Jak zalogować się na to samo konto na innym komputerze w wersji desktop
Zaproponuj temat do opracowania
Kategorie
- ASYSTENT CHMURA
- ASYSTENT DESKTOP
- Instrukcja - szybki start
- Moduły
- SMS
- System
- Akta Osobowe
- Członkowie organizacji
- Dane Kontaktowe
- Delegacje
- Dokumenty Kasowe
- Książka Korespondencji
- Gabinet Lekarski
- HRM
- Magazyn
- Maszyny
- Nieruchomości
- Oferty i Zapytania
- Produkcja
- Poczta
- Rejestr Pism
- Rejestr Oprogramowania
- Rejestr Pojazdów
- Serwis i Reklamacje
- Faktura, Sprzedaż i Zakup
- Szkolenia
- Sprawy
- Tłumaczenia
- Ubezpieczenia
- Urządzenia
- Umowy
- Użytkownicy
- Wypożyczenia
- Zadania
- Zamówienia
- Zlecenia warsztatowe
- Instrukcja - szybki start
- Ogólne
- Prezentacje programów
Pomoc
Jak zalogować się na to samo konto na innym komputerze w wersji desktop
2025-02-14 12:26:23Aby zalogować się do programu w wersji desktop na innym komputerze, należy pobrać instalator do programu ze strony meteoryt.pl/pobierz który został zakupiony/ po zainstalowaniu programu trzeba wejść w zakładkę pomoc/ zarejestruj program i wpisać numer seryjny do programu który otrzymaliśmy po zakupie i który znajduje się na dole faktury zakupu/ zarejestruj. Mamy już program pobrany i zarejestrowany, teraz trzeba podłączyć się do bazy danych, jeżeli była to baza zdalna to wchodzimy w zakładkę baza danych/otwórz/nowa baza i tu wpisujemy dane do połączenia z naszą bazą (protokół, adres serwera, port, login i hasło) /połącz. Po połączeniu baza pojawi się na liście, klikamy w bazę i logujemy się swoim loginem i hasłem.
Natomiast jeżeli jest to baza lokalna trzeba przenieść ją na nowy komputer wg. poniższej instrukcji:
Aby przenieść bazę lokalną na drugi komputer należy postępować według poniższych czynności:
1. Kopiujemy katalog zaczynający się od słowa ''Meteoryt'', który znajduje się w folderze Moje Dokumenty (należy ustalić w jakim dokładnie katalogu znajduje się baza danych)
2. Następnie wgrywamy je na drugim komputerze również w folder Moje Dokumenty.
3. Sprawdzamy czy program wykrył bazę danych. Jeżeli nie to należy wybrać zakładkę Ustawienia-> Zaawansowane-> Podstawowe i tutaj sprawdzić czy jest wprowadzona poprawna ścieżka.
Po połączeniu baza pojawi się na liście, klikamy w bazę i logujemy się swoim loginem i hasłem.
Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.