Dlaczego na fakturze nie znajduje się data zakończenia dostawy/usługi?
Zaproponuj temat do opracowania
Kategorie
- ASYSTENT CHMURA
- ASYSTENT DESKTOP
- Instrukcja - szybki start
- Moduły
- SMS
- Akta Osobowe
- Członkowie organizacji
- Dane Kontaktowe
- Delegacje
- Dokumenty Kasowe
- Książka Korespondencji
- Gabinet Lekarski
- HRM
- Magazyn
- Maszyny
- Nieruchomości
- Oferty i Zapytania
- Produkcja
- Poczta
- Rejestr Pism
- Rejestr Oprogramowania
- Rejestr Pojazdów
- Serwis i Reklamacje
- Faktura, Sprzedaż i Zakup
- Szkolenia
- Sprawy
- Tłumaczenia
- Ubezpieczenia
- Urządzenia
- Umowy
- Użytkownicy
- Wypożyczenia
- Zadania
- Zamówienia
- Zlecenia warsztatowe
- Instrukcja - szybki start
- Ogólne
- Prezentacje programów
Pomoc
Dlaczego na fakturze nie znajduje się data zakończenia dostawy/usługi?
Dokumenty generowane za pomocą Asystenta są zgodne z wytycznymi ustawy i rozporzędzeń traktujących o tym, co powinna zawierać faktura.
Ze względu na to, że nasi Klienci często zwracają się z pytaniem zadanym w tytule, przygotowaliśmy informacje wyjaśniające.
Fragment tekstu ustawy z dn. 7 grudnia 2012r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług. Dz.U. 2013 poz. 35 art. 106e ust.1
Zwróćmy uwagę, na zapis "o ile taka data jest określona i różni się od daty wystawienia faktury;"
1. Interpretując ten przepis, jeżeli data zakończenia usługi/towaru NIE różni się od daty wystawienia faktury, Asystent wyświetla na fakturze JEDNĄ datę, co jest działaniem poprawnym. W tej sytuacji, zgodnie z przepisem, data wystawienia, jest równoczesnie datą zakończenia usługi/towaru. Ilustruje to, poniższa sytuacja:
2. W przypadku, jednak gdy dzień zakończenia usługi/towaru różni się, możemy zmienić datę faktycznej sprzedaży/zakończenia usługi towaru, co będzie miało przełożenie na wydruku:
3. W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z Krajową Informacją Podatkową, podlegającą Ministerstwu Finansów.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
Obsłużonych zgłoszeń
0
Średnia ilość minut oczekiwania
0
Programów w ofercie
0
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.