Nadawanie uprawnień dla użytkowników
Zaproponuj temat do opracowania
Kategorie
-  ASYSTENT CHMURA  
-  Akta osobowe  
 -  Członkowie organizacji  
 -  Dane kontaktowe  
 -  Dokumenty Kasowe  
 -  HRM  
 -  Komis  
 -  Książka Korespondencji  
 -  Kursy i szkolenia  
 -  Magazyn  
 -  Oferty  
 -  Pisma  
 -  Poczta  
 -  Produkcja  
 -  Rejestr Pojazdów  
 -  SMS  
 -  Sprawy  
 -  Sprzedaż i zakup  
 -  System  
 -  Transport i spedycja  
 -  Umowy  
 -  Urządzenia Medyczne  
 -  Wypożyczenia  
 -  Zadania  
 -  Zamówienia  
 -  Zgłoszenia wewnętrzne  
 -  Zlecenia warsztatowe  
 
 -  Akta osobowe  
 -  ASYSTENT DESKTOP  
-  Instrukcja - szybki start  
 -  Moduły  
- SMS
 - System
 - Akta Osobowe
 - Członkowie organizacji
 - Dane Kontaktowe
 - Delegacje
 - Dokumenty Kasowe
 - Książka Korespondencji
 - Gabinet Lekarski
 - HRM
 - Magazyn
 - Maszyny
 - Nieruchomości
 - Oferty i Zapytania
 - Produkcja
 - Poczta
 - Rejestr Pism
 - Rejestr Oprogramowania
 - Rejestr Pojazdów
 - Serwis i Reklamacje
 - Faktura, Sprzedaż i Zakup
 - Szkolenia
 - Sprawy
 - Tłumaczenia
 - Ubezpieczenia
 - Urządzenia
 - Umowy
 - Użytkownicy
 - Wypożyczenia
 - Zadania
 - Zamówienia
 - Zlecenia warsztatowe
 
 
 -  Instrukcja - szybki start  
 -  Ogólne  
 -  Prezentacje programów  
 
Pomoc
Nadawanie uprawnień dla użytkowników
2021-03-04 13:59:01Aby skonfigurować uprawnienia użytkownika należy zacząć od zapoznania się z definicjami statusów:
Administrator- może być dowolna ilość użytkowników z tym statusem. Administrator ma wgląd we wszystkie dane, ma możliwość nadawania uprawnień dla reszty użytkowników.
Administrator oddziału- może być dowolna ilość użytkowników z tym statusem. Administrator ma wgląd we wszystkie dane, ma możliwość nadawania uprawnień dla reszty użytkowników, jednak tylko w obrębie swojego oddziału.
Użytkownik- w bazie danych może robić wszystko oraz ma dostęp do wszystkich opcji z wyjątkiem tych dostępnych wyłącznie dla administratora oraz nadanych mu wyjątków.
Nieaktywny- użytkownik nie jest widoczny na liście logowania do bazy
Należy zacząć od dodania użytkownika w zakładce Ustawienia/Użytkownicy/Lista użytkowników wybieramy przycisk dodaj


W zakładce dane podstawowe wprowadzamy Dane o użytkowniku oraz STATUS
W uprawnieniach w tabeli  wybieramy przycisk -> Dodaj
po wybraniu odpowiedniej tabeli i zapisaniu rekordu(bez zaznaczania ptaszków) użytkownik nie ma uprawnień do wyglądu w dany moduł

Kolejną zakładką jest -> Uprawnienia globalne, gdzie można nadać dla użytkownika gotowe wyjątki.

Kontakt z nami
System zgłoszeń najszybszą formą komunikacji z Nami
W przypadku chęci wykonania wdrożenia aplikacji u klienta prosimy kontakt pod nr tel. 504 946 478 w celu umówienia szczegółów oraz terminu z technikiem.
KONTAKT
Dział obsługi klienta
Oddział w Szczytnie:
ul. Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
 
tel. +48 89 623 26 22
e-mail: kontakt@meteoryt.pl
pracujemy pn - pt
8:00 - 16:00
 
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców KRS w 
Sądzie Rejonowym w Olsztynie KRS 
nr 0000676644
Kapitał zakładowy: 2 100 000 zł
REGON: 367213266
Meteoryt Sp. z o.o.
Łomżyńska 20A/1
12-100 Szczytno
NIP: 745 184 82 85
O NAS
Głównym produktem firmy Meteoryt jest oprogramowanie dla firm o nazwie Asystent w wersji Chmura oraz Desktop. Od 2005 roku tworzymy oraz zajmujemy się dystrybucją programów dla wielu branż. Obecnie w ofercie Meteoryt.pl znajduje się ponad 80 tytułów programów.
