystent Książka Korespondencji BIZNES to elektroniczna wersja tych tradycyjnych, stosowanych w wielu firmach. W wersji biznes istnieje możliwość pracy sieciowej, czyli pracy na wspólnej skrzynce pocztowej jaki i bazie danych. Najważniejsze funkcje programu to: rozbudowany moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy, zintegrowany klient poczty e-mail, narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingów (masowej korespondencji), do tworzenia raportów i statystyk oraz wiele innych. Program pozwala także na zaawansowane drukowanie kopert, etykiet, obsługuje czytnik kodów kreskowych itp.


    Czytaj więcej      » POBIERZ v15.12.16     
  • Asystent Książka Korespondencji 2015 PRO

    od... 69.00 PLN
    z VAT

    Asystent Książka Korespondencji 2015 PRO

    Asystent Książka Korespondencji PRO to elektroniczna wersja tradycyjnych książek, stosowanych w wielu firmach. Do najważniejszych funkcji programu należą: rozbudowany moduł elektronicznej książki korespondencji pozwalający na gromadzenie, przetwarzanie i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji przychodzącej i wychodzącej z firmy, zintegrowany klient poczty e-mail oraz wiele innych. Program pozwala także na zaawansowane drukowanie kopert, etykiet, obsługuje czytnik kodów kreskowych itp.


    Czytaj więcej      » POBIERZ v15.12.16     
  • Asystent Chmura Książka Korespondencji

    od... 22.00 PLN
    z VAT

    Asystent Chmura Książka Korespondencji

    Asystent Chmura – Książka Korespondencji jest to wersja do ewidencji wszelkiej korespondencji wchodzącej do firmy i z niej wychodzącej. Dzięki rozwiązaniu Chmury dostęp do aplikacji mamy również z urządzeń mobilnych. Moduł Książki Korespondencji to nic innego jak jej tradycyjna odsłona, lecz w wersji elektronicznej. Mamy możliwość przechowywania korespondencji w postaci załączników, które wraz z programem są przechowywane na naszych jednostkach serwerowych. Aby w pełni usystematyzować proces ewidencji korespondencji możemy użyć mechanizm dekretacji, dzięki któremu obieg korespondencji w firmie jest uporządkowany. Do zebranej i wysłanej korespondencji możemy tworzyć liczne raporty. Istnieje również możliwość prowadzenia rejestru faktur. Dodatkowo w wersji MAX dostępne są m.in. moduły Akt Osobowych, Projektów. Bezpieczeństwo danych zapewnia użycie technologii szyfrowania SSL.


    Czytaj więcej